Χαρά Νικοπούλου: βραβείο στον άκρατο εθνικισμό και στη συνωμοσιολαγνεία

Για άλλη μια φορά βραβεύτηκε η Χαρά Νικοπούλου για το εκπαιδευτικό της έργο. Να θυμίσω ότι στο παρελθόν έχει πάρει βραβείο από το Υπουργείο Παιδείας και τη Νομαρχία Θεσσαλονίκης. Η Ακαδημία Αθηνών θεώρησε ότι έπρεπε να επιβραβεύσει τη προσπάθεια της ηρωϊκής δασκάλας να σώσει το έθνος από τον εκτουρκισμό του και την αποχριστιανοποίησή του. Η ίδια η δασκάλα δήλωσε:

«Η Ακαδηµία στο πρόσωπό µου παρασηµοφορεί τη φιλοπατρία και τη διαµόρφωση κυρίως της εθνικής συνείδησης στους µαθητές µου. Το µετάλλιο ανδρείας αποτελεί για µένα ηθική δέσµευση να συνεχίσω µε µεγαλύτερη πίστη τον αγώνα µέχρι την τελική δικαίωση του έθνους». (Τα Νέα, 29/12).

Ας ελπίσουμε ότι δε θα πραγματοποιήσει τη δέσμευσή της και θα σταματήσει να εγείρει ζητήματα ελληνικότητας ή μη τη Θράκης καθώς αυτά έχουν λυθεί εδώ και χρόνια. Το ζήτημα στη Θράκη δεν είναι η ελληνικότητά της αλλά η διαρκής προσπάθεια για την κατοχύρωση της συνύπαρξης των τοπικών διαφορών. Και ο στόχος της σχολικής εκπαίδευσης πρέπει να είναι προς αυτή την κατεύθυνση προσανατολισμένος.

Υποτίθεται ότι στο τέλος της δεκαετίας του 2000 αγωνιζόμαστε για ένα σχολείο διαπολιτισμικό, χωνευτήρι πολιτισμών που θα παραµερίζει την κοινωνική ανισότητα και αδικία και θα προάγει τον σεβασµό στην πολιτισµική ετερότητα˙ ένα σχολείο που θα εξαλείψει τον εθνικιστικό τρόπο σκέψης και θα αποτελέσει ένα από τα βασικά μέσα επικοινωνίας των διαφορετικών λαών˙ ένα σχολείο που όλοι οι µαθητές ανεξάρτητα από  την εθνική και πολιτισµική τους προέλευση, θα πρέπει να αναπτύσσουν τις γνώσεις, τις δεξιότητές τους, την κριτική σκέψη.

Αντ’ αυτού βλέπουμε να βραβεύεται η ξεπερασμένη αφομοιωτική εκπαιδευτική προσπάθεια που έχει ως στόχο την απόκτηση γνώσεων ανεξάρτητα από  την εθνική και πολιτισµική προέλευση των μαθητών, την ολοκληρωτική αφομοίωση και ομογενοποίηση.

Η Χαρά Νικοπούλου έχοντας μαζί της ένα θίασο από χρυσαυγίτες και συνομωσιολάγνους εθνικιστές έχει καταφέρει να αναδειχθεί ως γυναίκα σύμβολο των απανταχού πατριωτών, μια άλλη Μαντώ Μαυρογένους. Εξάλλου και το βιντεάκι που ακολουθεί αναδεικνύει τις φαντασιώσεις της.

Παρουσιάζει τον εαυτό της ως θύμα που έχει υποστεί τόσο την μισαλλοδοξία του Υπουργείου όσο και τον ανθελληνισμό των μουσουλμάνων της περιοχής. Σε όλα τα πατριωτικά blogs γίνεται λόγος για εκδιώξη της από το Μεγάλο Δέρειο κάτι που ποτέ η ίδια δεν έχει διαψεύσει, ενώ στο παρακάτω δελτίο τύπου του Υπουργείου αλλιώς παρουσιάζεται η κατάσταση:

Δελτίο Τύπου 02/06/2010

Απαντώντας σε σχετική ερώτηση δημοσιογράφου το Γραφείο Τύπου του

Υπουργείου Παιδείας κάνει γνωστό το εξής:

Η δασκάλα κα Χαρά Νικοπούλου ζήτησε μετάθεση από το δημοτικό σχολείο του Μεγάλου Δέρειου στο οποίο δίδασκε στην Γ΄ περιοχή Θεσσαλονίκης, για προσωπικούς λόγους όπως αναφέρει επί λέξει στην αίτησή της με αριθμό πρωτοκόλλου2387, Γραφείο ΜειονοτικήςΕκπαίδευσης Ροδόπης, στις 30/11/2009.

Η περιοχή στην οποία η ίδια ζήτησε να μετατεθεί απαιτούσε 61,9 μόρια. Η κα Νικοπούλου είχε 76,4 μόρια. Συνεπώς πληρούσε απόλυτα τις προϋποθέσεις για μετάθεση στην πρώτη της επιλογή, όπως και έγινε.

Μέχρι και σήμερα, 2-6-2010, δεν έχει υποβληθεί στην αρμόδια Διεύθυνση κανένα άλλο αίτημα της κα Νικοπούλου.

(πηγή: http://blogs.sch.gr/mchalkou-p/files/2010/06/gia-ti-daskala-chara-nikopoulou.pdf)

Ίσως θα θυμάστε επίσης την υπόθεση του μουσουλμάνου σύζυγου της καθαρίστριας του σχολείου που φαίνεται ότι χτύπησε και έσπασε το χέρι της κας Νικοπούλου. Τουλάχιστον αυτή ήταν η εκδοχή της μίας πλευράς.

Υπήρχε όμως και εκδοχή της άλλης, διά επιστολής της δικηγόρου του κατηγορούμενου η οποία εστάλη στον Χαρδαβέλα. Αποφάσισα να την παραθέσω περισσότερο για να πάρουμε μια ιδέα για τη φορτισμένη ατμόσφαιρα που επικρατεί στην περιοχή του Έβρου, καθώς άτομα σαν τη Νικοπούλου περισσότερο δημιουργούν προβλήματα παρά προσφέρουν λύσεις.

ΠΡΟΣ

Τον κ. Χαρδαβέλα και την εκπομπή ΑΘΕΑΤΟΣ ΚΟΣΜΟΣ

Σας αποστέλλω την επιστολή αυτή προκειμένου να διαμαρτυρηθώ για την εκπομπή σας «ΑΘΕΑΤΟΣ ΚΟΣΜΟΣ» της 25ης Μαΐου 2010, στην οποία παρουσιάσατε το θέμα της κας Χαράς Νικοπούλου.

Ως πληρεξούσια δικηγόρος του κ. Κασάικα Οσμάν, ο οποίος φέρεται ότι χτύπησε την κα Χαρά Νικοπούλου, αλλά και ως απλή κάτοικος του Νομού Έβρου, θεωρώ απαράδεκτο τον τρόπο με τον οποίο παρουσιάσατε το συγκεκριμένο θέμα και όχι μόνο όσον αφορά το συγκεκριμένο φερόμενο ως τελεσθέν ποινικό αδίκημα, αλλά και τη γενικότερη συμπεριφορά της κυρίας αυτής από την έλευσή της στην περιοχή μας.

Θεωρώ καταρχήν απαράδεκτο δημοσιογραφικά το γεγονός ότι παρουσιάσατε μόνο τη μία πλευρά των γεγονότων και συγκεκριμένα αυτή της εν λόγω κυρίας, ενώ δεν μπήκατε καν στον κόπο να απευθύνετε έστω κάποιες ερωτήσεις στους κατοίκους της περιοχής, είτε αυτοί είναι πομάκοι, όπως εσείς αρέσκεσθε να τους προσδιορίζετε όλους συλλήβδην, είτε τουρκόφωνοι μουσουλμάνοι, είτε ελληνόφωνοι μουσουλμάνοι, είτε χριστιανοί. Δεν μπήκατε καν στον κόπο να δώσετε το βήμα στους τοπικούς εκλεγμένους βουλευτές, δημάρχους, νομάρχη, οι οποίοι εκπροσωπούν την περιοχή και οι οποίοι έχουν σχηματίσει άποψη για τα γεγονότα. Και κυρίως όχι μόνο δεν μπήκατε στον κόπο να ρωτήσετε την άποψη του τοπικού δήμαρχου του περιοχής, ήτοι του κ. Ευάγγελου Πουλιλιού, δημάρχου του Δήμου Ορφέα, αλλά επιπλέον κατά την προσπάθειά του να παρέμβει στην εκπομπή σας και να εκφράσει την άποψή του τον αντιμετωπίσατε με απαξιωτικά και χλευαστικά σχόλια και συμπεριφορά, αποδίδοντας την αντίθεσή του σε όσα πρεσβεύει η εν λόγω κυρία σε εξυπηρέτηση ψηφοθηρικών του συμφερόντων, παραγνωρίζοντας το γεγονός ότι ο Δήμος Ορφέα αποτελείται στη συντριπτική του πλειοψηφία από χριστιανούς και όχι από μουσουλμάνους και επομένως αν υπήρχε η παραμικρή ρήξη μεταξύ χριστιανών και μουσουλμάνων στην περιοχή το συμφερότερο γι’ αυτόν θα ήταν να στηρίξει τους χριστιανούς και όχι τους μουσουλμάνους.

Η πραγματικότητα είναι άλλη κ. Χαρδαβέλα, απλώς εσείς δεν θέλετε ούτε να την ακούτε ούτε να την βλέπετε.

Η πραγματικότητα είναι ότι εμείς εδώ οι κάτοικοι του Νομού Έβρου, της απομακρυσμένης αυτής περιοχής της Ελλάδας, ζούμε επί δεκαετίες ολόκληρες ειρηνικά και αρμονικά, χριστιανοί και μουσουλμάνοι, δημότες των ίδιων Δήμων, μαθητές στα ίδια σχολεία, εργαζόμενοι στους ίδιους εργασιακούς χώρους, χωρίς ποτέ να δημιουργηθεί το παραμικρό. Έχουν δε περάσει από τα μειονοτικά σχολεία του Νομού μας πάρα πολλοί χριστιανοί δάσκαλοι, με τους οποίους έχουν αναπτυχθεί άριστες και ισχυρές σχέσεις, όλοι δε αυτοί οι δάσκαλοι, αν κάνατε τον κόπο να τους ρωτήσετε, θα σας απαντούσαν ότι έχουν αποκομίσει τις καλύτερες εντυπώσεις από τη φιλοξενία και τη συνεργατικότητα που συνάντησαν στα μουσουλμανικά χωριά.

Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι όλοι οι κάτοικοι της περιοχής μας σεβόμαστε ο καθένας τη διαφορετικότητα του άλλου και το δικαίωμα του αυτοπροσδιορισμού, διαφορετικότητα που μπορεί να αφορά στη θρησκευτική συνείδηση, στα πολιτικά πιστεύω, στις ηθικές αρχές κ.α.

Οφείλεται επίσης στο γεγονός ότι εμείς εδώ στο Νομό Έβρου έχουμε μεγαλύτερη σχέση με τους μουσουλμάνους γείτονες, συγχωριανούς, συμπολίτες μας παρά μ’ εσάς τους Αθηναίους του Κολωνακίου και της Μυκόνου, διότι αντιμετωπίζουμε καθημερινά όλοι μας την εκπαιδευτική, πολιτιστική, οικονομική και κοινωνική εξαθλίωση, την έλλειψη οποιουδήποτε έργου ανάπτυξης, την έλλειψη οποιουδήποτε έργου υποδομής στο Νομό μας. Όταν πλημμυρίζουν κάθε χρόνο τα χωράφια, τα σπίτια, τα χωριά μας, αυτοί στους οποίους μπορούμε να στηριχτούμε για βοήθεια είναι οι διπλανοί μας χριστιανοί, μουσουλμάνοι, όποιοι και αν είναι αυτοί και όχι βέβαια σ’ εσάς τους κατοίκους των Αθηνών ή στην κεντρική εξουσία που μας θεωρείτε ως πολίτες τελευταίας κατηγορίας.

Μας θυμόσαστε μόνο όταν θέλετε να ικανοποιήσετε τις εθνικιστικές σας εξάρσεις, αναφερόμενοι σε ελληνοτουρκικά σύνορα, σε ελληνοτουρκικές διενέξεις, σε ανθελληνικές δράσεις της μειονότητας, σε εγκάθετους του τουρκικού προξενείου κ.α., δημιουργώντας από το πουθενά εθνικά θέματα που δεν υπάρχουν.

Αυτό ακριβώς έκανε και η συγκεκριμένη κυρία, ήρθε στην περιοχή μας κομίζοντας ακραίες εθνικιστικές αντιλήψεις, τις οποίες εμφάνισε μετά τα δύο πρώτα χρόνια της παραμονής της και αφού είχε καταφέρει με τη συμπεριφορά της να κάνει όλους τους κατοίκους του Μεγάλου Δερείου να την αγαπήσουν και να πιστέψουν ότι ήθελε πραγματικά να τους βοηθήσει. Ξαφνικά λοιπόν και μετά τα δύο πρώτα χρόνια, κατά τη διάρκεια των οποίων οι κάτοικοι του Μεγάλου Δερείου παραχώρησαν απλόχερα τόσο στην ίδια όσο και στο σύζυγό της ότι περνούσε από το χέρι τους, έχοντας αναπτύξει με όλους τους κατοίκους του χωριού στενές διαπροσωπικές και φιλικές σχέσεις, άρχισε να αναδεικνύεται το πραγματικό της πρόσωπο. Οι ακραίες θέσεις της όσον αφορά το θέμα της μουσουλμανικής μειονότητας στην Ελλάδα, οι οποίες προχωρούν πέρα από τις θέσεις του Ελληνικού Κράτους, η απαγόρευση που επέβαλε να ομιλείται ενώπιων της η τουρκική γλώσσα, οι συστάσεις της προς τις γυναίκες να μη φορούν τη μουσουλμανική μαντίλα, η άποψή της ότι στα μειονοτικά σχολεία δεν πρέπει να διδάσκεται η τουρκική γλώσσα, ο αυτοπροσδιορισμός της ως Ελληνίδας δασκάλας η οποία έχει τον ελληνισμό μέσα της και έναν υπέρμετρο πατριωτισμό, ενώ όλοι οι μουσουλμάνοι της περιοχής και όσοι τους υποστηρίζουν είναι ανθέλληνες, πράκτορες του Τουρκικού Κράτους και του Τουρκικού Προξενείου, η αυτοπαρουσίαση της ίδιας και του συζύγου της ως ανθρώπων που για πρώτη φορά επιτελούν εθνικό έργο στην περιοχή μας, η εφεύρεση από την ίδια ενός αδιανόητου διαχωρισμού μεταξύ αλεβιτών και σουνιτών μουσουλμάνων και η μετάδοση του διαχωρισμού αυτού και στα ανήλικα παιδιά των μουσουλμάνων, τα οποία ποτέ έως εκείνη τη στιγμή δεν είχαν ακούσει κάτι παρόμοιο, οδήγησαν στη ρήξη των σχέσεών της με τους κατοίκους του χωριού και κυρίως με τους γονείς των μαθητών των τάξεων στις οποίες δίδασκε.

Η αφορμή δημιουργήθηκε όταν στις αρχές του σχολικού έτους 2007 – 2008 η δασκάλα παρενέβη στη διαδικασία συντήρησης και βαψίματος του σχολείου, μολονότι είναι μία διαδικασία που δεν εμπίπτει στις αρμοδιότητές της, απαιτώντας από τους μαθητές να καταβάλουν το ποσό των 10 ευρώ το καθένα για την πληρωμή των ελαιοχρωματιστών, αρνούμενη να καταβληθεί αυτό από το ταμείο του σχολείου, προφανώς γιατί θεωρεί ότι οι μουσουλμάνοι ως κατώτεροι έλληνες δεν δικαιούνται ενός ευπρεπούς σχολικού χώρου αλλά οφείλουν να πληρώνουν οι ίδιοι γι’ αυτό, τονίζοντας στους μαθητές ότι σε περίπτωση που δεν κατέβαλαν το ως άνω ποσό δεν θα μπορούσαν να παρακολουθούν στο εξής τα μαθήματα του σχολείου.

Η στάση αυτή της δασκάλας προκάλεσε την αντίδραση των γονέων των μαθητών του σχολείου, οι οποίοι απέστειλαν έγγραφο στις 5-11-2007 προς το Διευθυντή του Συντονιστικού Γραφείου της Μειονοτικής Εκπαίδευσης, με το οποίο ζητούσαν την απομάκρυνση της δασκάλας από το μειονοτικό σχολείο τους και το μειονοτικό χωριό τους.

Το ως άνω έγγραφο και οι υπογραφές που είχαν τεθεί σ’ αυτό εξόργισαν την δασκάλα, η οποία προέβη σε επανειλημμένες δηλώσεις στα τοπικά και εθνικά Μ.Μ.Ε., αμαυρώνοντας την εικόνα του χωριού, διαστρεβλώνοντας το θέμα που δημιουργήθηκε, δίνοντάς του πολιτική χροιά που δεν είχε, παρουσιάζοντας τους κατοίκους του Μεγάλου Δερείου ως πράκτορες και εγκάθετους του Τουρκικού Προξενείου, οι οποίοι υποτίθεται ότι προσπαθούσαν να εκδιώξουν τη «μοναδική Ελληνίδα δασκάλα που υπηρετεί για πρώτη φορά τον Ελληνισμό στο Μεγάλο Δέρειο», εμφανίζοντας τον εαυτό της ως ηρωίδα και όλους τους άλλους ως ανθέλληνες.

Στοχοποίησε δε τους υπογράψαντες το ως άνω έγγραφο, μεταξύ αυτών και την καθαρίστρια του σχολείου και το σύζυγό της, απειλώντας με απολύσεις όσους εργάζονταν σε χριστιανούς εργοδότες και με καταγγελίες στην Πολεοδομία όσους τυχόν είχαν πολεοδομικές παραβάσεις.

Όσον αφορά ειδικότερα την καθαρίστρια του σχολείου, με την οποία η δασκάλα είχε αναπτύξει μία ιδιαίτερα φιλική σχέση, επαινώντας επανειλημμένα τη δουλειά της, ξαφνικά και μετά τη συλλογή των ως άνω υπογραφών η στάση της δασκάλας μετεστράφη. Η δασκάλα άρχισε να αμφισβητεί τη δουλειά της ως καθαρίστριας, να απευθύνεται επανειλημμένα στους άλλους δασκάλους και στο Διευθυντή του σχολείου για το θέμα αυτό, επιδιώκοντας την απόλυσή της.

Από εκεί ξεκίνησε και το περιστατικό, το οποίο συνέβη μεταξύ της καθαρίστριας, του συζύγου της και της δασκάλας και στο οποίο δεν ήταν παρών δυστυχώς κανείς άλλος. Στις 7-2-2008 για άλλη μία φορά η δασκάλα επετέθη φραστικά στην καθαρίστρια του σχολείου, αποκαλώντας την «βρωμιάρα» και ζητώντας της επιτακτικά να παρατήσει τη δουλειά της καθαρίστριας και να φύγει από το σχολείο. Ο σύζυγος της καθαρίστριας, ο οποίος έτυχε να περνά από το σημείο, αντιλήφθηκε το περιστατικό και υπερασπιζόμενος τη σύζυγό του τόλμησε να πει στην δασκάλα ότι στο σχολείο υπάρχει Διευθυντής και ότι η δουλειά της είναι να μαθαίνει γράμματα στα παιδιά και όχι να ασχολείται με την καθαρίστρια, ενώ ταυτόχρονα τράβηξε τη σύζυγό του έξω από το σχολείο, την παρότρυνε να παρατήσει πια αυτή τη δουλειά και έφυγε.

Αυτό ήταν το περιστατικό που συνέβη και δυστυχώς το καθαρά διαπροσωπικό και φραστικό μόνο αυτό περιστατικό έδωσε τη μεγάλη ευκαιρία στη δασκάλα να το εκμεταλλευτεί κατά το δοκούν, πιστεύοντας, όπως άλλωστε αποδείχθηκε εκ των υστέρων, ότι κανείς δεν θα πίστευε τα λεγόμενα μίας μουσουλμανικής οικογένειας του Μεγάλου Δερείου, αντίθετα όλοι θα πίστευαν τη δική της εκδοχή των γεγονότων, μιας και επρόκειτο για «γνήσια Ελληνίδα δασκάλα». Μετέτρεψε λοιπόν αυτή την καθαρά διαπροσωπική φραστική διένεξη σε ελληνοτουρκική εθνικιστική αντιπαράθεση, δηλητηριάζοντας τις σχέσεις μουσουλμάνων και χριστιανών στην περιοχή και διαταράσσοντας την ειρηνική συμβίωσή μας.

Έφερε μάλιστα επανειλημμένες φορές στο Νομό μας μέλη της «Χρυσής Αυγής» και άλλων εθνικιστικών οργανώσεων, προκειμένου να την στηρίξουν και προφανώς προκειμένου να μας τρομοκρατήσουν, τόσο στις εθνικές επετείους της 25ης Μαρτίου που ακολούθησαν, όσο και στις αίθουσες των Δικαστηρίων κατά την εκδίκαση της παραπάνω υπόθεσης. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι κατά τη δευτεροβάθμια εκδίκαση του ποινικού σκέλους της υπόθεσης στο Δικαστικό Μέγαρο Αλεξανδρούπολης είχαν συγκεντρωθεί δεκάδες μέλη εθνικιστικών οργανώσεων, δεν γνωρίζουμε από ποια μέρη της Ελλάδας, φωνάζοντας εθνικιστικά συνθήματα και παρεμβαίνοντας στη διαδικασία του Δικαστηρίου, αναγκαστήκαμε δε, ο κατηγορούμενος και εγώ η συνήγορός του, να αναμένουμε επί ώρες εντός του Δικαστικού Μεγάρου μετά το τέλος της εκδίκασης για να διαλυθεί το πλήθος και να αποφύγουμε τις επιθέσεις εναντίον μας.

Χαρακτηριστικό επίσης είναι το γεγονός ότι η εν λόγω κυρία, εκτός από την έγκληση που κατάθεσε κατά του κ. Κασάικα Οσμάν για το ως άνω περιστατικό, άσκησε και αγωγή εναντίον του ιδίου, της συζύγου του και των δύο θυγατέρων του, αξιώνοντας το εξωφρενικό ποσό των 370.000 ευρώ ως αποζημίωση για την ηθική βλάβη που έχει υποστεί από τις υποτιθέμενες άδικες πράξεις που έχουν τελεστεί εναντίον της, γνωρίζοντας πολύ καλά ότι πρόκειται για μία πολύ φτωχή οικογένεια με τέσσερα παιδιά, δύο κορίτσια, ηλικίας 23 και 21 ετών και δύο αγόρια ηλικίας 16 και 9 ετών, που αγωνίζονται με νύχια και με δόντια για να επιβιώσουν με 2.500 ευρώ το χρόνο που κερδίζει ο πατέρας από την εργασία του ως δασεργάτης και κάποια μεροκάματα που κερδίζουν οι γυναίκες του σπιτιού δουλεύοντας σε γεωργικές εργασίες κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών μηνών, αφού μάλιστα η σύζυγός του, μετά από όλα αυτά που συνέβησαν, έχασε και την δουλειά της καθαρίστριας του σχολείου, από την οποία κέρδιζε το ποσό των 120 ευρώ το μήνα.

Και δυστυχώς όλοι εσείς έχετε αναδείξει σε εθνική ηρωίδα την κυρία αυτή, αρνούμενοι να ακούσετε την άλλη πλευρά των γεγονότων, δίνοντας βήμα επανειλημμένα μόνο σ’ αυτήν και στον σύζυγό της, ο οποίος αδυνατώ να καταλάβω με ποια ιδιότητα εκφράζει απόψεις για τις σχέσεις των μουσουλμάνων με τους χριστιανούς στην περιοχή μας και μας υποδεικνύει πώς θα ζούμε, με ποιους θα συναναστρεφόμαστε, πώς θέλουμε εμείς να αγαπάμε και να υπερασπιζόμαστε την πατρίδα μας και ποιους εμείς θεωρούμε εχθρούς και ποιους φίλους μας.

Μετά τα παραπάνω, που δεν γνωρίζω βέβαια αν κάνετε τον κόπο να διαβάσετε, ελπίζω να αποκαταστήσετε τη δημοσιογραφική τάξη και δεοντολογία, παρουσιάζοντας σε κάποια επόμενη εκπομπή σας και την άλλη, την αθέατη αλλά αληθινή πλευρά του Νομού μας.

Ορεστιάδα 26 Μαΐου 2010
Μαρία Γκουγκουσκίδου

Advertisements

29 Σχόλια

  1. Μονομερής παρουσίαση. Δεν αναφέρεται η καταδική δημοφιλούς μειονοτικής εφημερίδας για συκοφαντική δυσφήμηση (είχε δημοσιεύσει πως η Νικοπούλου έβαζε τους μαθητές να ζωγραφίζουν τον Αλλάχ).

    Αλήθεια, διαπολιτισμικότητα σημαίνει επιβολή της μιας ταυτότητας στην άλλη και πριμοδότηση της εκάστοτε αριθμητικής πλειοψηφίας;

    Αυτό τι είναι;

    Αυτό;

    Μεμονωμένα περιστατικά;

    • «Αυτό» και «αυτό» δεν είναι παρά μόνο το αποτέλεσμα της δράσης των επικίνδυνων κρετίνων τύπου «Νικοπούλου», που αποξένωσαν τους μουσουλμάνους της περιοχής. Ωστόσο δεν βλέπω που είναι το πρόβλημα να αυτοπροσδιορίζονται κάποιοι ως Τούρκοι: στη Γερμανία, την Αυστραλία, στις ΗΠΑ και αλλού δεν υπάρχουν περήφανοι κατά δήλωσή τους Έλληνες; (μεταξύ μας: του κώλου περήφανοι: Αμερικανάκια του κερατά είναι κατά βάθος…).

      • ναι αλλα εκει δεν υπαρχει αξιωση για μειωνοτητα.Για τραβα στην Κυπρο στα κατεχομενα και κανε μαγκιες και υποστηριξε οτι εισαι Ελληνας.

  2. Ωραίο μποναμά μας ετοίμασε η Ακαδημία. Σκέψου πώς νιώθουν οι άλλοι δάσκαλοι και δασκάλες εκεί πάνω κατόπιν αυτού

  3. @Απορούσα διάβασε και εδώ τι εστί Νικοπούλου και τι διαπολιτισμική εκπαίδευση:
    http://www.iospress.gr/ios2010/ios20100620.htm

    • Τώρα της έκανες τα μούτρα κρέας της «απορούσας»: την παραπέμπεις στον «Ιο». δηλαδή το κόκκινο πανί των απανταχού εθνικά «σκεπτόμενων»… σωθήκαμε…

  4. Μην αποφεύγετε τις απαντήσεις για τα βίντεο, δεν σας τιμά.

  5. “”Ας ελπίσουμε ότι δε θα πραγματοποιήσει τη δέσμευσή της και θα σταματήσει να εγείρει ζητήματα ελληνικότητας ή μη τη Θράκης καθώς αυτά έχουν λυθεί εδώ και χρόνια.””…………….

    ….αυτό είναι φαντάζομε αλλο ένα επιστημονικό σου συμπέρασμα μετά από πολλά χρόνια έρευνας και ανάλυσης…………..

    Όμως……….. αλλα πιστεύουν οι Τούρκοι της Δυτικής Θράκης:

    Τουρκικό περιοδικό Αζινλίκτσα σε μετάφραση.

    ……το δελτίο τύπου της 8ης Μαρτίου 2010 του Κέντρου Έρευνας Τούρκων Δυτικής Θράκης(BATTAM) ο πρόεδρος Οζκάν Χουσεΐν ανέφερε : ¨Ως BATTAM στο Συνέδριο Ερευνών Τούρκων Δυτικής Θράκης που έγινε στο Μόναχο το 2009,αποδείξαμε ότι η Δυτική Θράκη νομικά δεν έχει περάσει στην Ελλάδα, ……και εγκαταστάθηκε τότε στην Δυτική Θράκη ως στρατιωτική δύναμη κατοχής. Λόγω αυτού, η Ελλάδα που βρίσκεται στην Δυτική Θράκη με το στάτους της στρατιωτικής δύναμης κατοχής, νομικά δεν κατέχει την Δυτική Θράκη…..

    link
    http://tourkikanea.wordpress.com/category/περιοδικό-αζινλίκτσα/

    Έκτος από τον ιο της ελευθεροτυπίας και την προπαγάνδα που προβλέπει το εγχειρίδια του κόμματος έχεις διαβάσει ποτέ τίποτα άλλο??

    • Sofi εγραψες! ευγε! κ αιτιολογηση κ πηγές, ησουν αποστομωτικη σε ολα.
      επισης να απαντησω στα λεγομενα καποιων για αναγκη παιδειας οπου θα απουσιαζει ο εθνικιστικος χαρακτηρας, συμφωνω… να εχει ομως ΕΘΝΙΚΟ χαρακτηρα. εκτος αν ενοχλει κ αυτο ή κανουν πως δεν καταλαβαινουν. ε τι να κανουμε τωρα?…εγω κ πολλοι αλλοι θελουμε τα παιδια μας μεθαυριο να λαβουν ελληνικη παιδεια και να αναπτυξουν εθνικη συνειδηση… να μη τα στειλουμε σχολειο δηλαδη?

      κ τελος καλα ολα αυτα για αρμονικη συμβιωση κ αφομοιωση κλπ αλλα ΠΟΣΟΙ ΑΚΟΜΑ ΣΕ ΜΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΤΩΝ 130 ΠΕΡΙΠΟΥ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΩΝ ΜΕΤΡΩΝ??? αυτο δεν καταλαβαινουν!!!!!

  6. Δεν μπορώ να καταλάβω αυτό το «χαμό» που δημιουργείται από το γεγονός ότι, μια εκπαιδευτικός με τη στάση, τις επιλογές και τη γενικότερη μεθόδευση της δραστηριότητάς της διαχωρίζει τους μαθητές της σε «καλούς» και «κακούς» -και δεν αναφέρομαι στη μαθητική επίδοση. Αν το έργο του εκπαιδευτικού είναι να βοηθήσει τους μαθητές να κοινωνικοποιηθούν στα δεδομένα μιας σύγχρονης κοινωνίας, να αναπτύξουν την αυτογνωσία και το αυτοσυναίσθημά τους και πάνω απ’ όλα να σκέφτονται ελεύθερα και κριτικά αποφεύγοντας τις αγκυλώσεις που μπορεί να επιβάλει οποιαδήποτε θρησκευτική, εθνική ή φυλετική εξουσία δεχόμενοι τις διαφορετικότητες όλων και σεβόμενοι απόλυτα τα δικαιώματα των άλλων, τότε η συγκεκριμένη δασκάλα έχει πλήρη άγνοια του ρόλου της. Όλα τα υπόλοιπα -βιντεάκια που είδα εδώ, δηλώσεις περί τουρκικής μειονότητας και ρόλου της κλπ.-δεν έχουν θέση σε μια κουβέντα για το αν μία εκπαιδευτικός κάνει καλά τη δουλειά της. Αυτό είναι το βαθύτατα πολιτικό ζήτημα που εγείρει το άρθρο και όχι ο ρόλος της τουρκικής μειονότητας ή και οποιασδήποτε άλλης μειονότητας υπάρχει στην ελληνική επικράτεια. Έχει καταντήσει πολύ βαρετή διαδικασία αυτή η επινόηση «μισητών» εχθρών μόνο και μόνο επειδή μισούμε τον εαυτό μας….

    • ‘Αν το έργο του εκπαιδευτικού είναι να βοηθήσει τους μαθητές να κοινωνικοποιηθούν στα δεδομένα μιας σύγχρονης ………..τότε η συγκεκριμένη δασκάλα έχει πλήρη άγνοια του ρόλου της’

      Ενδιαφέρουσα παπαγαλιζουσα θολόκουλτουριάρικη επιχειρηματολογία.

      Μόνο που η κυρία Χαρά Νικοπούλου κάνει ακριβώς αυτό που την κατηγορείται ότι δεν κάνει. Δηλαδή βοηθάει τους μουσουλμάνους μαθητές να κοινωνικοποιηθούν στην σύγχρονη Ελληνική κοινωνία και να μπορούν σκέφτονται ελεθευρα και κριτικά. Ότι δηλαδή ανήκουν σε μια πολύ φυλετική Ελλάδα, ότι είναι Έλληνες πολίτες, και όχι τούρκοι σε κατεχόμενη περιοχή, όπως τους έχουν αναγκάσει να πιστεύουν οι πατεράδες τους και τα τουρκικά συμφέροντα .

      Σε ένα Ελληνικό σύστημα παιδείας το οποίο είναι βαθιά αποτυχημένο, όπου επικρατεί η παπαγαλία, η πελατειακές σχέσεις των εκπαιδευτικών με τους μαθητές και η πλύση του εγκέφαλου των παιδιών από μικρή ηλικία με σκοπό τον κομματικό (συνήθως αριστερό) προσηλυτισμό, η κυρία Χαρά Νικοπούλου είναι μια όαση.

      Δυστυχώς για τους περισσότερους που βγήκανε από αυτό το αποτυχημένο και σαδιστικό σύστημα διδασκαλίας, είναι πολύ δύσκολο να μπορέσουν να δουν το πρόβλημα στην πραγματική τους διάσταση με αποτέλεσμα να εγκλωβίζονται στα χίλια ειπωμένα αριστερά κλισέ που έχουν φέρει την Ελληνική κοινωνία στην καταστροφή.

      ..δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι οι μαθητές έχουν πατώσει στα διεθνή τεστ, τα Ελληνικά πανεπιστήμια είναι σχεδόν ανύπαρκτα στις διεθνείς αξιολογήσεις…και ο αρχηγός ενός από τα κόμματα στη Βουλή ήταν ως μαθητής πρωτεργάτης σε φασιστικές κινητοποίησης απαγόρευσης συμμαθητών του να παρακολουθήσουν το μάθημα τους (οι γνωστές καταλήψεις)

      • Έχει ενδιαφέρον το σχόλιο ότι η θέση «αν το έργο του εκπαιδευτικού είναι…. τότε η συγκεκριμένη δασκάλα έχει άγνοια του ρόλου της» θεωρείται «…θολοκουλτουριάρικη επιχειρηματολογία». Πραγματικά δεν περίμενα ότι η διατύπωση εκπαιδευτικών και διδακτικών σκοπών και στόχων από τη σύγχρονη παιδαγωγική επιστήμη θα μπορούσε να θεωρηθεί «θολοκουλτουριάρικη επιχειρηματολογία και αριστετρό κλισέ (ανατρέξτε γι’ αυτό σε οποιοδήποτε βιβλίο διδακτικής ή παιδαγωγικής).

        Από την άλλη, η θέση «Σε ένα ελληνικό σύστημα παιδείας το οποίο είναι βαθιά αποτυχημένο … είναι μια όαση» είναι μια σαφέστατη και καθαρότατη επιχειρηματολογία για το τι είναι όαση!!! … και το τι είναι πελατειακές σχέσεις των μαθητών του δημοτικού με τους δασκάλους τους!!!
        Επιπλέον, τα παιδιά αυτά είναι «… Έλληνες πολίτες και όχι τούρκοι σε κατεχόμενη περιοχή…συμφέροντα». Πέρα απ’ το γεγονός ότι σημειολογικά έχει ενδιαφέρον το ότι το έλληνας γράφεται με κεφαλαίο ενώ το Τούρκος με μικρό, η ανάγκη ενός ανθρώπου να ανήκει σε μια κοινότητα στηλιτεύεται σαν κάτι κακό και προπαγανδιστικό. Αυτοί είναι θύματα, εμείς όχι.

        Παραπέρα, αν κατάλαβα καλά, η αποτυχία του εκπαιδευτικού συστήματος πιστώνεται στην αριστερά, η οποία, όπως είναι γνωστό, ασκεί διακυβέρνηση εδώ και χρόνια. Αν κατάλαβα, επίσης, καλά, Έλληνας πολίτης είναι αυτός που δεν διαφοροποιείται σε τίποτα από όλους τους υπόλοιπους Έλληνες πολίτες. Αν τυγχάνει άλλης φυλετικής καταγωγής ή θρησκείας είναι θύμα των γονιών του ή άλλης -ξένης- προπαγάνδας, ενώ η … «όαση» τον εκπαιδεύει στο να σκέφτεται ελεύθερα και κριτικά, όπως άλλωστε το κάνει κάθε Έλληνας και Ελληνίδα, γιατί αυτό που σκέφτεται ο Έλληνας είναι και κριτικό και ελεύθερο. Ενώ αυτό που σκέφτεται ο άλλος είναι εκ των πραγμάτων κακό, προπαγανδιστικό και πάνω απ’ όλα επιβλαβές. Αλήθεια, αφού αναφέρεστε σε μια πολυφυλετική Ελλάδα γιατί δεν αναγνωρίζετε σ’ αυτούς τους ανθρώπους το δικαίωμα να αυτοπροσδιορίζονται όπως θέλουν; Σαφώς και είναι Έλληνες πολίτες. Έλληνες πολίτες διαφορετικής εθνοτικής καταγωγής και διαφορετικού θρησκεύματος. Γιατί είναι κακό; Γιατί δεν μπορούν να ονομάσουν τον εαυτό τους όπως θέλουν;

        Επιπλέον, επειδή για χρόνια δίδασκα σε ένα σχολείο με πολλούς Τούρκους μαθητές και είχα την ευκαιρία να έρθω σε στενή σχέση με όλη την κοινότητα, είμαι σε θέση να γνωρίζω για το αν και κατά πόσο είναι φερέφωνα τουρκικής προπαγάνδας και οι ίδιοι αλλά και οι γονείς τους. Φαντάζομαι ότι είναι, γιατί παρακολοθούν τουρκική τηλεόραση, όπως ακριβώς παρακολουθούν ελληνική οι μετανάστες στη Λ. Αμερική συγγενείς μου και όπως παρακολουθεί τον «Ονούρ» και άλλα διάφορα τουρκικά ολόκληρη η ελληνική κοινωνία, η οποία σιγά σιγά γίνεται φερέφωνο της τούρκικης προπαγάνδας.

        Τέλος, ακριβώς επειδή δίδασκα για χρόνια σε Τούρκους μαθητές είχα την ευκαιρία να γνωρίσω πολλούς εκπαιδευτικούς, οι οποίοι προσπάθησαν και προσπαθούν να εντάξουν αυτούς τους μαθητές, οι οποίοι όχι μόνο δεν βραβεύτηκαν αλλά έχουν τα βραβεία … γραμμένα.

  7. Οταν η πολιτεία με το πιο οξύμορο διαχρονικα υπουργείο στον πλανήτη (παιδεία και θρησκευματα…) επιτρέπει στην όποια δασκάλα να εκφράζει τον φανατισμό και τη μισαλοδοξία της, και όταν η ακαδημία επιβραβευει αυτούς που χωρίζουν και προάγουν την φυλετική και θρησκευτική απομόνωση και αντιπαράθεση, και τους «ηρωοποιεί», τοτε ας μην απορούμε με το επίπεδο του πολιτισμού μας.
    Μια χώρα που ποτέ δεν τα πήγαινε καλα με κανεναν γείτονα, που την επιβουλεύονται ολοι, που επινούσε όπως πολύ σωστά αναφέρει ο Αποστόλης πιο πάνω «μισητούς» εχθρούς.

    • «στην όποια δασκάλα να εκφράζει τον φανατισμό και τη μισαλοδοξία της, και όταν η ακαδημία επιβραβευει αυτούς που χωρίζουν και προάγουν την φυλετική και θρησκευτική απομόνωση και αντιπαράθεση, και τους “ηρωοποιεί”, τοτε ας μην απορούμε με το επίπεδο του πολιτισμού μας»…
      Γιατι εσυ φιλτατε αντιλογε ειχες παρεβρεθει σε ολες τις διαλεξεις κ ομιλιες κ μαθηματα της κ συμπερανες ολα τα παραπανω??
      και μαθετε να γραφετε επωνυμα, οχι με ψευδωνυμα κ να πρωωθειτε απλως τα ο,σα σας εχουν υποδειξει.
      εθνισμος vs εθνικισμος… μην λεμε παλι τα αυτονοητα, διαβαστε τη διαφορα σε καποιο λεξικο.

  8. Προς Αποστολης

    To παπαγαλιζουσα θολόκουλτουριάρικη επιχειρηματολογία αναφερετε στο γεγονός ότι κατηγορείτε την κ. Νικολοπουλου ότι δεν κάνει κάτι που όμως κάνει πολύ καλά, και όχι για το ποιος είναι ο σκοπός του εκπαιδευτικού.

    Το τουρκοι αναφέρετε σε πολίτες και όχι σε εθνότητα. Οι Πομάκοι τις περιοχής που δίδασκε η κ. Νικολοπουλου έχουν σίγουρα το δικαίωμα να αυτοπροσδιορίζονται όπως θέλουν, όμως είναι Έλληνες πολίτες, ζουν στην Ελλάδα και όχι σε κατεχόμενα τουρκικά εδάφη, όπως υποστηρίζει η προπαγάνδα των τουρκικών συμφερόντων της ευρύτερης περιοχής του Έβρου. Το χωριό Μεγάλο Δέρειο βρίσκετε στα Ελληνο-Βουλγαρικά σύνορα, η γλώσσα που ομιλείται στη περιοχή είναι η Πομακική γλώσσα, μία διάλεκτος της Βουλγαρικής, και μεγάλο μέρος του τοπικού πληθυσμού ασπάζεται τον Μουσουλμανισμό από τον 17ο αιώνα, οπότε και εξισλαμίστηκε.

    Τέλος η συνεισφορά την κ. Νικολοπουλου αποδεικνύεται από την βράβευση της από την Ακαδημία Αθηνών , η οποία έχει διαχρονικό έργο από το 1929 και αποτελείται από διακεκριμένους Έλληνες επιστήμονες, έτσι έγινε και ο χαρακτηρισμός της ως «Όασις».

    Παντός λόγω της ανικανότητα σας να διακρίνεται την έννοια ενός απλού κειμένου, την άγνοια σας στην διάφορα της εθνότητας με την υπηκοότητα, και την ευκολία με την οποία απαξιώνεται την Ακαδημία Αθηνών, θα ήθελα να σας προτείνω να αλλάξετε επάγγελμα γιατί αν υπάρχουν και άλλοι δάσκαλοι σαν εσάς (που δυστυχώς υπάρχουν) τότε τα παιδιά μας δεν πρόκειται να μάθουν τίποτα περί ελευθερίας της σκέψης, εκτός από τις προπαγανδιστικές αρλούμπες που ξεστομίζουν οι ισοπεδωμένοι ψευτοκουλτουραριδες.

    • Πάντως, αν κρίνω από την ορθογραφία σας, φαντάζομαι πως οι δάσκαλοί σας δεν έχουν βραβευθεί από την Ακαδημία.

      • πράγματι, εδώ διακρίνετε ένα μεγάλο κενό στη γνώση της ορθογραφίας της γράφουσας, πράγμα το οποίο εσείς ορθώς στηλιτίζεται… Χα χα. Μαζί σου φίλε.

  9. Kα Sofi,
    Επειδή πάει μακριά η βαλίτσα και για να τελειώνουμε:

    Οποιοσδήποτε Έλληνας πολίτης έχει το δικαίωμα να αυτοπροσδιορίζεται όπως θέλει. Η χρήση ή «χρησιμοποίηση» αυτού του αυτοπροσδιορισμού είναι συνέπεια και των γενικότερων ιδεολογικοπολιτικών και κοινωνικών δεδομένων της εκάστοτε κοινωνίας. Μόνο που σ’ αυτή την περίπτωση η αξία του ατόμου περνά -δυστυχώς- σε δεύτερη μοίρα. Αν η τουρκική προπαγάνδα, όπως λέτε, παρουσιάζει τη Θράκη ως «κατεχόμενο τουρκικό έδαφος», οι πολιτικές που ακολούθησε η ελληνική πολιτεία δεν είναι άμοιρες για το γεγονός. Από την άλλη, αναρωτιέμαι, τι θα μπορούσε να θεωρήσει κανείς τους θρύλους περί «μαρμαρωμένου βασιλιά» και «πάλι με χρόνια…». Θα μου πείτε ότι ίσως εκφράζουν μια μειοψηφία της ελληνικής κοινωνίας. Ίσως. Το ίδιο ίσως ισχύει και για την τουρκική προπαγάνδα.

    Ωστόσο, το πραγματικό μας θέμα είναι κατά πόσο η ελληνική εκπαίδευση έχει υιοθετήσει ως φιλοσοφία και πρακτική το δικαίωμα στη διαφορετικότητα, το σεβασμό στον «άλλον», την αποδοχή ότι ο καθένας μας μεταφέρει ένα ιδιαίτερο «πολιτιστικό φορτίο» και ότι υπάρχουν διαφορετικές αναγνώσεις της ίδιας πραγματικότητας. Και ότι όλοι εμείς είμαστε Έλληνες πολίτες με τα ίδια δικαιώματα και υποχρεώσεις. Με πρακτικές, όπως της κ. Νικοπούλου δεν πιστεύω ότι επιτυγχάνεται κάτι τέτοιο. Αντίθετα, προάγονται η ομοιομορφία, η ισοπέδωση, η εθνική μυθολογία, η επινόηση εχθρών και η αμυντική στάση απέναντι σε έναν κόσμο που αλλάζει δραματικά, ενώ εμείς, τελικά, μένουμε απ’ έξω. Κι αν το θέλετε, εξαιτίας και αυτού του πράγματος αδυνατούμε να «ακυρώσουμε»
    οποιαδήποτε «προπαγάνδα».

    Με άλλα λόγια, θα πρέπει να αντιληφθείτε ότι η ελληνική εκπαίδευση -όπως και κάθε εκπαίδευση- κάνει και αυτή τη δική της «προπαγάνδα». Σ’ αυτή την περίπτωση, κάθε σκεπτόμενος πολίτης οφείλει να θέσει υπό αμφισβήτηση ό,τι επιβάλλεται από κάθε μορφής εξουσία και ιδεολογία. Άρα το ίδιο οφείλει να γίνει και για την Ακαδημία Αθηνών: να τεθούν υπό αμφισβήτηση και συζήτηση οι επιλογές της. Το παραπάνω δεν ακυρώνει τους «διακεκριμένους επιστήμονες» αλλά τις επιλογές της Ακαδημίας.

    Τέλος, βραβεία οφείλονται σε πολλούς ανθρώπους της καθημερινότητας, οι οποίοι μάλλον δεν σκέφτηκαν ότι τα αξίζουν ούτε, πολύ περισσότερο, να τα ζητήσουν. Μην ξεχνάτε, ότι οι πραγματικοί «ήρωες» ήταν και είναι πάντα ανώνυμοι.

    Υ.Γ. Δεν θα αναφερθώ καθόλου στα ελληνικά σας και στις γραμματικές και ορθογραφικές σας γνώσεις, γιατί τότε θα έπρεπε να σας συγκρίνω με τους μαθητές μου. Και δεν θα το θέλατε….

  10. Quote
    «….ζητήματα ελληνικότητας ή μη τη Θράκης καθώς αυτά έχουν λυθεί εδώ και χρόνια.»

    Έλεος με τις κοτσάνες σας που προέρχονται από την λανθασμένη επαγωγική συλλογιστική ότι τα Ελληνοτουρκικά έχουν λυθεί, με σκοπό την δυσφήμιση της εξαιρετικής δουλείας της Χαράς Νικολοπουλου

    εκενε λαθος που διδασκε την Ελληνικότητα των Πομάκων στο χωριο Μεγαλο Δέρειο

    Σχετικά με τα λυμένα (!!!!!!!!!) Ελληνοτουρκικά από την εφημερίδα Καθημερινή:

    http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_23/01/2011_374692

    Απόβαση σε συγκεκριμένα ελληνικά νησιά στο Αιγαίο περιλάμβανε το σχέδιο «Suga» που είχε καταστρώσει το τουρκικό πολεμικό ναυτικό, στο πλαίσιο της επιχείρησης «Βαριοπούλα»

    Όπως ανέφερε και κάποιος ποιο πάνω δεν είναι κακό να διαβάζετε και άλλες πηγές εκτός από της τετριμμένες θέσεις της αριστεράς.

  11. Αναρωτιεμαι, αυτα τα παιδια του Δημοτικου σχολειου , πως ζυγιαζουν τις πολυπλοκες σεχσεις αναμεσα στις οποιες βρισκονται.
    Με τα ασμιλευτα οπλα -ακομα -της σκεψης και κρισης, δεν μπορουν παρα να ταυτιστουν με τα συναισθηματα και τις αποψεις των ανθρωπων που τα αγαπουν, τα προστατευουν και υπερασπιζονται..
    Συσχετιζοντας τα γεγονοτα που ζουν τοσον καιρο, με ιστοριες και προσωπα που τα συγκινουν απ τα παραμυθια τους και τα παιγνιδια τους, εχουν αλλη μια πηγη επεξεργασιας και καταταξης.
    Ποσα απ αυτα , θα θελησουν σαν εφηβοι και νεοι, να ξεκαθαρισουν αυτην την ιστορια, και να διαμορφωσουν δικη τους γνωμη για τη σταση της Χ,Ν.;
    Πιστευετε θ ασχοληθουν;

  12. Κάντε κι άλλο θόρυβο τενεκέδες άδειοι.. Είστε ένα τίποτα και φωνασκείτε για να μην ακουστούν οι κατηγορίες εναντίον σας. Ευτυχώς που υπάρχουν Άνθρωποι σαν τη Χαρά μας.

    • Όλοι οι «εθνικόφρονες» επιχειρηματολογούν μέχρι εκεί που τους επιτρέπει η νοημοσύνη τους. «Ουγκ» και βρισιές. Γιατί ο antonis να είναι η εξαίρεση?

  13. κανενα πομακο,διαβασατε ποτε να γραφει κατι?εκτος απο τον σεμπαιδιν που και στοχοποιημενος ειναι και αρρωστος…….αντε λοιπον να μαθετε πρωτα που ειναι το μεγαλο δερειο,να βρειτε ΕΝΑΝ ΜΟΝΟ ΜΗ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΜΕΝΟ ΠΟΜΑΚΟ απο τους πρακτορισκους της φιλης μας τουρκιας και μετα ασχοληθειτε με τη ΧΑΡΑ ΝΙΚΟΠΟΥΛΟΥ……

  14. Πως είναι δυνατόν να υπάρχουν άνθρωποι που την κατηγορούν; Αλλά θα μου πεις, υπάρχουν ακόμα ‘άνθρωποι’ που θα ψηφίσουν ΠΡΟΔΟΚ.

  15. Ιδέα δεν έχετε τι σημαίνει εθνικισμός και πολύ περισότερο Ελληνικός εθνικισμός! Διαβάστε και λίγο Ίωνα Δραγούμη.Μόνο protagon τατσόπουλο και δραγώνα…; Μπορεί και να αλλάξετε άποψη και να δείτε πως εθνικιστής δεν είναι αυτό που σας έχουν τοποθετήσει στο μυαλό.

  16. η θρακη μας κινδυνευει και εσεις παιρνετε το μερος της τουρκιας. τον εθνικισμο της τουρκιας δεν τον κατηγορειται. δεν ξερετε οτι η τουρκια διεκδικει την θρακη μας ,διεκδικει τα νησια μας,θελετε να τα χαρισετε σαυτους?οι προγονοι μας σκοτωθηκαν για μια ελευθερη ελλαδα ..επιτελους ξυπνηστε πριν ειναι αργα.

  17. η τουρκοι ρε θα σας παρουν τη θρακη κ μετα θα σφαξουν ολους τους χριστιανοι κ το αιμα θα κυλαει ποταμι. ομως, μη φοβου! η χαρα νικολοπουλου θα ξυπνησει το μαρμαρωμενος βασιλιας που θα σας σωσει κ θα καθυποταξει ολη τη τουρκια μεχρι τα βαθη της ασιας για να ζη ο ελλην σα πασας κ να παταει πανω σε τουρκικα κεφαλια εις τον αιωνα τον απαντα αμην. το χει πει ο γεροντας, αφου

  18. ο γραφων το αθρο ειναι ελληνας??[απλη ερωτηση………………]

  19. Εξαιρετικό άρθρο, αν και θα μπορούσε να εμπλουτιστεί με αρκετά στοιχεία ακόμα.
    Μια μόνο παρατήρηση. Γράφετε σε ένα σημείο:
    «Σε όλα τα πατριωτικά blogs γίνεται λόγος για εκδιώξη της από το Μεγάλο Δέρειο»
    Δεν νομίζω ότι αναφέρεται κάτι τέτοιο σε πατριωτικά blogs και μάλιστα σε όλα. Ίσως σε ελάχιστα. Εγώ πάντως δεν έχω δει πουθενά σε πατριωτικά blog κάτι τέτοιο, αντίθετα αντιμετωπίζουν με μάλλον επικριτική διάθεση την κυρία Χ.Ν. και το έργο της στον Μ.Δ.
    Ανάλογες αναφορές ίσως υπάρχουν σε φασιστικά και ναζιστικά blogs, αλλά αυτά δεν είνα εξ ορισμού πατριωτικά. Αντεθνικά ίσως.
    Βέβαια ένας νεοναζί δύσκολα θα καταλάβει τον αντεθνικό του ρόλο, αλλά όποιος τον καταλαβαίνει πρέπει να προσέχει να μην ταυτίζει τον φασιμό – ναζισμό με τον πατριωτισμό.
    Θα πρότεινα να το διοθρώσετε, για να μην θίγετε τους πατριώτες, που ουδέποτε θα υποστήριζαν εθνικιστικές χαζομάρες.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: