Για τη μαμά μου

Από την Αλεξάνδρα.

Στο σπίτι μας, απ’ όσο θυμάμαι, δεν κάναμε κάτι για τη γιορτή της μητέρας. Μάλλον η κυρίαρχη «αριστεροφροσύνη» της οικογένειας (με την καλή έννοια) δεν πολυεπέτρεπε «αμερικανόφερτες» γιορτές, όπως τη συγκεκριμένη. Αντίστοιχα ήταν σχεδόν προσβολή να συζητήσουμε κάτι για τον άγιο Bαλεντίνο (όλοι μου οι σύντροφοι θα έπρεπε να ευγνωμονούν τους γονείς μου γι’ αυτή μου την ανατροφή καθώς πράγματι η γιορτή της 14ης Φεβρουαρίου δε με απασχόλησε ουσιαστικά ποτέ).

Για να είμαι ειλικρινής όμως ούτε η γιορτή της μητέρας με είχε απασχολήσει ιδιαίτερα μέχρι τη στιγμή που δεν έχω πλέον τη μαμά μου για να τη γιορτάσω.

Και θα είχε πειράξει πολύ, δηλαδή, αν τόσα χρόνια της αγοράζαμε μερικά λουλουδάκια κάθε χρόνο τέτοια μέρα και της κάναμε κάποια από τα χατίρια της; Ή θα είχαμε εξυπηρετήσει το μεγάλο κεφάλαιο και τον παγκόσμιο καπιταλισμό, ενισχύοντας τα ανθοπωλεία και τις καλλιέργειές τους;

Δεν ξέρω, νομίζω πάντως ότι πρέπει να καθιερώσουμε όσο το δυνατόν περισσότερες γιορτές, αφορμές δηλαδή που να μας βγάζουν από την καθημερινότητά μας και να μας “αναγκάζουν” να γιορτάζουμε τους αγαπημένους μας. Έτσι καταθέτω την πρόταση να ενισχυθεί η γιορτή του πατέρα (υπάρχει, δεν υπάρχει;) και να καθιερωθεί και η γιορτή της κόρης, του γιου, της εγγονής, του ξαδέρφου και last but not least του καλύτερου φίλου και της καλύτερης φίλης.

Όσες περισσότερες γιορτές, τόσο το καλύτερο!

4 Σχόλια

  1. Αλεξάνδρα, με τη γιορτή του ξαδέρφου, θα γιορτάζουμε κάθε μέρα εμαίς.
    Στρατής.

  2. Ti να τις κάνουμε τις γιορτές αν δεν τιμάμε την ουσία τους?
    Εδώ είναι η οπτική ενός μπαμπά που τιμά το πνεύμα της μέρας
    http://newagemama.com/2011/05/06

  3. συμφωνώντας 100% με την Αλεξάνδρα εγώ προτείνω καθιέρωση βράβευσης γλυκύτερου σχολίου για τη γιορτή της μητέρας (του πατέρα, γάτου, φυτού, ερωμένου, κουμπάρου κλπ). Φέτος μοναδική υποψήφια η ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ!

  4. Ειδικα οταν καποιες μαμαδες ειναι τοσο σπουδαιες ωστε τις τιμουν και αλλα «τεκνα» τους.

Σχολιάστε

