Η «ιδέα» της ΠΑΣΠ και του γιαουρτιού

Γύρισε λοιπόν ο κόσμος από τις καλοκαιρινές διακοπές και μαζί του οι πορείες, οι απεργίες, τα φλογερά κηρύγματα, το άγχος για την επόμενη δόση, οι σκέψεις για την επισφάλεια της εργασίας, εν ολίγοις όλα αυτά τα κομμάτια που συνθέτουν το παζλ μιας χώρας που βρίσκεται σε ανασφάλεια και στα όρια της μαζικής κατάθλιψης.

Αφορμή για το σημερινό κείμενο υπήρξαν δύο βιντεάκια που έχουν να κάνουν: το πρώτο με την «ευφάνταστη» συνθηματολογία της ΠΑΣΠ, «ΠΑΣΠ ιδέα, πεθαίνει τελευταία!» στην ομιλία του πρωθυπουργού, το δεύτερο με τον πύρινο αντικομμουνιστικό λόγο (καλά αυτό το ξέραμε) του μητροπολίτη Κονίτσης Ανδρέα με στην ομιλία του για τη νίκη του κυβερνητικού στρατού στο Γράμμο. Εκτός των άλλων ο γενειοφόρος Ανδρέας ζητωκραυγάζει, μαζί και οι πιστοί, για τα γιαούρτια που ρίχνουν οι αγανακτισμένοι στους πολιτικούς. Μάλιστα δεν τα ευλογεί ως εκπρόσωπος του θεού αλλά ως υμνητής των ηρώων που έχυσαν το αίμα τους για σώσουν τη χώρα από τον κομμουνιστοσυμμοριτισμό.

Και τα δύο βιντεάκια φανερώνουν με τρόπο τραγικό την ανυπαρξία μια νέας πολιτικής σκέψης, την απουσία νέων ιδεών. Καταδεικνύουν την αδυναμία απαγκίστρωσης από νοοτροπίες και ιδεολογίες που μας οδήγησαν στην σημερινή κατάντια και συνεχίζουν να προσελκύουν ένα μεγάλο κομμάτι του πληθυσμού εν απουσία ενός διαφορετικού τρόπου σκέψης.

Βλέπουμε λοιπόν, φαινόμενα νεολαίων να ανάγουν μια κομματική πανεπιστημιακή παράταξη σε «ιδέα» νομιμοποιώντας συλλογικά τη διαπλοκή, τους φοιτητοπάτερες, τους επαγγελματίες φοιτητές κλπ. Τα ίδια άλλωστε δεν είδαμε και στις κινητοποιήσεις για παράδειγμα των ταξιτζήδων; Ο κίτρινος ταλιμπανισμός, ο σταυροφορικός φανατισμός που έθετε τον ίδιο τον κλάδο σε «ιδέα» επέτρεψε την εκδήλωση βίαιων συμπεριφορών καθώς έδωσε τη νομιμοποιητική βάση να χύσει κάποιος το αίμα του για να παλέψει για τις ιδέες του.

Όσο λοιπόν, συντηρείται η ιδεολογική σύγχυση θα συνεχίζουμε να βλέπουμε ανθρώπους καλή ώρα σαν τον ρασοφόρο Ανδρέα, να φοράει το ένδυμα του «πατριωτισμού» σε ενέργειες που στερούνται στοιχειώδους πολιτικής σκέψης, μόνο και μόνο για να εξυπηρετήσουν τα συντεχνιακά ή όποια άλλα συμφέροντα. Θα ακούμε νέους να θεωρούν «ιδέα» μια φοιτητική παράταξη προκειμένουν να αισθανθούν έτοιμοι να πολεμήσουν για τα συμφέροντά τους.

Η ελληνική κοινωνία «σπάει» σε πολλά κομμάτια και παράλληλα χάνονται οι δίοδοι επικοινωνίας. Δυστυχώς κυριαρχεί το συντεχνιακό πρόταγμα με ολέθριες συνέπειες στη διατήρηση της κοινωνικής συνοχής και της συνεργασίας. Τα σημάδια δεν είναι ευοίωνα.

Κλείνοντας μπορείτε να απολαύσετε, νεολαίους και μητροπολίτη να κραυγάζουν με αξιοζήλευτο δυναμισμό.

Advertisements

2 Σχόλια

  1. Αγαπητό Φελέκι, επέτρεψέ μου 2 επισημάνσεις.
    1) Δεν μπορείς να κατηγορήσεις όσους υμνούν με δυνατά συνθήματα μια ιδέα ότι νομιμοποιούν συλλογικά τη διαπλοκή. Μπορείς να τους κατηγορήσεις πως ζουν εκτός τόπου και χρόνου δεδομένου ότι αυτά για τα οποία αγωνίζονται η κοινωνία σε μεγάλο μέρος τα καταδικάζει. Όπως και τις μεθόδους που χειρίζονται. Η ιδέα τους όμως δεν νομιμοποιεί τη διαπλοκή. Όπως αντίστοιχα είχε πει και ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος κάποτε ‘Η ΑΕΚ είναι ιδέα» , δε σημαίνει πως επειδή το είπε αυτός και άλλοι χίλιοι αεκτζήδες, νομιμοποίησε έτσι το στημένο πρωτάθλημα. Τη διαπλοκή και τον κομματισμό στα Πανεπιστήμια τον νομιμοποιεί συλλογικά το κόμμα που ακόμα παραχωρεί χρήματα με παράνομο τρόπο στις ΠΑΣΠ ανάλογα με τα εκλογικά τους ποσοστά και όλοι μα όλοι αυτοί που χειροκροτούσαν τον Παπανδρέου όρθιοι όταν τα έλεγε και έχουν στα γραφεία τους 30χρονους αιώνιους φοιτητοπατέρες ως συμβούλους (και τους πληρώνουμε εμείς) που συνεχίζουν να διατηρούν τα πελατειακά τους δίκτυα στα ΑΕΙ κ τα ΤΕΙ.

    2) Καλό είναι να ασκούμε κριτική στο λόγο του κάθε μπαρόκ χουντομητροπολίτη, αλλά σε ελεύθερη Δημοκρατία ζούμε, ο καθένας μπορεί να λέει ότι θέλει. Δε μπορούμε να του απαγορεύσουμε. Μπορούμε όμως να ζητήσουμε ίση εφαρμογή των νόμων και των περικοπών σε μισθούς και προσλήψεις στους κληρικούς όπως και στους υπόλοιπους δημοσίους υπαλλήλους, πράγμα που ο ΥΠ.ΟΙΚ μας είπε πως «δε χρειάζεται», όπως επίσης φορολόγηση όλων των συναλλαγών των μητροπόλεων και κατάργηση της Ναοδομίας.

    Εν τέλει ας πάψουμε να βαράμε το σαμάρι αφού ξέρουμε ότι το γαϊδούρι μας ενοχλεί. Κατά τ’άλλα καλά κάνεις και τα «χώνεις», και οι δύο τα χρειάζονται!

  2. […] https://feleki.wordpress.com/2011/09/04/%CE%B7-%CE%B9%CE%B4%CE%AD%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%80%CE%… 37.563419 22.796772 Share this:TwitterFacebookEmailPrintLike this:LikeBe the first to like this post. […]

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: