«Εγώ δεν είμαι ρατσιστής αλλά…»

«Εγώ δεν είμαι ρατσιστής… αλλά γεμίσαμε βρε παιδί μου λαθραίους που μας έχουν κατακλέψει!»

«Εγώ δεν είμαι ρατσιστής… αλλά ας πάνε τα πολεμικά σκάφη στο Αιγαίο για να μην τους αφήνουν να μπαίνουν!»

«Εγώ δεν είμαι ρατσιστής… αλλά τι θες να κάνω όταν οι χρυσαυγίτες σπάνε τους πάγκους και ξυλοκοπούν τους ξένους! Έχουμε γίνει ξέφραγο αμπέλι! Βλέπεις να κάνει κάτι η αστυνομία;»

«Εγώ δεν είμαι ρατσιστής… αλλά ώρες-ώρες λέω Χρυσή Αυγή που μας χρειάζεται. Πες μου μπορείς να κυκλοφορήσεις το βράδι στην Ομόνοια;»

«Εγώ δεν είμαι ρατσιστής… αλλά σ’ ένα φίλο μου του άνοιξαν το σπίτι και το σήκωσαν ολόκληρο! Γεμίσαμε από δαύτους!»

Πολλές τέτοιες ατάκες υποθέτω θα έχετε ακούσει στην καθημερινότητά σας από το γείτονα, στη δουλειά σας και ιδιαίτερα από κάποιους «ξερόλες», με κολλημένη τη βελόνα στον Real fm, ταξιτζήδες.

Όταν προσπαθείς να τους μιλήσεις με ψυχραιμία και όσο το δυνατόν ηρεμία, να υπάρξει μια κάποιου είδους επικοινωνία πέφτεις σε τοίχο και μετά αρχίζεις να φουντώνεις. Διαπιστώνεις ότι στο μυαλό τους ότι οι τακτικές  της Χρυσής Αυγής είναι απολύτως θεμιτές και δικαιολογημένες. Γιατί τελικά είναι ρατσιστές και μάλλον ήταν και προ κρίσης.

Ας μη μας πιάνουν οι ευαισθησίες, τύπου ο ελληνικός λαός ανέκαθεν ήταν φιλόξενος, μας πώς καταντήσαμε έτσι, κλπ. Ένα κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας ποτέ δεν ήθελε τους μετανάστες ή για να είμαι ακριβής τους ήθελε, όσο μπορούσε να γεύεται μια αίσθηση ανωτερότητας, εξουσιαστή και εξουσιαζόμενου, όταν μπορούσε να τους φέρεται όπως ήθελε χωρίς να έχει νομικές κυρώσεις. Απολάμβανε να δουλεύουν οι «κατώτεροι», οι πολίτες β’ διαλογής στα χωράφια του με πενιχρά-μαύρα μεροκάματα. Νοίκιαζε τρύπες σε εξαθλιωμένους και μετακόμιζε σε «καλύτερα» προάστια! Έχτιζε συγκροτήματα πάνω στην αδήλωτη εργασία και κυκλοφορούσε με πολυτελή αυτοκίνητα!

Και για δικαιώματα, κουβέντα καμία! Και να οι διαμαρτυρίες για το ποιος θα σηκώσει τη σημαία, και να οι αντιδράσεις για την ιθαγένεια, και να ο φόβος για το δικαίωμα ψήφου! Αυτό το κομμάτι της κοινωνίας ποτέ δεν ήθελε την ισονομία, ένα κράτος δικαίου που θα φέρεται με σεβασμό απέναντι στον «άλλο». Αυτό το κομμάτι έμαθε να παρανομεί και τώρα αγανακτεί για την ανυπαρξία του κράτους από την οποία πολλάκις στο παρελθόν είχε επωφεληθεί.

Όλοι εμείς, υποτίθεται οι υγιώς σκεπτόμενοι πολίτες, οφείλουμε να αντιμετωπίσουμε αυτό το κομμάτι της κοινωνίας που επιμένει στη μη τήρηση των νόμων, που έχει -να το πω αλλιώς- εθιστεί στην ανομία. Διαφορετικά, ενδέχεται η Χρυσή Αυγή να αποτελέσει στο κοντινό μέλλον τον κύριο ρυθμιστή της πολιτικής κατάστασης στη χώρας. Όσο πιο γρήγορα το αντιληφθούμε, τόσο το καλύτερο.

Advertisements

35 Σχόλια

  1. Ακριβώς… Ουσιαστικά ποτέ δεν είμασταν μή ρατσιστές ή έστω δεν αποβάλαμε το φασισμό απο μέσα μας που καλά ελόχευε.. Ακριβώς με το ίδιο σκεπτικό ανάρτησα προχτές το εξής: Νεοφασισμός στην Ελλάδα. Φασισμός ναι αλλά καθόλου νέος…( http://antilogos-leonidas.blogspot.gr/2012/09/blog-post.html) Φοβάμαι όμως πως οι προβλhματισμοί που έχουμε αρκετοί ειναι στο κουφού την πόρτα..

    • τι σημαίνει φασισμός ξέρεις;

      • Κρίνοντας απο το ύφος της ερώτησης και απο το σχόλιο παρακάτω μάλλον δεν γνωρίζω και θα πρέπει να πάρω μαθήματα..

      • ΠΗΓΑΙΝΕ ΜΑΘΕ ΛΟΙΠΟΝ.ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΟΥ ΤΗΝ ΛΗΣΤΕΥΟΥΝ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΜΕ ΦΑΣΙΣΜΟ.ΦΑΣΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΠΕΚΤΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Ο ΦΟΒΟΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ.ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΗ ΚΑΙ Ο ΧΛΕΥΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ Ή ΑΔΥΝΑΜΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ.ΠΡΩΤΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΙΛΑΜΕ

  2. Ναι όλοι όσοι λένε τα αυτονόητα είναι ρατσιστές,φασίστες και Χρυσαυγίτες ένω όσοι έχουν μάθει να υποκρίνονται για δικούς τους λόγους είναι φυσιολογικοί και φιλάνθρωποι.Όποιος δεν φροντίζει για τους γύρω του είναι τέρας και τέρατα είναι όλοι όσοι δεν σκέφτονται λογικά και βάζουν την κοινωνία μας σε περιπέτειες.Η δημοκρατία και οι νόμοι όπως και ο ανθρωπισμός είναι γί αυτούς που τα αντέχουν.Και οι περισσότεροι που σκέφτονται όπως ο αρθρογράφος δύσκολα αντέχουν παρα μόνο μιλούν χωρίς να ενδιαφέρονται για τους υπόλοιπους

  3. Από πότε οι υγιειώς σκεπτόμενοι πολίτες κανουν πλάτες στο δουλεμπόριο,στους ισλαμιστές πράκτορες της Αλ κάιντα και των λοιπών,στα δισεκατομμύρια ευρώ του παραεμπορίου και στα εκατομμύρια που εισπράττουν τα ελληνικά κόμματα από τους Ευρωπαίους για να κάνουν τουμπεκί;Ο κόσμος ξυπνάει,ξυπνήστε και ´σεις και αφήστε τις ταμπέλες γιατί αυτό όντως παραπέμπει σε ρατσισμό φίλε αρθρογράφε.

  4. @ ΡΕΑΛΙΣΤΗ
    Ίσως δεν υπάρχει πιο αυτονόητο από το ότι κοινωνία δεν είναι κάτι που περιχαρακώνεται φυλετικά ή με τη λογική πως «το οικόπεδο είναι δικό μας» και αν δεν σας αρέσει να πάτε από εκεί που ήρθατε, αλλά ένα σύνολο πολυμορφικό και ζωντανό χωρίς αποκλεισμούς. Η αμερικανική κοινωνία έχει εκατοντάδες χιλιάδες έλληνες. Το ίδιο και η Γερμανική, η Αυστραλιανή και παντού στον κόσμο. Όλες οι κοινωνίες στην ιστορία είχαν και έχουν «αλλοεθνής..» Δεν είχε –ή προσπάθησε να μην έχει- η ναζιστική Γερμανία.. Και ναι, ο ανθρωπισμός είναι για αυτούς που τον αντέχουν τελικά.. Και μάλλον είναι πολλοί που δεν τον αντέχουν..

    • Δεν μπορώ να σου αναπτύξω τον τρόπο που σκέφτομαι μέσα σε λίγες γραμμές παρολαυτά σε προσκαλλώ φιλικά να σε πάω μια βόλτα να σου δείξω κάποια πράγματα και μετά κερνάω καφέ για μια εκτενή συζήτηση.αν ενδιαφέρεσαι να μου πεις

    • Προτείνεις λοιπόν να νομιμοποιηθούν, ή ακόμα να έρθουν και άλλοι μετανάστες στην Ελλάδα στην παρούσα φάση? Καταλαβαίνεις, βέβαια, πως το επιχείρημα για Γερμανία, Αυστραλία και ΗΠΑ είναι τελείως διάτρητο?

  5. Όλοι αυτοί πάντα ήταν φασίστες . Η διαφορά τώρα είναι ότι απλά ΚΟΠΑΔΙΑΔΟΥΝ, όπως πολλά άλλα ζώα.

    Προφανώς όλοι αυτοί οι πνευματικά εξαθλιωμένοι , δεν πρέπει να καταλάβουν ότι για την κατάντια τους, είναι υπεύθυνοι κυρίως συμπατριώτες τους, οι οποίοι τους θεωρούν πλήρως αναλώσιμους, (είτε ως εργάτες , είτε ως στρατιώτες αν χρειαστεί).
    Δεν πρέπει δηλαδή να αποκτήσουν ταξική συνείδηση , πρέπει να μείνουν ζώα και να περιμένουν τον μαρμαρωμένο βασιλιά, τους ΕΛ, τον μπαξ μπανυ και οποίον άλλον τους υποδείξει μέσω ενός αγύρτη το ΣΥΣΤΗΜΑ.

  6. Μεταναστευτικά εμβάσματα και άλλα ρατσιστικά παραμύθια

    Παράλληλα με τις ρατσιστικές επιχειρήσεις υπό την ονομασία “ξένιος Ζευς”, ένα πλήθος δημοσιευμάτων κατέκλυσε το διαδίκτυο σχετικά με τα εμβάσματα των μεταναστών προς τις χώρες τους και την δήθεν “αιμορραγία” που προκαλούν στην ελληνική οικονομία, την ώρα μάλιστα που ο “χειμαζόμενος” ελληνικός λαός έχει υποστεί τα πάνδεινα εξαιτίας του μνημονίου. Είναι προφανής ο στόχος των αλλεπάλληλων αναδημοσιεύσεων αυτής της είδησης, από εθνικόφρονα κυρίως μπλοκ αλλά και από εφημερίδες που κάνουν πλάτες σε αυτού τους είδους την “πληροφόρηση”.

    Συνέχεια εδώhttp://wp.me/pryYN-16r

  7. @ Ρεαλιστη, λίγο μπερδεμένα μας τα γράφεις.
    @ Nefeli, Από το κείμενο, εσύ κατάλαβες ότι είμαι υπέρ του παραεμπορίου; Τώρα τα σχόλια περί ισλαμιστών πρακτόρων και δισεκατομμυρίων ευρώ, αν έχεις κάποια στοιχεία, ευχαρίστως να το συζητήσουμε.

    • Τι στοιχεία να έχω.Όταν κάποιος γνωρίζει κάτι δεν χρειάζεται και να το αποδεικνύει.Είναι σαν να λέμε απόδειξε μου ότι δεν είσαι ελέφαντας.Αυτά που λέω τα γνωρίζω και είναι για όσους το έχουν ψάξει προφανώς.Τα συμφέροντα τα οποία παίζονται στις πλάτες μας, καλό θα είναι να τα γνωρίζεις

      • Το θέμα είναι ότι ο άλλος δεν είναι υποχρεωμένος να σε πιστέψει όταν γράφεις μία αστήρικτη άποψη. Χωρίς την παρουσίαση αποδείξεων ή χωρίς να φέρεις στοιχεία προς συζήτηση τα γραφόμενα σου αποτελούν αερολογίες. Εγώ λοιπόν, αφήνοντας κατά μέρος τις αερολογίες ανάμεσα στα γραφόμενα σου, το μόνο που απομένει είναι ότι αποδίδεις μία σειρά από υπαρκτά προβλήματα συλλογικά σε μία συγκεκριμένη ομάδα ανθρώπων που είναι πιο αδύναμη από τις ομάδες ανθρώπων στις οποίες ανήκεις εσύ.
        Αν εγώ πω ότι ευθύνονται συλλογικά οι Έλληνες για μία ληστεία, μία δολοφονία ή έναν βιασμό που πραγματοποίησε κάποιος Έλληνας θα γελάνε μαζί μου. Αν πω ότι ευθύνονται συλλογικά οι μετανάστες για μία ληστεία, μία δολοφονία ή έναν βιασμό που πραγματοποίησε κάποιος μετανάστης γιατί να είναι πιο λογικό;

      • Εσύ είσαι Έλληνας;

      • Από ότι βλέπω απαντάς σε όλα τα επιχείρηματα των συνομιλητών σου. Έρχεσαι, λες τι πρέπει να γίνει κατά την γνώμη σου και όταν ο άλλος διαφωνεί μαζί σου για το πως θα πρέπει να ενεργήσουμε, τον κατηγορείς για μη Έλληνα.
        Ενδιαφέρον… Το θέμα είναι ότι ο άλλος δεν νοιάζεται, ότι και αν σου λένε τα αγοράκια με τα ξυρισμένα κεφάλια και τα μαύρα μπλουζάκια που θεωρούν ότι η θέση της γυναίκας είναι κάτω από τον άνδρα. Η ελληνική κοινωνία θα προχωρήσει χωρίς εσένα γιατί εσύ την έχεις απορρίψει με την αντιδημοκρατική σου στάση.
        Και αν ακόμη η κοινωνία ηττηθεί σε αυτή την ιστορία, εσύ πάλι χαμένη θα βγεις γιατί ο άλλος φασίστας δεν θα ενδιαφερθεί να ακούσει το δικό σου πρόβλημα.

      • Σε ρωτάω αν είσαι Έλληνας,δεν είπα ότι δεν είσαι ούτε έχω σχέση με τη Χρυσή Αυγή.Επίσης δεν έχω πρόβλημα με τους ανθρώπους με ξυρισμένα κεφάλια,ρατσιστή.Ξαναρωτάω λοιπόν,είσαι Έλληνας;

  8. Είναι απερίγραπτο το πόσα …«σχόλια» που μοναδικό στόχο έχουν να καταστρέψουν μια συζήτηση που ανοίγει εμφανίζονται κάθε φορά μετά από κείμενα αντιεθνικιστικού-αντιφασιστικού-αντιρατσιστικού περιεχομένου. Δεδομένου και του… «επιπέδου» των «σχολίων» των διαφόρων ξενόφοβων, μάλλον θα έπρεπε να συνεχίζουμε την ανταλλαγή απόψεων, παρά να χάνουμε πολύτιμο χρόνο απαντώντας τους.

    • Είσαι ανωτέρου επιπέδου από εμένα!Δεν νομίζω Λάκη

      • Συμφωνώ με τον από πάνω ότι η δημοκρατία είναι για όσους την αντέχουν τελικά.Λέμε όχι στους φασίστες,τους ρατσιστές,τους τραπεζίτες αλλά και στους υποκριτές;)

  9. […] πηγή Share this:EmailLinkedInPinterestTwitterFacebookLike this:LikeBe the first to like this. […]

  10. @ Νefeli
    Η εξειδίκευση για το που μένει η γιαγιά σου και για το πως βλέπει το θέμα νομίζω πως ξεφεύγει απο το πλαίσιο μιας συζήτησης με γενικότερο θέμα. Αν το παράδειγμα σου ήταν για να με πληροφορήσεις για το τι συμβαίνει στην Αθήνα, μένω στο κέντρο και στο μεσοτοιχία απο εμένα σπίτι συνέλαβαν τον ένα απο τη συμμορία με τα καλάζνικοφ. Απλά η θεώρηση που έχω είναι προφανώς διαφορετική απο τη δική σου. Ευχαριστώ πάντως για το μάθημα περι του τί είναι φασισμός και τι είναι ρατσισμός. Μου έλεισες πολλές απορίες. Δεν συνεχίζω γιατί ο διάλογος θέλει καλή πρόθεση, που προφανώς δεν υπάρχει, και όχι κάποιον που να νομίζει πως έχει το αλάθητο και τη γνώση των πάντων..
    @ Ρεαλιστή
    Η φιλική συζήτηση και ανάπτυξη επιχειρημάτων είναι πάντα ευπρόσδεκτη και επικοδομιτική.

    • Το θέμα αναφέρεται σε συγκεκριμένα πράγματα,ένα από αυτά είναι η κατάσταση που επικρατεί στο κέντρο τησ Αθήνασ και ότι όποιοσ διαμαρτύρεται είναι αυτομάτωσ ρατσιστήσ.δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει να είναι η συζήτηση στα μέτρα των δικών σου θεωρήσεων.

      • Όπως σε ξαναρώτησα εσένα και δεν απαντάς, τι προτείνεις να γίνει λοιπόν; Γιατί αμπελοφιλοσοφίες μπορώ να λέω και εγώ άπειρες. Ή μήπως προτιμάς να εκφράζεις την αγανάκτηση σου απλώς και να αφήνεις εγκληματικές συμμορίες να κάνουν την δουλειά γιατί «κάποιος πρέπει να κάνει κάτι επιτέλους», ενώ εσύ (πιστεύεις ότι) έχεις τα χέρια σου καθαρά;

      • Αν είχα κάποια έτοιμη λύση θα γινόμουν πολιτικός.Αλλά δεν είμαι εγώ αυτή που ασχολείται με τη διακυβέρνηση της χώρας.Απλά επειδή αγαπώ τη δημοκρατία θεώρησα σωστό να εκφράσω τη διαφωνία μου με τον αρθρογράφο όσο και αν εσένα δεν σ’ αρέσει.Όσο για τις ειρωνίες σου περί αμπελοφιλοσοφιών χαρακτηρίζουν εσένα και το δημοκρατικό σου ήθος.φασιστοειδές είσαι,δεν διαφέρεις σε κάτι νομίζω.Μόνο στα θεωρήματα ίσως

      • Εσύ και ομοίοι σου που νομίζετε ότι είστε πιο δημοκράτες από εμάς τους υπόλοιπους θα πρέπει να μάθετε να μη μειώνετε τον συνομιλητή σας.

      • Πρώτον. Και ποιος κυβερνά την χώρα αν όχι εσύ με την ψήφο σου;

        Δεύτερον. Στην δημοκρατία έχουμε άποψη και είμαστε υπεύθυνοι και υπεύθυνες για αυτήν.

        Τρίτον.
        -Σχόλιο Α
        «Από πότε οι υγιειώς σκεπτόμενοι πολίτες κανουν πλάτες στο δουλεμπόριο,στους ισλαμιστές πράκτορες της Αλ κάιντα και των λοιπών,στα δισεκατομμύρια ευρώ του παραεμπορίου και στα εκατομμύρια που εισπράττουν τα ελληνικά κόμματα από τους Ευρωπαίους για να κάνουν τουμπεκί;Ο κόσμος ξυπνάει,ξυπνήστε και ´σεις και αφήστε τις ταμπέλες γιατί αυτό όντως παραπέμπει σε ρατσισμό φίλε αρθρογράφε.»
        Πόσα πολλά κατάφερες να προσάψεις στον αρθογράφο με ένα μόνο σχόλιο. Αυτό δεν είναι απλός προβληματισμός. Αυτή είναι καθαρή πολιτική θέση. Και μάλιστα χρησιμοποιείς καθαρά την ορολογία που χρησιμοποιεί συγκεκριμένο κοινοβουλευτικό (σικ!) κόμμα. Αν δεν γνωρίζεις τι κόμμα υποστηρίζουν οι αρθρογράφοι που από τους οποίους ξετρυπώνεις την συγκεκριμένη ορολογία σε παραπέμπω στις ομιλίες της Χρυσής Αυγής στην Βουλή των Ελλήνων.
        -Σχόλιο Β
        «Τι στοιχεία να έχω.Όταν κάποιος γνωρίζει κάτι δεν χρειάζεται και να το αποδεικνύει.Είναι σαν να λέμε απόδειξε μου ότι δεν είσαι ελέφαντας.Αυτά που λέω τα γνωρίζω και είναι για όσους το έχουν ψάξει προφανώς.Τα συμφέροντα τα οποία παίζονται στις πλάτες μας, καλό θα είναι να τα γνωρίζεις»
        Πώς θα τα ξέρουμε αυτά τα στοιχεία αν δεν μας τα δείξει κάποιος;; Δεν είναι προϋπόθεση ενός δημοκρατικού διαλόγου να μας δείξεις τα στοιχεία στα οποία βασίζεις τις απόψεις σου. Εγώ (βλέποντας ότι δεν έχεις στοιχεία να μου δείξω) κατατάσσω τις απόψεις σου στο φάσμα της αυθερετολογίας.
        -Σχόλιο Γ
        «Εσύ είσαι Έλληνας;»
        Έχω γεννηθεί στην χώρα που πριν πολλά χρόνια είχε γεννηθεί ο Πλάτωνας και μιλώ την γλώσσα που πριν πολλά χρόνια μιλούσε ο Αριστοτέλης. Θα με ρωτήσεις αν το αίμα μου είναι καθαρό ελληνικό αίμα τώρα;

        Τέλος, για να σου απαντήσω στο τελευταίο σου σχόλιο.

        «Αν είχα κάποια έτοιμη λύση θα γινόμουν πολιτικός.Αλλά δεν είμαι εγώ αυτή που ασχολείται με τη διακυβέρνηση της χώρας.»
        «1. Το πολίτευμα της Ελλάδας είναι Προεδρευόμενη
        Κοινοβουλευτική Δημοκρατία
        2. Θεμέλιο του πολιτεύματος είναι η λαϊκή κυριαρχία
        3. Όλες οι εξουσίες πηγάζουν από το Λαό, υπάρχουν
        υπέρ αυτού και του Έθνους και ασκούνται όπως ορίζει το Σύνταγμα»
        Σύνταγμα της Ελλάδος – άρθρο 1

        «Απλά επειδή αγαπώ τη δημοκρατία θεώρησα σωστό να εκφράσω τη διαφωνία μου με τον αρθρογράφο όσο και αν εσένα δεν σ’ αρέσει.»
        Ποια διαφωνία εξέφρασες; Εγώ είδα μονάχα την ανάπτυξη θεωριών στήριξης του αρθρογράφου στο δουλεμπόριο, στην Αλ Κάιντα και στο παρεμπόριο. Ύστερα άρχισες να μιλάς για στοιχεία που δεν ενδιαφέρεσαι να μοιραστείς με τους υπολοίπους.

        «Όσο για τις ειρωνίες σου περί αμπελοφιλοσοφιών χαρακτηρίζουν εσένα και το δημοκρατικό σου ήθος.φασιστοειδές είσαι,δεν διαφέρεις σε κάτι νομίζω.Μόνο στα θεωρήματα ίσως»
        Ναι θεωρώ αμπελοφιλοσοφία οτιδήποτε δεν έχει απόδειξη. Σε αυτό περιλαμβάνονται θεοί, δαίμονες και θεωρίες συνωμοσίας. Δεν ήταν ειρωνία. Ούτε με ενδιαφέρουν τα διαπιστευτήρια δημοκρατικού ήθους από εσένα.

        «Εσύ και ομοίοι σου που νομίζετε ότι είστε πιο δημοκράτες από εμάς τους υπόλοιπους θα πρέπει να μάθετε να μη μειώνετε τον συνομιλητή σας.»
        Θεωρείς ότι μειώθηκες δηλαδή; Σε ποιο σημείο; Θα ήθελα να το συζητήσουμε. Μ’ αρέσει να ανταλάσσω απόψεις με τους συνανθρώπους μου και είναι χαρά μου να μου δείχνουν τα λάθη μου.

  11. Επειδή είσαι μεγάλος καραγκιόζης και με είπες Χρυσαυγίτισσα δηλαδή ναζίστρια και ότι συνεπάγεται από αυτό κατάλαβα τι ρόλο βαράς και δεν θα μπω στη διαδικασία να σου απαντήσω σε ΤΙΠΟΤΑ γιατί απέδειξες με τα λεγόμενά σου ότι είσαι ανθελληνικό σκουπίδι.Εύχομαι μόνο μακάρι να μην εξυπερετείς συμφέροντα και να είσαι απλά μαλάκας.

    • Θα απαντήσω μόνο στις κατηγορίες που προσάπτεις σε εμένα και δεν θα ασχοληθώ άλλο, παρά μόνο αν θες να συζητήσουμε σοβαρά.
      Δεν σε είπα χρυσαυγίτισσα. Δεν με ενδιαφέρει να συζητήσω με ναζιστές ούτως ή άλλως. Έγραψα ότι χρησιμοποιείς ακριβώς την ορολογία που χρησιμοποιεί η Χρυσή Αυγή, μήπως και αρχίσεις να αναρωτιέσαι αν κάνεις κάτι λάθος. Δεν χρησιμοποιείς απλώς ακροδεξιό λόγο, χρησιμοποιείς ακριβώς τις εκφράσεις που χρησιμοποιεί το πολιτικό αυτό μόρφωμα. Ακόμη και αν αποκηρύττεις ευθέως την Χρυσή Αυγή όπως λες λοιπόν, την βοηθάς να διασπείρει την προπαγάνδα της, Εκτός εάν νομίζεις ότι 17.000.000 Γερμανοί το 1933 ψήφισαν τον Χίτλερ επειδή ήταν ναζί.
      Όσο για το εάν εξυπηρετώ συμφέροντα μπορείς να κρίνεις μόνη σου. Αν όμως ανακαλύψεις τίποτε σκοτεινά διαπλεκόμενα συμφέροντα που εξυπηρετώ πες το μου και εμένα να το γνωρίζω, ε;

      • Η αλήθεια είναι ότι πολλές από τις θέσεις του κόμματος της ΧΑ είναι ορθές και μπορείς να το διαπιστώσεις από της αποφάσεις που παίρνει η κυβέρνηση,αφού πολλές από τις θέσεις της τις παρουσιάζει ως μεταρρυθμίσεις.Τονίζω ότι είμαι κατά της ΧΑ όσον αφορά τις μεθόδους και την ιδεολογία της αλλά ας μην κρυβόμαστε πολλές από τις θέσεις της είναι ρεαλιστικές και αναφέρονται σε προβλήματα της καθημερινότητας γί αυτό και παρατηρείται αύξηση της πολιτικής της δύναμης.Αν όλοι εμείς αντιμετωπίσουμε με υπευθυνότητα αυτά τα προβλήματα και τον φασισμό,η Χρυσή Αυγή θα σβήσει μην έχοντας λόγο ύπαρξης.Όσο όμως όλοι εμείς και εσύ μαζί υποθάλπτουμε την παρακμή της κοινωνίας τότε ο φασισμός έρχεται να μας υποκαταστήσει ως ο κακός τιμωρός.Εμείς φταίμε λοιπόν.Τέλος όταν κάποιος υποστηρίζει το δίκαιο του,της ασφάλειά του,την οικογένεια του κλπ και ´μεις δεν τον κατανοούμε παρά μόνο τον κριτικάρουμε και τον λέμε ΦΑΣΙΣΤΑ τότε αυτός σταδιακά να είμαστε σίγουροι ότι θα γίνει ο μεγαλύτερος φασίστας.Είναι δράση και αντίδραση και η φύση της ψυχολογίας ενός ανθρώπου λειτουργώντας αμυντικά κάνει κάποιον να το πιστέψει ότι είναι φασίστας και περιθωριακός αλλα και παράλογος ενώ στην ουσία ξεκίνησα από μια λογική διαπίστωση.Όλα αυτα θα πρέπει να σε προβληματίσουν για το που οδηγούμαστε και θα πρέπει να προσέχουμε πως θα αντιμετωπίζουμε τους συνανθρώπους μας γιατί όλοι είναι άξιοι κατανόησης μηδενόντας εξαιρουμένου.

      • Ξεκίνησε*

  12. Κατ’ αρχάς χαίρομαι που συζητάμε.

    Καταλαβαίνω τι εννοείς στην πρώτη πρόταση του σχολίου σου, αλλά για να μην υπάρχουν παρανοήσεις διευκρινίζω ότι δεν θεωρώ ορθές τις θέσεις της ΧΑ και δεν συμφωνώ με τις συγκεκριμένες αποφάσεις της κυβέρνησης. Όσο για τον όρο «μεταρρύθμιση», τον θεωρώ ουδέτερο.

    Θες να απελαθούν οι ανθρώποι που βρίσκονται αυτήν την στιγμή παράνομα στην χώρα; Αν προσπαθήσεις δεν θα τα καταφέρεις. Μόνο το οικονομικό κόστος ενός τέτοιου εγχειρήματος αν συλλογιστείς, θεωρώ ότι είναι αποτρεπτικό και ασύμφορο. Σε παραπέμπω στα αριθμητικά αποτελέσματα της επιχείρησης(-πυροτέχνημα επικοινωνιακό αν θες την γνώμη μου) «Ξένιος Ζευς». Επιπλέον όλοι αυτοί οι ανθρώποι δεν απελάθηκαν, παρά μόνο εγκλείστηκαν σε κέντρα κράτησης. (Κέντρα κράτησης είναι, όπως και να ονομάζονται, δεν χρειάζεται να έχουμε αυταπάτες.) Απομακρύνθηκαν από την κοινή θέα δηλαδή. Και φυσικά τα εγκληματικά κυκλώματα που δρουν ανάμεσα στις μεταναστευτικές ομάδες παραμένουν αλώβητες από τέτοιες επιχειρήσεις(-πογκρόμ).

    Θα επανέλθω αργότερα στο θέμα της ΧΑ. Προς το παρόν θα γράψω για την υποστήριξη του δίκιου μας, της ασφάλειας μας και της οικογένειας μας. Θα αντιγράψω το τέλος από το σχόλιο σου: «…θα πρέπει να προσέχουμε πως θα αντιμετωπίζουμε τους συνανθρώπους μας γιατί όλοι είναι άξιοι κατανόησης μηδενόντας εξαιρουμένου.» Έχεις δίκιο θα σου πω! Όμως θέλω να σε ρωτήσω. Θέτεις όριο στον όρο «συνάνθρωπος»; Όριο εθνικότητας συγκεκριμένα;

    Ο άνθρωπος που ψάχνει το δίκιο του, προσπαθεί να προστατεύσει την οικογένειά του, φοβάται ή οτιδήποτε άλλο συνδέει άμεσα την την έλλειψη του δίκιου του, της ασφάλειας του και αυτην της οικογένειας του με την μετανάστευση. Έτσι ερμηνεύω τα γραφόμενα σου. Και συγκεκριμένα, θα προσθέσω, με την συσσώρευση των ανθρώπων αυτών σε συγκεκριμένες υποβαθμισμένες περιοχές. Με τον τρόπο που έχει λειτουργήσει η κατάσταση ως σήμερα οδηγεί στην αύξηση της εγκληματικότητας, στην κοινωνική ανασφάλεια και στην κοινωνική αδικία, συμφωνώ μαζί σου. Φταίει η μετανάστευση όμως για αυτό ή η έλλειψη σχεδιασμού της διαχείρησης των μεταναστευτικών ροών που (θέλοντας και μη) φθάνουν (και θα συνεχίσουν να φθάνουν) στην χώρα μας;

    Έχουμε λοιπόν στην Ελλάδα πολλούς μετανάστες. Ανθρώπους δηλαδή που έφυγαν από τις πατρίδες τους για να αναζητήσουν οικονομικούς πόρους σε κάποια άλλη χώρα. Επίσης έχουμε πολλούς πρόσφυγες. Ανθρώπους δηλαδή που έφυγαν από τις χώρες τους για να ξεφύγουν από πολέμους και καταστροφές ή εκδιώχθηκαν. Συγχέουμε κατ’ αρχάς τις δύο κατηγορίες κάτω από την ομπρέλλα μετανάστες. (Και μάλιστα λαθρομετανάστες, γιατί όλοι και οι δύο κατηγορίες αποτελούνται από ανθρώπους χωρίς χαρτιά. Έναν όρο τον οποίο προσωπικά απεχθάνομαι γιατί δεν θεωρώ κανέναν άνθρωπο λαθραίο. Για όσους έχουν χαρτιά δεν νομίζω ότι χρειάζεται να συζητήσουμε.)

    Η προστασία των προσφύγων και η παροχή άσυλου σε αυτούς δεν είναι προαιρετική για την χώρα μας με βάση τις διεθνείς συνθήκες υπό τον ΟΗΕ, όμως παρ’ όλα αυτά (λόγω κατ’ αρχήν της έλλειψης κινητοποίησης και ενδιαφέροντος της πολιτείας και κατά δεύτερον του φόβου που επικρατεί στις ομάδες αυτές του πληθύσμου να εμπιστευτούν την πολιτεία λόγω του τρόπου που φέρεται στους αιτούντες άσυλο και του χρόνου που απαιτείται για την έκδοση του) είναι άκρως επιβαρυντική. Οι περισσότεροι πρόσφυγες που διαμένουν εδώ και εντάσσονται με ευθύνη της πολιτείας στην κατηγορία των «λαθρομεταναστών» θα προτιμούσαν να μετακινηθούν από την χώρα μας προς την υπόλοιπη ΕΕ. Κάτι που με τα χαρτιά που θα έπαιρναν θα είχαν δικαίωμα να κάνουν.

    Για τους υπόλοιπους μετανάστες λοιπόν, τους οικονομικούς, τι θα κάνουμε; Να σταματήσουμε τις μεταναστευτικές ροές είναι αδύνατο γιατί είναι ένα θέμα που ξεπερνάει την χώρα μας. Να τους μαζέψουμε όλους λοιπόν; (Καλή τύχη σε αυτό.) Αλήθεια θα μπορούσε να μην υπάρξει εκτεταμένη αστυνομική βία για μία τέτοια πράξη; Πες ότι γίνεται. Και ύστερα;
    α) Να τους στείλουμε πίσω: Κατ’ αρχάς θα πρέπει να υπάρχει μία διακρατική συμφωνία με την άλλη χώρα για να τους δεχθεί πίσω. (Καλή τύχη σε αυτό.) Εδώ δεν μιλάμε για ανθρώπους που δρουν μεμονωμένα παράνομα, μα για κρατικές οντότητες. Δεν μπορείς να στείλεις επίσημα ένα αεροπλάνο γεμάτο μετανάστες και να περιμένεις ότι η άλλη χώρα θα το δεχθεί. Θα μου πεις ότι θίγεται το δίκιο σου. Ίσως, άλλα το θέμα είναι ότι δεν θα γίνει κάτι για αυτό. Το σενάριο είναι τόσο εκτός πραγματικότητας που ούτε καν η ΧΑ δεν το προκρίνει.
    β) να τους κλείσουμε κάπου: Στρατόπεδα συγκέντρωσης λοιπόν. Παραβλέποντας ότι θα έπρεπε να προκαλεί ανατριχίλα στον κάθε ευρωπαίο η προοπτική, δεν νομίζεις ότι απλώς θα αυξηθεί η κοινωνική εντάση αν από την σημερινή ημιγκετοποιημένη κατάσταση πολλών περιοχών θα περάσουμε σε ολοκληρωμένα γκέτο; Δεν μιλάμε για τις λίγες εκατοντάδες μετανάστες που έχει μαζέψει σήμερα η αστυνομία. Μιλάμε για εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπους. Δεν νομίζω ότι θα λυθεί κανένα πρόβλημα. (Χώρια το κόστος δηλαδή. Εκτός αν τους βάζουμε να εργάζονται για την δημιουργία του απαραίτητου πλούτου φυσικά. Εμένα μου θυμίζει δουλεία αυτό. Και την δουλεία την ακολουθούν εξεγέρσεις, επιπλέον κοινωνική ένταση, κλπ…)

    Μπορούμε λοιπόν αντί να στοχοποιούμε τους μετανάστες να στοχοποιήσουμε την υποβάθμιση των περιοχών που διαμένουν οι μετανάστες. Οι μετανάστες κατευθύνονται σε αυτές τις περιοχές λόγω του ότι είναι φτηνότερες, υπονομεύοντας περαιτέρω την ήδη υπονομευμένη κοινωνική συνοχή (λόγω φτώχιας) της περιοχής. Μπορούμε να θεσπίσουμε όρια ως προς το πόσους μετανάστες μπορεί να δεχθεί το κάθε δημοτικό διαμέρισμα λοιπόν.

    Για τον λόγο αυτό θα πρέπει να καταγράψουμε τους μετανάστες που υπάρχουν. (Διακηρύττοντας ότι κανένας δεν θα απελαθεί, εγκλειστεί, κλπ, αλλιώς μην περιμένεις αποτελέσματα.) Αν δούμε (ενδεικτικά είναι όλα τα παρακάτω νούμερα, γιατί δεν έχει γίνει πραγματική έρευνα) ότι οι μετανάστες είναι ένα εκατομμύριο. Θα θεσπίζουμε λοιπόν έναν κανόνα ο οποίος θα λέει ότι σε κάθε δημοτικό διαμέρισμα θα μπορούν να διαμένουν μέχρι ένα 12% μεταναστών. Αυτό το μέτρο (αν συνδυαστεί με πολιτικές ένταξης των μεταναστών τον κοινωνικό σύνολο) θα διευκολύνει τόσο την απογκετοποίηση συγκεκριμένων περιοχών όσο και την ένταξη των μεταναστών υγιώς στον κοινωνικό ιστό.

    Επίσης σημαντικό ρόλο θα μπορούσε να διαδαματίσει η πάταξη της αδήλωτης εργασίας. Είναι το πεδίο-κλειδί (κατά την γνώμη μου) για την λειτουργία του μεταναστευτικού θέματος θετικά ή αρνητικά για την χώρα. Οι μετανάστες δεν παίρνουν τις δουλειές Ελλήνων όπως θέλουν να μας κάνουν να πιστεύουμε μερικοί νοσταλγοί του Χίτλερ, δουλεύουν για πενιχρά μεροκάματα υποδαυλίζοντας τα εργασιακά δικαιώματα των Ελλήνων. Η ευθύνη όμως δεν είναι των μεταναστών, αλλά των εργοδοτών. Και είναι κάτι που η πολιτεία μπορεί (αν έχει την πολιτική βούληση) να ελέγξει.

    Τέλος χρειάζεται η τροποποίηση της συνθήκης του Δουβλίνου που εγκλωβίζει στην χώρα μας μετανάστες που κατευθύνονται στην Ευρώπη. Δεν νομίζω ότι χρειάζεται περαιτέρω διερεύνηση το θέμα αυτό, πιστεύω ότι συμφωνείς μαζί μου.

    Ως προς την ΧΑ, κινήσεις επικοινωνιακού εντυπωσιασμού με μηδαμινά πραγματικά αποτελέσματα όπως οι τωρινές της κυβέρνησης θεωρώ ότι μάλλον συμβάλλουν στην αύξηση, παρά καταπολεμούν την δυναμική της.

  13. Έγραψες πολλά και δεν ξέρω σε τι να πρωτοαπαντήσω.Σε κάποια συμφωνώ σε άλλα όμως διαφωνώ.Λόγω έλλειψης χρόνου,θα επανέλθω να σου ‘πώ τις θέσεις μου πάνω σε θέματα που έθιξες.

    • Λυπάμαι που έγραψα πολλά, προσπαθώ να μην περιττολογώ συνήθως, απλά νοιώθω ότι η συζήτηση για αυτό το θέμα έχει χαθεί σε ανολοκλήρωτες σκέψεις. Με την ησυχία σου, δεν χανόμαστε.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: