Και γι’ αυτό ήρθε το ΔΝΤ!

Άλλη μια ιστορία που σε κάνει να αναφωνήσεις «Ελλάς το μεγαλείο σου!» ή αλλιώς γιατί δε γλιτώνουμε τη χρεοκοπία. Φίλος που κάνει καθημερινά με τα ΚΤΕΛ Αττικής τη διαδρομή Λαύριο-Ανάβυσσο μου διηγήθηκε τα εξής:

Πληρώνει 6,40 για να πάει στη δουλειά του και να γυρίσει μετά σπίτι του τα οποία εισπράττει ο οδηγός του λεωφορείου. Προσέξτε τώρα το καλύτερο:

Ο οδηγός δεν του κόβει την απόδειξη του χρηματικού ποσού, δεν του δίνει δηλαδή εισιτήριο με τη δικαιολογία ότι δεν υπάρχει εισπράκτορας και επομένως δεν είναι υποχρεωμένος να έχει μαζί του μπλοκάκι εισιτηρίων. Επιπλέον ζητάει τα λεφτά από τον επιβάτη όταν κατεβαίνει από το λεωφορείο προβάλλοντας ως επιχείρημα την πιθανότητα να μπει εισπράκτορας στο λεωφορείο στη διάρκεια της διαδρομής και άρα να κοπεί το εισιτήριο.

Δυό-τρεις φορές που επιτακτικά ζήτησε ο φίλος μου το εισιτήριο του οι οδηγοί ως δια μαγείας τού το έδωσαν φυσικά, ενώ ταυτόχρονα επέδειξαν την κουτοπόνηρη ελληνική γκρίνια.

Απορία: πού πηγαίνουν τα λεφτά που δίνουν οι πελάτες των ΚΤΕΛ Αττικής για τη διαδρομή Λαύριο-Ανάβυσσο; Γιατί δε γίνεται τ’ αυτονόητο;

Εμείς ως Φελέκι όσο ακούμε ιστορίες που σε προκαλούν να πεις «Γι’ αυτό ήρθε το ΔΝΤ» θα τις αναδεικνύουμε γιατί η σωτηρία μας δε θα επέλθει παρά μόνο αν αλλάξουμε εμείς οι ίδιοι την καθημερινότητα μας και σταματήσουμε να ανεχόμαστε φαινόμενα σαν το παραπάνω.

 

 

Advertisements

2 Σχόλια

  1. Τα Κοινά Ταμεία Εισπράξεων Λεωφορείων είναι κλειστοί συνεταιρισμοί ιδιοκτητών λεωφορείων οι οποίοι λειτουργούν με τη μορφή ΑΕ κι έχουν μονοπωλιακά το δικαίωμα της συγκοινωνίας μεταξύ των πόλεων (Υπεραστικά ΚΤΕΛ) ή εντός πόλεων (Αστικά ΚΤΕΛ). Κοντολογίς, είναι ιδιωτικές εταιρείες μονοπωλιακού χαρακτήρα.. Ο οδηγός του ποστ, πιθανότατα εργαζόμενος των ΚΤΕΛ, κλέβει τον εργοδότη του. Αυτό που το ΔΝΤ «πρέπει να δει» είναι η άρση του μονοπωλίου.

  2. Ο Παντελής σωστά αναφέρει πως το πρόβλημα είναι το μονοπώλιο που έχουν επιβάλει τα ΚΤΕΛ και ανέχεται το κράτος. Ενδεικτικά αναφέρω πως οι διευρυμένοι δήμοι που «προικίστηκαν» με διάφορα λεωφορεία απαγορεύεται (λόγω το σχετικού μονοπωλίου) να τα χρησιμοποιούν για να εξυπηρετούν τους δημότες τους στις αστικές μετακινήσεις (από χωριό σε χωριό στο δήμο) και να διοργανώνουν εκδρομές (π.χ. για το σχολείο ή το ΚΑΠΗ). Το ΔΝΤ τι ακριβώς θα κάνει; Αλήθεια, τι νοιάζει το ΔΝΤ αν ένας υπάλληλος κλέβει τον ιδιώτη που είναι το αφεντικό του; Ή μήπως το ΔΝΤ θα βάλει χέρι στο ΚΤΕΛ και θα άρει το μονοπώλιο;

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: