Ο αδιόρθωτος Πάγκαλος

Μετά τα γιούχα ο Πάγκαλος, ως συνήθως έβγαλε μια υπερβολική ανακοίνωση κάνοντας λόγο για τρομοκρατική επίθεση και για καταστρατήγηση της δημοκρατίας. Μπούρδες ολκής. Είναι προκλητικός όταν παρουσιάζει τον εαυτό του ως «θύμα» τρομοκρατικής επίθεσης δείχνοντας ασέβεια στα πραγματικά θύματα. Προσπαθεί ακόμα να το παίξει politically correct και επικαλείται την άρνηση των διαμαρτυρόμενων για διάλογο. Μα καλά τώρα κοροϊδευόμαστε; Όταν υπάρχει μια ομάδα ανθρώπων αγανακτισμένων για ποια απαίτηση διαλόγου μιλάμε; Φυσικά και θα πέσουν αποδοκιμασίες, εξάλλου η εκδήλωση δεν ήταν στα πλαίσια ενός συνεδρίου ή μιας ημερίδας με στόχο την ανταλλαγή απόψεων. Είδαν τον Πάγκαλο μπροστά τους και τον γιουχάισαν. Σπουδαία πράγματα! Ούτε τον προπηλάκισαν, ούτε του πέταξαν τίποτα, απλά φωνές διαμαρτυρίας.

Όταν δηλαδή στο θέατρο πέφτουν γιουχαίσματα, υποτίθεται και από ανθρώπους πεπαιδευμένους εκτοξεύεται καμία κατηγορία για τραμπουκισμό;

Κίνηση αποδοκιμασίας της πολιτικής της κυβέρνησης ήταν αυτό που έγινε στο Παρίσι με αποδέκτη τον Πάγκαλο που στα μάτια πολλών πολιτών έχει γίνει  persona non grata. Μπορεί η κίνηση αυτή από πίσω να μην κρύβει καμία βαθυστόχαστη πολιτική διακήρυξη αλλά αποτελεί μια αναγκαία έκφραση κάποιας ομάδας ανθρώπων που θέλουν να δώσουν το στίγμα τους, χωρίς μάλιστα να χρησιμοποιούν βία.

Προφανώς και δεν είναι ευχάριστο να σε ξεφωνίζουν. Παρ’ όλα αυτά δεν είναι δυνατόν να αγνοείται η δυσαρέσκεια και η πίεση που βιώνουν οι πολίτες και να χρησιμοποιούνται παγκαλικές σοφιστείες περί τρομοκρατίας. Το «έργο» που παίζει το ΠΑ.ΣΟ.Κ. δεν αρέσει σε κάποιους και το έκραξαν. Δε χρειάζεται να γίνει ολόκληρη ιστορία για καταπάτηση δημοκρατικών δικαιωμάτων και άλλες ανοησίες.

Αν ενοχλείται λοιπόν, ο Πάγκαλος ας πηγαίνει σε εκδηλώσεις του ΠΑ.ΣΟ.Κ. να τον χειροκροτούν και να κάνει το διάλογο που θέλει.

Advertisements

8 Σχόλια

  1. Και στο ΠΑΣΟΚ θα του την πέσουν πάντως…

  2. Φυσικά και είναι δεκτό να διαμαρτύρεται κανείς. Όμως όταν μπαίνεις σε έναν χώρο στον οποίο δεν έχεις αποκλειστικότητα, φωνάζεις και απαιτείς να φύγει ένας προσκεκλημένος αλλιώς δεν θα αφήσεις να προβληθεί η ταινία, ξεφεύγεις από την διαμαρτυρία και περνάς στον φασισμό. Τελικά ακόμα και ο Γαβράς έφυγε και η ταινία δεν προβλήθηκε.

    Να διευκρινίσω ότι δεν υπερασπίζομαι τον Πάγκαλο η όποιον Παγκαλο. Πιστεύω απλώς ότι μια εύστοχη και διεισδυτική ερώτηση θα είχε πολύ καλύτερο αποτέλεσμα από αυτό που είδαμε. Ας εξέθεταν τουλάχιστον τα επιχειρήματα τους, για να εκθέσουν και τον Πάγκαλο.

  3. Απ’ ό,τι διαβάζω είχε επιτραπεί στους διαμαρτυρόμενους να παρακολουθήσουν την ταινία, τουλάχιστον αυτό ισχυρίζονται οι ίδιοι και δεν φαίνεται προς το παρόν να τους διαψεύδει κανένας.
    Καλά, ο Γαβράς έφυγε υποθέτω για λόγους ευγένειας και καλών τρόπων. Εξάλλου δεν φαίνεται ότι αποδοκίμασαν και τον ίδιο.
    Μα η αποδοκιμασία έχει ως στόχο να πικάρει τον άλλον και να τον φέρει σε δύσκολη θέση. Τώρα τι συζήτηση να γίνει όταν οι πολιτικοί, σαν τον Πάγκαλο (για να μην ρίχνουμε το φταίξιμο μόνο στις ομάδες που λειτουργούν πολλές φορές σύμφωνα με την ψυχολογία της μάζας) έχουν συνηθισει να κάνουν διάλογο μόνο στα τηλεοπτικά κανάλια;

    • Ανεξαρτήτως του γιατί έφυγε ο Γαβράς, η μέθοδος ήταν φασιστική. Δεν μπορείς να διατείνεσε οτι υπηρετείς την δημοκρατία και «να απαιτείς να γίνει το δικό σου, or else…»

      Ως προς την τελευταια προταση του σχολείου σου (αν δεν την κατάλαβα σωστά διόρθωσε με): προεξοφλείται η κακή ποιότητα του διαλόγου, και συνεπώς δικαιολογείται η αποτροπή του; Εγώ προσωπικά θα ήθελα να δω έναν διάλογο, και ας ήταν κακής ποιότητας. Όμως, αυτό δεν θα το μάθουμε ποτέ, γιατί οι φοιτητές δεν μπήκαν στον κόπο.

      Για να κλείσω, η πολιτική δράση (εφόσον οι φοιτητές αυτοί είναι δηλώνουν πολιτικοποιημένοι) έχει δύο βασικά προαπαιτούμενα: να έχεις θέση, και να την προσυπογράφεις. Αλλιώς φωνάζεις εκ του ασφαλούς (αφού δεν έχεις θέση), και πίσω απο την ανωνυμία σου.

  4. Η μέθοδος του Πάγκαλου είναι δημοκρατική? Ή σε χοντροκομμένους και κακομαθημένους υπερτροφικούς μπέμπηδες πιάνουν οι δημοκρατικές κουβέντες?

    Όταν όπου σταθείς και όπου βρεθείς ανοίγεις το στοματάκι σου και βγαίνει ένας οχετος, ποτισμένος με απίστευτο θράσος, λες και εσύ ήρθες χθες στην ελληνική πολιτική σκηνή. Πιστεύεις ότι από κάτω θα έχεις χειροκροτητές?

  5. Όταν έχεις τον χοντράνθρωπο να λέει «μαζί τα φάγαμε» με αυτό το αγελαδίσιο βλέμμα πως να μη θέλεις να είναι ΕΞΩ από την ζωή σου;
    Ανέχεστε να σας λένε οι κλέφτες πως μαζί τα κλέψατε; Αν ναι τότε μάλλον έχουν δίκιο..

  6. Υπό «κανονικές συνθήκες» θα ήταν απρέπεια το γιουχάρισμα. ‘Οταν, όμως έχεις έναν αθυρόστομο πολιτικό, κομμάτι του προβλήματος (αν δεν ήταν θα είχε κάνει δηλώσεις, όταν ήταν μεγαλοστέλεχος των κυβερνήσεων Α.Π. και Σημίτη, και θα έφευγε από κυβερνήσεις και κόμμα, όπωςέκαναν άλλοι, π.χ. Τσοβόλας, Δρεττάκης, Κουλουριάνος κ.α., που δεν δέχτηκαν να είναι συνένοχοι), έναν άνθρωπο που μόνο διακοσμητικός είναι, χωρίς ρόλλο στην κυβέρνηση (τουλάχιστον άλλοι κάνουν προσπάθειες) και που έχει το θράσσος να σου λέει «μαζί τα φάγαμε» (για το κοπρίτες μόνο είχε δίκιο, αλλά τους κοπρίτες αυτός και οι συνάδελφοί του τους διόρισαν…) δεν έχεις πολλά περιθώρια διαλόγου. Και τι να τους πει, άλλωστε, που δεν το έχει πει μέχρι τώρα;

  7. Συμφωνώ με τον heliotypon. Αν ο Πάγκαλός έλεγε το «μαζί τα φάγαμε» ή την ιστορία με τους κοπρίτες το 1986 ή το 2000 θα ήταν ήρωας πάντως. Τώρα είναι απλώς θρασύδειλος…

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: