Η κατάληψη της Νομικής, λύση στο μεταναστευτικό;

Πριν αναφερθώ στην κατάληψη της Νομικής θα ήθελα να πω ότι έχω βαρεθεί να ακούω τη λέξη λαθρο-μετανάστης και λαθρο-μετανάστευση. Υπενθυμίζω ότι δεν υπάρχουν λαθραίοι άνθρωποι, μόνο παράνομες διαδικασίες εισόδου σε μια χώρα.

Σε ό,τι έχει να κάνει με τη Νομική τώρα. Σε καμία περίπτωση δεν μπορούν πολιτικές ομάδες και γκρουπούσκουλα να υποκαθιστούν την έλλειψη πολιτικής για τους μετανάστες, να μεθοδεύουν καταλήψεις σε χώρους που προστατεύονται από το άσυλο, να αυτοχρήζονται υπερασπιστές των κατατρεγμένων και να λαϊκίζουν με ολοκληρωτικές δηλώσεις. Δεν είναι όλα άσπρο ή μαύρο. Άλλο πράγμα για παράδειγμα ο οικονομικός μετανάστης και άλλο ο πολιτικός πρόσφυγας. Δεν μπορούν επίσης όλοι οι πρόσφυγες να πάρουν πολιτικό άσυλο για τον απλό λόγο ότι όσοι εισέρχονται στη χώρα δε διώκονται όλοι για τις πολιτικές τους πεποιθήσεις, τη θρησκευτική τους πίστη, τη φυλή τους κλπ. Και εν πάσει περιπτώσει οι μετανάστες είναι πολιτικά δρώντα πρόσωπα και δε χρειάζονται πολιτική καθοδήγηση για να αγωνιστούν για τα δικαιώματά τους.

Δε φτάνει που όταν πατάνε το πόδι τους στην Ελλάδα και έχουν δώσει ήδη ένα σκασμό λεφτά, βρίσκονται αντιμέτωποι με παντός είδους πάτρωνες -δικηγόρους, εργοδότες, διεφθαρμένους αστυνομικούς- και συνεχίζουν να ξεπουλιούνται, ακολουθούν τώρα τις παρωχημένες πολιτικές πρακτικές των καταλήψεων για να διεκδικήσουν μια καλύτερη ζωή.

Δυστυχώς όμως πέφτουν στην παγίδα της ταύτισης τους με κάτι αρνητικό, βίαιο και κυρίως παράνομο. Ήδη τα ΜΜΕ βοούν για το νομιμότητα της κατάληψης δημιουργώντας αρνητικές εντυπώσεις. Ταυτόχρονα δίνουν ερείσματα στους «σωτήρες» του Αγ. Παντελεήμονα να πάρουν το νόμο στα χέρια τους και να εξαπολύσουν ρατσιστικές επιθέσεις.

Φυσικά και η κρατική πολιτική για τα δικαιώματα των μεταναστών είναι ελλιπής και προβληματική. Η κατάληψη όμως της Νομικής μάλλον θα ενεργοποιήσει τα ρατσιστικά αντανακλαστικά του Έλληνα και θα οδηγήσει στην αγκαλιά του Μιχαλολιάκου και του Καρατζαφέρη ουκ ολίγους συμπολίτες μας. Δεν είναι απίθανο ότι θα προκαλέσει για άλλη μια φορά στη στοχοποίηση των μεταναστών, ελπίζω μόνο να μην γίνει με μεγαλύτερη ένταση.

Επιπλέον τίθεται υπό αμφισβήτηση η διατήρηση του ασύλου στα Πανεπιστήμια και η ελεύθερη έκφραση του λόγου και των ιδεών.

Δυστυχώς για άλλη μια φορά η Αριστερά παίζει στο γήπεδο της ακροδεξιάς και δεν μπορεί να βρει τα θεωρητικά εργαλεία να την αντιμετώπισει. Κρίμα!

 

 

Advertisements

22 Σχόλια

  1. Αγαπητό Φελέκι,

    Γνωρίζεις την εκτίμηση που τρέφω για τη σημαντική παρουσία στο Διαδίκτυο αλλά θα διαφωνήσω και κυρίως με τη λογική του συγκεκριμένου άρθρου.

    Ξεκινώντας από τον τίτλο, νομίζω ότι ούτε τα πλέον ακραία στοιχεία του συγκεκριμένου show δεν ισχυρίστηκαν ότι κάπως έτσι θα επέλθει η λύση στο μεταναστευτικό. Δεν πιστεύω καν ότι αντιλαμβανόμαστε όλοι με τον ίδιο τρόπο τι ακριβώς ορίζεται ως «μεταναστευτικό».

    Διαφωνώ ακόμα με το φοβικό πρόλογο. Ας συζητήσουμε για μια φορά χωρίς το άγχος των όποιων χαρακτηρισμών ακολουθήσουν. Το «δεν υπάρχουν λαθραίοι άνθρωποι» έχει κουράσει, κυρίως γιατί στερείται ουσίας. Ας μην παίζουμε με τις λέξεις.

    Επί της ουσίας τώρα, είναι πραγματικά βολικό να τα ρίξουμε όλα στα ΜΜΕ και στην Ακροδεξιά. Πάντα σε σύγκριση με αυτούς θα μοιάζουμε όλοι πιο προοδευτικοί, πιο ανοιχτόμυαλοι, πιο…γαμάτοι.

    Όμως αυτή τη φορά έχουν σχεδόν όλοι δίκιο. Κακώς βοούν τα ΜΜΕ για τη νομιμότητα της κατάληψης; Κακώς τίθεται για ακόμα μια φορά θέμα ασύλου; Αδίκως αντιδρά η Ακροδεξιά;

    Στο κέντρο της Αθήνας 250 παράνομοι μετανάστες καπηλεύονται το νόμο ενός ξένου κράτους και καταλαμβάνουν παράνομα ένα δημόσιο κτήριο εκβιάζοντας μια ξένη κυβέρνηση.

    Η πρακτική αυτή είναι εξ ορισμού καταδικαστέα κι όχι επειδή δίνει λαβές στα άκρα και στους όποιους κακεντρεχείς. Η πρακτική αυτή είναι παράνομη κι ως τέτοια αυτονόητα κατακρίνεται, μου είναι πραγματικά αδιάφορο αν είναι αποτελεσματική ή όχι.

    Δεν βλέπω γιατί θα πρέπει να μας αφορά ο αιώνιος πόλεμος άκρας Αριστεράς- άκρας Δεξιάς. Όταν το κράτος εκβιάζεται, στεκόμαστε αυτονόητα στο πλευρό του ακόμα κι αν οι λειτουργοί του φλερτάρουν με τη γελοιότητα.

  2. Καταρχήν, δεν επιθυμώ με αυτό το σχόλιο να υπερασπιστώ κόμματα, συλλόγους, δεξιά κι αριστερά.
    Νομίζω πως είναι η πρώτη φορά που το πανεπιστημιακό άσυλο επιτελεί το ρόλο του, εξασφαλίζοντας τους φορείς ενός ουσιαστικότατα πολιτικού λόγου και επιτρέποντας σε αυτό το λόγο να διαδοθεί και να αποτελέσει αντικείμενο δημόσιας συζήτησης.
    Το ότι κάποιοι βγαίνουν στα κανάλια και αναφέρονται στην κοινωνία σαν να αναφέρονται σε ματς Ολυμπιακού-Παναθηναϊκού, ή διοχετεύουν στους μετανάστες ολόκληρη την ανασφάλεια που δικαίως νιώθει κάθε λογικός άνθρωπος στις μέρες μας, δεν έχει καμία σχέση με το άσυλο, την ελεύθερη διακίνηση των ιδεών και το δικαίωμα στην πολιτική , κοινωνική και πολιτισμική έκφραση. Σε αυτές τις περιπτώσεις δίνεται η ευκαιρία να κατανοήσει ο καθένας μας ποια είναι η πραγματική λειτουργία του ασύλου.
    Δεν βρίσκετε κι εσείς ότι, όσο υπάρχει κίνδυνος να σερβιριστεί η ακροδεξιά σαλάτα άλλο τόσο υπάρχει η ευκαιρία για μια αυστηρή υπεράσπιση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων των μεταναστών και μια ανυποχώρητη επαναοικειοποίηση του ασύλου;

  3. Ας σταματησει επιτελους το παραμυθι οτι την πολιτικη κινηση αυτη τη «διοργανωνει η αριστερα». Δεν μπορει η αριστερα να «διοργανωσει» αλλους να κανουν …απεργια πεινας! Μιλαμε για κινηση ζωης και θανατου, δεν μπορει κανεις να «διοργανωσει» καποιον αλλο να κανει κατι τετοιο. Τι ειναι οι ανθρωποι αυτοι, παιδαρελια, να μην ξερουν τι κανουν και να «παρασυρονται» απο τον οποιονδηποτε στο να διακινδυνευουν τη ζωη τους?

    Οι προσφυγες(*) δρουν εδω σαν αυτονομα πολιτικα υποκειμενα, η αριστερα βρισκεται στο ρολο του αλληλεγγυου και του οργανωτικου υποστηρικτη ενος αυτονομου κινηματος. Ας σταματησει λοιπον αυτη η καραμελα (που ειναι λυπηρο να αναμασαται και στο Φελεκι) και ας σταματησει ακομα περισσοτερο η πολιτικη προσεγγιση που βασιζεται στη λυπηση και στον πατερναλισμο απεναντι στους ξενους.

    (*) Βρισκω την διακριση σας σε «οικονομικους μεταναστες» και «πολιτικους προσφυγες» εντελως προβληματικη απο οποιαδηποτε αριστερη οπτικη, εκτος και εν εχουμε πια «ανανεωσει» και τις εννοιες του ιμπεριαλισμου, της αποικιοκρατιας και αν εχουμε αποφασισει να αγνοουμε το πώς επιδρα στις τοπικες κοινοτητες η νεοφιλελευθερη παγκοσμιοποιηση και η κλιματικη αλλαγη.

  4. Προσωπικά θεωρώ πως η κυριότερη πτυχή αυτής της παρωδίας είναι η ενδυνάμωση των εθνοσωτήρων.
    Επίσης, δεν μπορώ να καταλάβω πως είναι δυνατόν πως 250 άνθρωποι επιλέγουν τη Νομική και το άσυλο χωρίς να είναι πολιτικά υποκινούμενοι.
    Ακόμα, η συγκεκριμένη δράση είναι για τη γνώμη μου τουλάχιστον φαιδρή μιας και παρακάμπτονται άνθρωποι που περιμένουν εδώ και χρόνια τη νομιμοποίηση τους με τη λογική της δημοσιότητας α λα Γκλέτσος. Το «δίκιο» δεν είναι νομιμοποιητική βάση αυτοδικίας.

  5. @ Παραπολιτική εμμένω στη θέση μου ότι δεν υπάρχουν λαθραίοι άνθρωποι και ότι δεν μπορεί κάποιος να σταματήσει τη μετακίνηση των ανθρώπων.
    @dr.crash το θέμα της μετανάστευσης είναι εδώ και καιρό από τα πιο σημαντικά στην αντζέντα της δημόσιας συζήτησης. Ξαναλέω όμως ότι οι πρακτικές τύπου κατάληψεις σε Πανεπιστήμια οι οποίες έχουν συνδυαστεί με έκνομες πράξεις ταυτίζουν τους μετανάστες με την παρανομία και η Ακροδεξιά αυτή τη στιγμή τρίβει τα χέρια της.
    @plagal θέλεις να μας πεις τώρα ότι αποφάσισαν ξαφνικά άνθρωποι που φοβούνται για το τι τους ξημερώνει να καταλάβουν τη Νομική; Θα συμφωνήσω ωστόσο στη θέση σου: «ας σταματησει ακομα περισσοτερο η πολιτικη προσεγγιση που βασιζεται στη λυπηση και στον πατερναλισμο απεναντι στους ξενους.»

    • Μιλησα για οργανωτικη υποστηριξη. Που λεμε αλληλεγγυη στα κινηματα ενα πραμα. Αλλα αλλο να πεις μαγκες ελατε στη Νομικη (για Χ,Ψ λογους τακτικης με τους οποιους μπορεις να διαφωνεις οσο θελεις) και αλλο να πεις μαγκες λοιπον εσεις θα ψωμολυσσαξετε για να μαζεψουμε ψηφους. Και το κειμενο σου ουσιαστικα λεει το δευτερο.

  6. http://kokkinoskoursaros.blogspot.com/
    Εσύ τελικά με ποιους είσαι;

    Τις τελευταίες μέρες, 250 πολιτικοί πρόσφυγες, φιλοξενούνται στο ανεκμετάλλευτο υπόγειο της Νομικής Σχολής με σκοπό να αρχίσουν απεργία πείνας για να πετύχουν νομιμοποίηση, ίσα εργασιακά δικαιώματα με εμάς τους ντόπιους

    Του Στέλιου Φωτεινόπουλου

    Εσύ που δεν τοποθετείς πολιτικά τον εαυτό σου πουθενά και που θεωρείς πως η αλήθεια ενυπάρχει σε όλους τους ανθρώπους το ίδιο, που κάθε φορά που λες ότι φοβάσαι τους μετανάστες, συμπληρώνεις ενοχικά ότι δεν είσαι ρατσιστής, εσύ που κρυφοχαμογελάς ανακουφισμένος όταν ακούς στις ειδήσεις ότι θα χτιστεί τείχος και σχεδόν ταυτόχρονα ντρέπεσαι για αυτό αλλά ξέρεις εσύ: “δεν υπάρχει άλλη λύση”..

    Εσύ πότε θα πάρεις θέση, ξεκάθαρη πρώτα από όλα για το ποιός είσαι, και ύστερα με ποιούς θέλεις να ζεις; Το πολιτικό σύστημα και η αντανάκλαση του στο κοινωνικό επίπεδο, οι κοινωνικές σχέσεις, πολλές φορές μέσα στην πολυσυλλεκτικότητά τους, δημιουργούν την ψευδαίσθηση, ότι μπορούμε ταυτόχρονα να παίρνουμε διττές θέσεις, να ισορροπούμε σε παραπάνω από μία βάρκες. Η Αυτόματη ποινικοποίηση οποιουδήποτε αντισυστημικού λόγου (τελευταία το αντισυστημικό, ταυτίζεται για λόγους απομόνωσης του, με το αντικοινωνικό), οδηγεί αναπόφευκτα στον φοβικό παραλογισμό. “Τί προτιμάς, να κραυγάζεις να φύγουν οι μετανάστες από την Νομική εκχωρώντας ένα κομμάτι του εαυτού σου στον εθνικισμό, ή να φοβάσαι να περπατήσεις στον δρόμο μη σε βιάσουν?” Αλήθεια δεν γνωρίζω πολλούς μετανάστες που έφυγαν από δικτατορίες, πολέμους, άφησαν οικογένειες και διέσχισαν τέσσερις και πέντε χιλιάδες χιλιόμετρα για να δουλέψουν και ξαφνικά αποφάσισαν να αλλάξουν “ασχολία”, ούτε άλλους που μπορούν να κάνουν μπάνιο για να είναι καθαροί και δεν κάνουν γιατί “αυτοί παιδί μου είναι βρωμιάρηδες, απολίτιστοι”.

    Τις τελευταίες μέρες, 250 πολιτικοί πρόσφυγες, φιλοξενούνται στο ανεκμετάλλευτο υπόγειο της Νομικής Σχολής με σκοπό να αρχίσουν απεργία πείνας για να πετύχουν νομιμοποίηση, ίσα εργασιακά δικαιώματα με εμάς τους ντόπιους. Προσπαθούν για αυτό που τους κατηγορούσαν οι “συμπατριώτες” μας στο παρελθόν, ότι δεν έχουν δηλαδή χαρτιά και ότι ρίχνουν τους μισθούς. Όταν λοιπόν η πολιτεία δείχνει ανίκανη ή και σκόπιμα αδυνατεί να δημιουργήσει διαδικασίες ενσωμάτωσης ή και προώθησης στην Ευρώπη όσων το επιθυμούν, δημιουργεί η ίδια την περιθωριοποίηση, την εξαθλίωση και όπως είναι λογικό την παραβατικότητα. ¨Η χειραφέτηση των μεταναστών πρέπει να παρουσιαστεί με “κοντά ποδάρια” και οι δύο μεγάλες παρατάξεις, σαν να υπερασπίζονται το προηγούμενο καθεστώς, βάζουν ταφόπλακα σε οποιαδήποτε συζήτηση. Στο άσυλό τους απ’ ό,τι φαίνεται, χωράνε μόνο τραμπουκισμοί και οπλισμένοι μαφιόζοι της νύχτας που τους χρησιμοποιούν στα πάρτυ τους για face control.. Αθλιότητα και υποκρισία στην τιμή του ενός και μάλιστα κουνώντας μας το δάχτυλο.

    Για αυτό σου λέω, πρέπει να αποφασίσεις τελικά με ποιούς εισαι. Τι άνθρωπος είσαι, τι κοινωνία θέλεις, τι αρχές και αξίες υπερασπίζεσαι. Πρέπει να διαλέξεις βάρκα και θάλασσα. Το “δεν έχω τίποτα με τους ανθρώπους” να μετασχηματιστεί σε “ έχω κάτι πολύ σημαντικό που με δένει με αυτούς τους κυνηγημένους και θυμώνω όταν η κοινωνία μου τους συμπεριφέρεται όπως οι δικτατορίες που τους ξέβρασαν”.

    Η γη που ζούμε είναι αυτή που μας έλαχε από την ιστορία, ο πολιτισμός όμως είναι αυτός που κερδίσαμε. Το αίμα είναι το ίδιο κόκκινο σε όλους τους ανθρώπους. Ας σταθούμε δίπλα τους, ας τους επιβραβεύσουμε για τον άθλο τους και την διάθεση τους για ζωή.

    REDNotebook
    25 Ιανουαρίου 2011 – 12:17 pm | Στέλιος Φωτεινόπουλος

  7. @ Koυρσάρος

    Μπούρδες. Δεν υπάρχει κανένα ανεκμετάλλευτο υπόγειο της Νομικής. Οι καταληψίες κατέλαβαν σπάζοντας τα λουκέτα ολόκληρο το ολοκαίνουριο κτήριο της Νομικής που δεν είχει προλάβει να παραχωρηθεί προς χρήση.

  8. Κάτι τέτοιες παρλαπίπες στον πολιτικό σας χώρο αποδεικνύονται συχνά διαβατήριο για ανώτερα κομματικά αξιώματα.
    —-
    Κάποτε ο Νίκος Πορτοκάλογλου τραγουδούσε «αντάρτες της πορδής με τα λεφτά του μπαμπά», σήμερα θα τραγουδούσε «προοδευτικοί μπλόγκερ με χρυσαυγήτικα μυαλά».

    Και για να εξηγούμευθα, η Ελλάδα έχει υπογράψει διεθνείς συνθήκες για την χορήγηση πολιτικού ασύλου τις οποίες και δεν τηρεί. Ο οποιοσδήποτε έχει δικαίωμα να εισέλθει σε μια χώρα νόμιμα ή παράνομα και να ζητήσει άσυλο, η χώρα εξετάζει το αίτημα το αππορίπτει ή το εγκρίνει και είτε τον απελαύνει ή του χορηγεί άσυλο. Στην Ελλάδα, αυτός που συλλαμβάνεται στον Έβρο δεν μπορεί να κάνει αίτηση για άσυλο, δεν παραμένει σε χώρο υποδοχής μέχρι να εξεταστεί το αίτημα του (χώρου υποδοχής που η ΕΕ λόγω Δουβλίνου ΙΙ έχει χρυσοπληρώσει χωρίς ποτέ να γίνουν), του δίνουν ένα χαρτί ότι έχει ενά μήνα πριν απελαθεί και τον οδηγούν στα ΚΤΕΛ Έβρου που τους πάνε Αθήνα με 80 ευρω. Εκεί ή πρέπει να ψάξουν για την διαδικασία ασύλου (που έτσι και αλλιώς δεν υπάρχει γιατί δίνουμε ούτε στο ένα της χιλήε άσυλο) ή πλέον ζούν παράνομα (και που βέβαια το κράτος δεν ενδιαφέρει να απελάσει γιατί είναι ακριβό ως χόμπυ και περιμένει είτε να φύγουν προς Ευρώπας είτε να ψοφήσουν στα χέρια κανενός χρυσαυγίτη ή ομοεθνή τους λόγω φτώχειας). Για όλα αυτά βέβαια έχουμε καταδικαστεί, γεγονός που τα ΜΜΕ έκαναν γαργάρα http://www.lawnet.gr/news.asp?cat=2&article=22915&ref=rightCol .

    Όσο για την παραμονή τους στη Νομική, είναι το κατάλληλο μέρος γιατί τόσο το άσυλο είναι μια υπόθεση της καταπάτησης της νομοθεσίας όσο και γιατί οι φοιτητές της νομικής μπορούν να πληροφορηφούν για τις μεγάλες μπίζνες που στήνουν οι απόφοιτοι της σχολής στο επαγγελματικό χώρο γνωστό ως χορήγηση ασύλου-νομιμοποίηση μεταναστών.

    • Πω πω, ώστε μας «καταδίκασαν» οι ανθρωπιστές της Ευρώπης, που έχουν την βρωμερή τους αποικιοκρατική και νεο-αποικιοκρατική μπότα στην μικρή Αφρική/Ασία; Τι λες, τώρα, μεγάλη υπόθεση…

      Μεγαλύτερη καπιταλιστική μπίζνα από την μετανάστευση δεν υπάρχει, και όσοι δεν έχουν μυαλό να το καταλάβουν αυτό, και αυτοαποκαλούνται «αριστεροί» είναι άξιοι της μοίρας τους. Ειδικά, «αριστεροί» που ενθουσιάζονται με ευρωπαϊκές καταδίκες, ΜΚΟ, και Δουβλίνα Ι & ΙΙ, είναι αριστεροί του (γνωστού ψαριού που θυμίζει μπαρακούντα).

      Έχουμε ένα εκατομμύριο και «φιλοξενούμενους» σε μια χώρα 10 εκατομμυρίων, και δεν
      «δεν δίνουμε λέει άσυλο ούτε στο ένα τις χιλίοις».

      Λες και χρωστάμε πουθενά και οφείλαμε να δίνουμε αβέρτα-βουβέρτα πολιτικά άσυλα (άλλη απάτη αυτή, το «πολιτικό άσυλο», ενώ έχουμε καθαρή οικονομική μετανάστευση).

  9. Θα ήταν, νομίζω, καλύτερο αν οι φοιτητές (?) με τα χρήματα του ταμείου τους (?) ενοίκιαζαν ένα από τα δεκάδες πάμφηνα έτοιμα να κλείσουν ξενοδοχεία της Αθήνας, για να βοηθήσουν τους πρόσφυγες στο δίκαιο αγώνα τους. Θα μου δινόταν κι εμένα, και άλλων πολλών, είμαι σίγουρος, η δυνατότητα να συμβάλουμε έμπραχτα. Αυτή όμως η κατάληψη του όποιου χώρου του Πανεπιστημίου μόνο τα εμπόδια πολλαπλασιάζει. Έχει δίκιο το Φελέκι νομίζω.

  10. Βρε αϊ σιχτίρ με το άσυλο! Καλά-καλά ούτε επί Χούντας δεν υπήρχαν τόσοι Έλληνες με ουσιαστικό πρόβλημα ασύλου. Αν είναι μάγκες αγωνιστές οι καταληψίες να πάνε στην Ιταλία, στη Γερμανία ή στη Γαλλία να ζητήσουν άσυλο… όχι στο μπουρδέλο με τις «αριστερές» τσατσάδες! Εκεί θα δείτε πόση ώρα θα προλάβουν να κάτσουν στο όποιο υπό κατάληψη κτίριο…
    Και για να εξηγούμαστε: ουδεμία συμπάθεια έχω προς τη κυβέρνηση και τα γεννητικά όργανα της τάξέως! Αλλά ούτε και προς τους επαγγελματίες επαναστάτες και αντιρατσιστές…

  11. Πάντως, χώρες όπως η Αυστρία, η Σουηδία και η Ολλανδία, δεν τηρούν τη συμφωνία του Δουβλίνου και δεν ξαναστέλνουν πίσω στην Ελλάδα όσους μετανάστες-πρόσφυγες έχουν εισέλθει στην Ευρώπη από την Ελλάδα και εντοπίζονται στην επικράτειά τους. Για αυτή την ενάντια στα συμφέροντα τους πρακτική οι χώρες αυτές επικαλούνται τον ανθρωπισμό. Τον ανθρωπισμό για τους μετανάστες-πρόσφυγες και όχι τη συμπάθεια για τον «απειλούμενο» ελληνισμό και τις ιερές, αποστειρωμένες και σχεδόν ξεψυχισμένες πανεπιστημιακές αίθουσες. Εκεί μας έχει φτάσει η λογική του «ναι μεν αλλά» και ο διαλεκτικός αυνανισμός στον οποίο επιδιδόμαστε ως έθνος εδώ και πολλά χρόνια. Το θέμα δεν είναι απλά ότι φυλακίζουμε παράνομα ολόκληρες οικογένειες πολιτικών προσφύγων, ότι τραυματίζουμε και σκοτώνουμε ανθρώπους με όνειρα, πάθος και διάθεση για ζωή (όμοια με τη δική μας), αλλά ότι έχουμε μάθει ότι είναι σχεδόν φυσιολογικό να τους φερόμαστε σαν ζωά που ψάχνουν στάνη. Όχι από εδώ, πήγαινέ τους από εκεί, πάρτους στο σπίτι σου, δεν είναι δική μου αρμοδιότητα… Δεν είναι δική μου αρμοδιότητα, τι;;;; Ποιος δεν έχει την αρμοδιότητα να φερθεί σε έναν άνθρωπο σαν να ήταν άνθρωπος;;;;
    Και τελικά, ποιος απαγορεύει σε νέους σκεπτόμενους ανθρώπους, όπως οι φοιτητές, να πάρουν θέση;;;; (να δεις ποιος το έκανε αυτό πριν από 38 χρόνια).

  12. Μα βρε παιδιά, οι περισσότεροι απ’ αυτούς ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ πολιτικοί πρόσφυγες αλλά οικονομικοί μετανάστες.

    Το ότι κάποιοι συσχολιαστές μας δεν κάνουν αυτή την καθόλου λεπτή και πολύ ουσιαστική διάκριη, οδηγεί στην υποβάθμιση της θέσης αυτών που πραγματικά έχουν ανάγκη και διώκονται στις χώρες τους για τα πολιτικά τους φρονήματα.

    Νομίζω ότι πλέον αξιοσημείωτη ομάδα και αυτή που χρήζει ιδιαίτερης συμπαράστασης είναι αυτή των πολιτικών προσφύγων.

    Βέβαια υπάρχει και άλλο ένα ζήτημα που το θεωρώ πρώτιστης σημασίας για την Αριστερά. Και αυτό σχετίζεται με την πολιτική και ιδεολογική ταυτότητα των πολιτικών προσφύγων. Πρέπει να υποστηρίζουμε άκριτα όσους έχουν π.χ. ακροδεξιά φρονήματα ή είναι ισλαμοφασίστες και οπαδοί της Αλ Κάϊντα;

    Η γνώμη μου είναι πως πρέπει απαραίτητα να κάνουμε τη διάκριση αυτή. Ο χρυσαυγίτης -είτε ο θεούσος που είναι ικανός να τιναχθεί στον αέρα για να εξοντώσει όσους μπορεί περισσότερους «άπιστους»- είναι κακός και απόβλητος είτε είναι Έλληνας, είτε Τούρκος, είτε Παλαιστίνιος, είτε Αφγανός, είτε Μαροκινός…..

  13. Γιατί ήρθαν από την Κρήτη άραβες μετανάστες για την κατάληψη της Νομικής και δεν «χρησιμοποιήθηκαν» μετανάστες που ζουν στην Αθήνα;

    Στο παραπάνω ερώτημα μπορεί να απαντήσει τα όσα έγιναν με την τελευταία συναυλία στον Άγιο Παντελεήμονα. Οι μεταναστευτικές οργανώσεις των διαφόρων εθνοτήτων που ζουν στην Αθήνα κατήγγειλαν τους διοργανωτές (γύρω από το Δίκτυο ήταν πάλι) .

    Τους κατήγγειλαν για εργαλειακό «αντιρατσισμό» και φαίνεται ότι τους θεωρούν «επαγγελματίες αντιρατσιστές»:

    Στο παραπάνω έντυπο οι κοινότητες μεταναστών Μπαγκλαντές, Πακιστάν και
    Αφγανιστάν δηλώνουν ότι δεν επιθυμούν να συμμετάσχουν στις κινητοποιήσεις
    και στη συναυλία στον Άγιο Παντελεήμονα και αντιδρούν στην «εκμετάλλευση των
    μεταναστών δια ιδία οφέλη». Λένε ότι προσπαθούν από μόνοι τους να
    διευθετήσουν τα προβλήματα που υφίστανται στη γειτονιά…

    Είναι πολύ φυσιολογικά όλα αυτά τα οποία λένε, γιατί όποτε παρεμβαίνουν
    οι επαγγελματίες αντιρατσιστές, η ζωή των ανθρώπων εκεί κάτω γίνεται
    δυσκολότερη… Πάντως έχει σημασία να ληφθεί κι αυτό υπόψη στο σχετικό
    διάλογο για το μεταναστευτικό που πρέπει να γίνει. Ότι άλλο οι μετανάστες,
    και άλλο πως εργαλειακά τους χρησιμοποιεί ο «αντιρατσισμός» της
    παγκοσμιοποίησης…

  14. […] Η κατάληψη της Νομικής, λύση στο μεταναστευτικό; …. by το φελέκι […]

  15. Πριν αναφερθώ στην κατάληψη της Νομικής θα ήθελα να πω ότι έχω βαρεθεί να ακούω τη λέξη λαθρο-μετανάστης και λαθρο-μετανάστευση. Υπενθυμίζω ότι δεν υπάρχουν λαθραίοι άνθρωποι, μόνο παράνομες διαδικασίες εισόδου σε μια χώρα.

    Και αυτούς που ακολουθούν «παράνομες διαδικασίες εισόδου σε μια χώρα» τους λέμε στην καθομιλουμένη λαθρομετανάστες.

    Δεν τους λέει κανείς «λαθραίους ανθρώπους» –λαθραίους μετανάστες τους λέει, δηλαδή αναφορικά με την διαδικασία μεταναστευσης.

  16. Επειδή βλέπω να κυκλοφορεί κι εδώ το παραμύθι με τις «μεταναστευτικές οργανώσεις των διαφόρων εθνοτήτων που ζουν στην Αθήνα και κατήγγειλαν τους διοργανωτές της συναυλίας στον αηΠαντελή», τo κείμενο των μεταναστευτικών οργανώσεων που αναφέρει ο «μετανάστης» (που προφανέστατα είναι γνωστό χρυσαυγανακτισμένο του νετ) είναι ΠΛΑΣΤΟ! Τα ονόματα των οργανώσεων και των προέδρων είναι ΨΕΥΤΙΚΑ! Πρόκειται για δουλειά του λαγού του Καρατζαφύρερ, τον ψευδοπρόεδρο της ΕΜΕ Κολομπανί.

    Εδώ το σχετικό ποστ:
    http://jungle-report.blogspot.com/2011/01/blog-post.html

    Κι εδώ το αναλυτικό ποιον του Κολομπανί:
    http://jungle-report.blogspot.com/2010/11/blog-post_29.html

  17. Υπαλληλίσκοι φοβητσιάρηδες, δούλοι παχοί!

    Είχαν αρκετούς καλούς λόγους τα επιτελεία της αστικής τάξης και η κυβέρνησή τους όταν εκτίμησαν, ότι η απεργία πείνας των μεταναστών στη Νομική δίνει μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για μια συνολική σύγκρουσή με το τμήμα εκείνο, της κοινωνίας συνολικά και της αριστεράς ειδικά, που επιμένει (έστω και με αδυναμίες) να αντιστέκεται.
    Σε αντίθεση με το μεγάλο κομμάτι του δικού μας στρατοπέδου ο αντίπαλος έχει καταλάβει από καιρό ότι μια σύγκρουση είναι αναπόφευκτη και ετούτο υπαγορεύεται από απλό ρεαλισμό. Και όχι γενικά για το ακαθόριστο μακρινό μέλλον, αλλά άμεσα, στους επόμενους μήνες. Μια σύγκρουση για την οποία η κυβέρνηση προετοιμάζεται (ιδεολογικά, πολιτικά, νομικά, επιχειρησιακά). Με αφορμή την απεργίας πείνας των μεταναστών εκτιμά ότι θα μπορούσε να δώσει τη σύγκρουση -προκαταβολικά και προληπτικά- σε ένα γήπεδο καλά προετοιμασμένο. ανάγνωση του υπολοίπου »

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: