Ο μικρός μας ήρωας

Απασχολεί και πάλι την ελληνική επικράτεια ο Μίκης Θεοδωράκης (από εδώ και στο εξής «Σπίθας») με την ίδρυση του κινήματος πολιτών. Φυσικά ο πατριώτης «Σπίθας» ακολουθεί πιστά τις επιταγές του τυφλού λαϊκισμού, της αντιδυτικής ξενοφοβίας και του φτηνού εθνικοπαλικαρισμού.

Αν δεν κάνω λάθος ο «δυτικός» Σερβάν Σερμπέρ δεν ήταν αυτός που τον έβγαλε από τη χώρα των δικτατόρων και τον μετέφερε στην πρωτεύουσα της Γαλλίας, αυτής της βρωμοχώρας που όπως λέει ο «Σπίθας» θέλει την καταστροφή μας;

Στο Παρίσι δεν ήταν που ισχυροποιεί τη θέση του ως βασικό σημείο αναφοράς του αντιδικτατορικού αγώνα;

Η πορεία του βέβαια μετά τη Χούντα παρουσιάζει αξιοπρόσεκτο ενδιαφέρον καθώς αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτοπροβολής, θυματοποίησης, συνομωσιολογίας και υπερβολής:

Κατεβαίνει για δήμαρχος στην Αθήνα με το Κ.Κ.Ε το 1978. Τη δεκαετία του ’80 εκλέγεται βουλευτής με το Κ.Κ.Ε. και το 1989 γίνεται υπουργός άνευ χαρτοφυλακίου με τη Νέα Δημοκρατία. Στη δεκαετία του ’90 η εθνικοπατριωτική του συνείδηση ολοένα και θεριεύει μέχρι που φτάνουμε στην πρόσφατη διετία με τις συνεχομένες επιθέσεις προς τη Θάλεια Δραγώνα, το νομοσχέδιο για την ιθαγένεια και τη συγχαρητήρια επιστολή προς τον Α. Σαμαρά.

Ο αγαπημένος «Σπίθας» του Λαζόπουλου προκαλεί σήμερα δυσανεξία καθώς μπορεί κάποτε με τη μουσική να ενέπνευσε μια μεγάλη μερίδα κόσμου αλλά σήμερα στίχοι  όπως “το λευτεριάς λίπασμα οι πρώτοι νεκροί” και άλλοι παρόμοιοι περισσότερο προωθούν τη νεκροφιλία και λιγότερο την αγωνιστικότητα ή την εγρήγορση, θιασώτης των οποίων αυτοπαρουσιάζεται ο «Σπίθας».

Πολλοί του δίνουν τη δικαιολογία του γήρατος, άνθρωποι που τώρα πια διαφωνούν μαζί του, ενώ παλιότερα τον λάτρευαν. Να υποθέσω ότι το ελαφρυντικό των γηρατειών είναι ένα καλό άλλοθι για τις ενοχές τους; Ο «Σπίθας»  εκφράζει ένα στείρο και “υποχόνδριο” πατριωτισμό που εφευρίσκει παντού και πάντα εχθρούς. Έγραφε για παράδειγμα στον Στέφανο Ληναίο: ” […] το τρίτο και σημαντικότερο εθνικό πρόβλημα που θα πρέπει να μας απασχολήσει, είναι η αποκάλυψη και καταγγελία στον ελληνικό λαό των κύκλων, ομάδων και οργανώσεων που σε συνεργασία με διεθνείς οργανισμούς επιδιώκουν την κατεδάφιση της ελληνικότητας […]” Και εύλογα θα αναρρωτηθεί κάποιος: “Ποιοι είναι τέλος πάντων αυτοί οι άνθρωποι; Από πού προέρχονται και γιατί θέλουν το κακό της μικρής μας χώρας;” Σίγουρα κάποιους ήδη θα μαντεύετε. Ναι, δεν έχετε πέσει έξω. Οι πρώτοι και οι κύριοι εχθροί είναι οι Εβραίοι. Είναι αυτοί που θα θέλαμε βέβαιως-βεβαίως να τους μοιάσουμε όμως οι άτιμοι: “[…] έχουν το φανατισμό και καταφέρνουν να επιβάλλονται […] Σήμερα μπορούμε να πούμε ότι αυτός ο μικρός λαός είναι στη ρίζα του κακού και όχι του καλού […] Το γεγονός ότι είμαστε χαλαροί και δεν έχουμε γίνει επιθετικοί είναι επειδή εμείς είχαμε πολύ περισσότερα όπλα, αυτοί είχαν τον Αβραάμ, τον Ιακώβ, σκιές […] Εμείς είχαμε ολόκληρο Περικλή εδώ. Φανταστείτε τι θα γινόταν η Ελλάδα, αν είχαμε την επιθετικότητα των Εβραίων!” (Πηγή: “Μίκης: Λάσπη περί Ισραήλ”, Ελευθεροτυπία, 13/11/2003, στο βιβλίο του Α. Γαβριηλίδη, Η αθεράπευτη νεκροφιλία του ριζοσπαστικού πατριωτισμού, εκδ. futura, 2006, σελ. 9).

Το αίσθημα μάλιστα, της θυματοποίησης του «Σπίθα» και όλων των συν αυτώ φτάνει σε σημείο ερωτικής διαστροφής καθώς προσωποποιούν την Ελλάδα και συνάπτουν μαζί της μια φαντασιακή σχέση. Και είναι τέτοια η διαστροφή τους που θέλουν να βάλουν φωτιά και να την καταστρέψουν («Μέχρι η σπίθα να φουντώσει και να γίνει η καθαρτήρια φωτιά που θα μας σώσει «, φράση από την ιδρυτική ανακοίνωση του «Σπίθα») καθώς δεν ανέχονται να απειλείται η καθαρότητα της ελληνικής φυλής.

Τις τελευταίες μέρες όλα σχεδόν τα πατριωτικά-εθνικιστικά blogs υμνούν τον ‘Σπίθα». Τυχαίο; Δε νομίζω.

Advertisements

27 Σχόλια

  1. Η σπίθα γίνεται φλόγα αν ανάψει την ώρα που αμολάς μια πορδή.

  2. […] Κατεβαίνει για δήμαρχος στην Αθήνα με το Κ.Κ.Ε το 1978. Τη δεκαετία του ’80 εκλέγεται βουλευτής με το Κ.Κ.Ε. και το 1989 γίνεται υπουργός άνευ χαρτοφυλακίου με τη Νέα Δημοκρατία. Στη δεκαετία του ’90 η εθνικοπατριωτική του συνείδηση ολοένα και θεριεύει μέχρι που φτάνουμε στην πρόσφατη διετία με τις συνεχομένες επιθέσεις προς τη Θάλεια Δραγώνα, το νομοσχέδιο για την ιθαγένεια και τη συγχαρητήρια επιστολή προς τον Α. Σαμαρά. H συνέχεια στο feleki […]

  3. Δεν αντιλαμβάνομαι ακριβώς τι προσπαθείς να πεις σ’ αυτό το άρθρο. Σαν να τα λέει όλα και να μην λέει και τίποτα μαζί. Σαν να του λείπει η κεντρική ιδέα. Ή μάλλον η μόνη κεντρική ιδέα που υπάρχει εδώ είναι το «άσπρο-μαύρο». Ο Μίκης ίδρυσε κίνημα πολιτών, εμείς μισούμε το Μίκη, άρα μισούμε κι αυτή την πρωτοβουλία και τα βγάζουμε όλα σκάρτα;

    Δεν μ’ αρέσουν όλα αυτά που κατά καιρούς έχει πει ο Μίκης, π.χ. ποτέ δεν συμφώνησα με την επίθεση στη Δραγώνα (την οποία το Φελέκι και οι κύκλοι του τείνουν να οσιοποιήσουν και την οποία εγώ συμπαθώ και εκτιμώ), ούτε συμφωνώ με τα αντι-εβραϊκά του που παίρνουν μπάλα όλο τον Εβραικό λαό (αν και βέβαια ποιοι θα μπορούσαν να αμφισβητήσουν ότι ο παγκόσμιο πλούτος είναι σήμερα στα χέρια εβραϊκών τραπεζών και οργανισμών).

    Αλλά έχω μάθει να μην πετάω και το μωρό μαζί με τα απόνερα.

    Τι ακριβώς ήταν αυτό που ενόχλησε το Φελέκι στην ίδρυση του Κινήματος Ανεξάρτητων Πολιτών «Η Σπίθα» και τι ακριβώς ήταν αυτό που το Φελέκι βρήκε λαϊκιστικό, ξενοφοβικό και εθνοπαλικαρίστικο στην ομιλία του Μίκη;

    Το γεγονός ότι κατηγόρησε την κυβέρνηση και τον πρωθυπουργό μας ότι προκάλεσαν την κρίση της Ελλάδας βγαίνοντας και δηλώνοντας όσο πιο φωναχτά μπορούσαν στις διεθνείς αγορές ότι είμαστε φτωχοί; Ότι δεν κάνανε τίποτα επί σειρά μηνών για να δανειστούν; Ότι δεν είχαν σχέδιο ανάπτυξης και ούτε ακόμα έχουν; Ότι κατηγόρησε τις κυβερνήσεις του Ανδρέα Παπανδρέου για το χάλι που φτάσαμε σήμερα; Ότι η Ελλάδα είναι ο καλύτερος πελάτης των ΗΠΑ, της Γαλλίας και της Γερμανίας για την αγορά οπλικών συστημάτων; Μα αυτά τα ξέρει όλος ο κόσμος και είναι λίγο πολύ δεδομένα.

    Οπότε τι ακριβώς; Αν αυτό το άρθρο θέλει να λέγεται άρθρο και όχι άλλη μια γνώμη, την οποία άλλωστε έχουν όλοι, θα παρακαλέσω τον αξιότιμο κύριο συντάκτη να γίνει πιο σαφής και συγκεκριμένος.

    Αλλιώς, ας το αφήσει καλύτερα. Αν μη τι άλλο, ο Θεοδωράκης με όλα του τα ελαττώματα, είναι 85 χρονών και το λέει η καρδιά του. Έχει πει κατά καιρούς πολλά πράγματα που εγώ βρίσκω χαζά και που ίσως να δικαιολογούνται από τον ιδιαίτερο τρόπο με τον οποίο σκέφτεται, αλλά σ’ αυτή την πρωτοβουλία δεν βρίσκω τίποτα μεμπτό. Για την ακρίβεια, είναι η πρώτη σπίθα για μια ελπίδα που έχω δει εδώ και πολύ καιρό σ΄ αυτή τη χώρα.

    • Καιρός να σταματήσει το παραμύθι με το «προκάλεσαν την κρίση της Ελλάδας βγαίνοντας και δηλώνοντας όσο πιο φωναχτά μπορούσαν στις διεθνείς αγορές ότι είμαστε φτωχοί». Αυτό που έκαναν ήταν να διασώσουν την τελευταία στιγμή τα τελευταία ψήγματα αξιοπιστίας της χώρας λέγοντας αυτό που όλοι ήξεραν. Η εναλλακτική πρόταση του Σαμαρά και του υπόλοιπου αυτοαποκαλούμενου «πατριωτικού» συρφετού ήταν «να τους κοροϊδέψουμε λίγο ακόμη για να αρπάξουμε όσα μπορούμε και μετά βλέπουμε». Το πατριωτικό δηλαδή είναι να είσαι απατεώνας;

      • Της χωρας που ο πατέρας του κυριου Γεωργακη κατάφερε να φτάσει το χρέος της στο 80% του ΑΕΠ της και που ο κυριος Γιωργάκης διατελώντας υπουργός των κυβερνήσεων Σημήτη δεν έκανε τίποτα ναπαρεμποδίσει τις μυστικές συμφωνίες swaps με την Goldman Sachs, τη Siemens ή με τις κατασκευαστικές για τα ολυμπιακά έργα που πληρώσαμε τουλάχιστον 10% πάνω συμφωνα με άρθρο του δικού τους Βήματος, κορόιδεψε τον ελληνικό λαό λέγοντας αρχικά πως δεν υπάρχει κρίση, αν θυμάστε, πως την έβγαλε ο καραμαλής από το κεφάλι του, και μετά πως λεφτά υπάρχουν και μου λες τώρα για τον θεοδωράκη;

  4. «Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο κτίριο του Ιδρύματος Μιχάλη Κακογιάννη, παρουσία του κ. Κακογιάννη, επιχειρηματιών και πλήθος κόσμου.
    Οι θέσεις του Κινήματος και η ομιλία του κ. Θεοδωράκη, περιλαμβάνονται σε ένα βιβλίο με τον τίτλο «Σπίθα» και σε ένα dvd, τα οποία διατίθενται από τα βιβλιοπωλεία».
    http://news.ert.gr/el/ellada/politiki/50012-m-theodorakis-idrysi-tou-kinimatos-aneksartiton-politon-spitha
    Μιά σπίθα για την αφύπνιση της πνευματικής και επιχειρηματικής ελίτ?
    Μια σπίθα για την αναζοπύτωση της αγοράς του βιβλίου ενόψει εορτών?

    • ααααααα!!!! ΤΩΡΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑ…….ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΜΕ ΤΟ CD AYTO EINAI TO ΠΡΟΒΛΗΜΑ…..ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΑΥΤΙΖΕΤΕ ΜΕ ΔΕΞΙΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ

      • Πριν ταυτίσω εγώ οτιδήποτε με δεξιές απόψεις, το ταύτισε πριν είκοσι χρόνια ο Θεοδωράκης, όταν ταυτίστηκε ο ίδιος με την πιο νεοφιλελεύθερη δεξιά, αυτήν του Μητσοτάκη. Έκτοτε, όχι μόνο δεν άκούσαμε καμία αυτοκριτική από μέρους του για το ρόλο του στην εμπέδωση της δεξιάς ηγεμονίας στη χώρα, αλλά και ο ίδιος συνεχίζει να βυθίζεται στους πιο σωβινιστικούς και εθνοκομπλεξικούς βάλτους. Τι άλλο δείχνει άραγε η κυριολεκτικά βλακώδης απορία: «Φανταστείτε τι θα γινόταν η Ελλάδα, αν είχαμε την επιθετικότητα των Εβραίων!”. Είναι μάλιστα τόσο βλακώδης η απορία αυτή που αδυνατεί να δει την προφανή απάντηση: ότι δηλαδή, αν η Ελλάδα είχε την επιθετικότητα του Ισραήλ, τότε θα ήταν μία χώρα που θα βρισκόταν σε συνεχή και ανηλεή πόλεμο από το 1948 και εξής, δηλαδή εδώ και πάνω από 60 χρόνια. Δεν γνωρίζω υπό ποιούς όρους μπορεί κάτι τέτοιο να είναι άξιο θαυμασμού ή επιθυμητό.
        Κι όμως, αυτό μας προτείνει να θαυμάσουμε ο Θεοδωράκης.
        Πιο ταιριαστή θα ήταν μια αιδήμων σιωπή κι όχι ο συνεχής αυτοκανιβαλισμός μιας πάλαι ποτέ προοδευτικής δημόσιας παρουσίας και προσφοράς. Ο άνθρωπος αυτός περηφρόνισε ο ίδιος τις διώξεις και τις εξορίες του και ταυτίστηκε με τους δημίους του. Και πρέπει εμείς να τον παίρνουμε στα σοβαρα ακόμη σήμερα;

      • Μα ποιός κάνει κριτική σε ποιόν;;;
        Μα ποιός σοσιαλιστής;
        Με ποιό όραμα με ποιά ιδεολογία;

        Μα προφανώς σοσιαληστική!!!

      • …σοσιαληστρική

  5. Γιατί ξαφνικά μου ήρθε ο στο μυαλό ο Κολοκοτρώνης; Ο άνθρωπος που ηγηθηκε του επαναστατικού Αγώνα κατά των Τούρκων, μας έκανε ελεύθερους και περήφανους και εμείς απλά τον πετάξαμε από την Ακρόπολη γιατί είχε διαφορετικές απόψεις… Στην Ελλάδα που γέννησε την Δημοκρατία και Δημοκρατία σημαίνει να μπορείς να εκφράζεις την άποψη σου, όσο αντίθετη και διαφορετική και αν είναι… Κρίμα Ελλάδα… Κρίμα «Έλληνες»… Απλά κρίμα…

  6. […] Η συνέχεια στο Φελέκι. […]

  7. δίκιο έχει ο Θεοδωράκης, αν δεν το καταλαβαίνετε είστε άξιοι της μοίρας σας.
    αν δεν καταλαβαίνετα οτι το ισραήλ βρίσκεται στην σφαίρα του κακού με τα εγκλήματα που κάνει στην παλαιστίνη και εναντια στην ειρήνη είστε άξιοι της μοίρας σας.
    αν δεν καταλαβαινετε οτι ο κίσινγκερ ειχε πει οτι πρέπει να χτυπήσουμε τους έλληνες στον πολιτισμό τους και αυτό γίνεται τώρα πράξη είστε άξιοι της μοίρας σας.

    Επίσης κάτι τελευταίο και κλείνω,
    ο θεοδωράκης πριν τον πάρει ο σρεμπέρ πέρασε απο τα εξης μέρη:

    1)γενικη ασφαλεια οδου μπουμπουλινας
    2)φυλακες αβερωφ
    3)κατοικον περιορισμό στο βραχάτι
    4)εξορία στη ζάτουνα
    5) στρατόπεδο ωροπού

    αυτά βέβαια ο φελέκις δεν τα έγραψε, έγραψε οτι τον βόλευε,

    λοιπόν είσαι πολύ μικρός για να κάνεις κριτική σε αυτόν τον μεγάλο Έλληνα, αυτός είναι ένας μύθος και εσύ ένα σκέτο μηδενικό

    πρώτη φορά μπήκα εδώ και φυσικά δεν πρόκειται να ξαναμπώ

  8. Δεν θα μας λείψεις. Αφού πιστεύεις ακόμα ότι ειπώθηκε όντως η φράση του Κίσινγκερ, μπορείς να απολαύσεις την εναρκτήρια ομιλία της Σπίθας, τις εκπομπές του Λαζόπουλου και την περιπλάνησή σου σε αριστεροδεξιά συνωμοσιολαγνικά ιστολόγια, που αναπαράγουν μυθεύματα.
    Επίσης τα ελληνικά για μια ψήφο δεν έγιναν επίσημη γλώσσα της Αμερικής, αυτό το παρέλειψες.

    • Συνωμοσίες είναι ολα αυτά;
      δεν ειπώθηκε η φράση του Κισινγερ; γιατι το αρνήσαι αφου ειναι καταγεγραμενο ιστορικα;

      αν ειναι ψεμματα οτι οι Αμερικανοι ειναι εχθροι μας τοτε γιατι βοηθουν τους Τουρκους στο Αιγαιο και στη Θράκη;

      Γιατι προωθούν το »βελτιωμενο» σχεδιο ΑΝΑΝ στην κυπρο παρολο που το 70% του Κυπριακου λαου το απεριψε;

      Γιατι προωθουν την μεγαλη Αλβανια;

      ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΑΣ;

      Οι Γερμανοί γιατι δεν μας δίνουν τι αποζημιώσεις απο τον πόλεμο που μας ΧΡΩΣΤΑΝΕ

      Θα ήθελα μια σαφη αναλυτικη απαντηση παρακαλω σε ολα τα παραπανω.

      εκτος απο λασπη..

  9. κακό πράγμα η απαξίωση. ο θεοδωράκης αποτελεί ιστορία. δυστυχώς λίγοι αποτελούν ιστορία. καλό θα ήταν να τους σεβόμαστε είτε ως μνημεία (πράγμα που διόλου συνάδει με τη ζωντάνια του μίκη) είτε ως προσωπικότητες πολυσχιδείς μεν και με λάθη σωρό(αλήθεια ποιος δεν τα κάνει) αλλά με απίστευτη και αενάως τροφοδοτούμενη προσφορά στα πράγματα της χώρας. και επειδή έχουν αναλωθεί τόνοι μελανιού για την κα δραγώνα (η οποία παρεμπιπτόντως διδάσκει χωρίς βασικό τίτλο σπουδών) ε! ας δειχτεί και λίγη μεγαλοψυχία για τον συγκεκριμένο. μήπως έχουμε και άλλους σαν αυτόν?

  10. Αλήθεια, ποια είναι η προσφορά του «Σπίθα» στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια; Συνεχώς γκρινιάζει για το πόσο έχει αδικηθεί (συχνά-πυκνά αναφέρει ότι η μόνη προσφορά του κράτους είναι τα νάυλα του για την εξορία, ασχολίαστο), επιδίδεται σε ακατάσχετες συνομοσιολογίες, προβάλλεται ως εθνοσωτήρας, άσε που κάθε τόσο γιορτάζουμε τα γενέθλιά του, θέλοντας και μη.

    • Αυτό που δεν καταλαβαίνεις φελέκι είναι ότι η προσφορά του μίκη είναι συνεχής, διαχρονική. Είναι ένα κομμάτι του ελληνικού και παγκόσμιου πολιτισμού, Είναι σαν το Καζατζάκη, τον Τσιτσάνη, τους Πινκ φλοιντ, τους μπήτλς, τι να σου πώ για να καταλάβεις. Εγώ πάντως δεν καταλαβαίνω από πια μεριά μιλάς. Σαν να βγάζεις μια εμπάθεια, αλλά να σου πώ, και για αυτό είναι εδώ ο Μίκης, για να μπορείς εσύ ένας διανοούμενος να κτίζεις την ισχύ σου και να συγκρίνεσαι μαζί του και μάλιστα να αισθάνεσαι και πάνω από αυτόν, αποκαλώντας τον Σπίθα. Μπορείς να συνεχίσεις στο μοναχικό σου παραλήρημα για τον Μίκη. Πάντως τα πράγματα δεν είναι έτσι όπως τα παρουσιάζεις…………

      • Λάμπρο, ξέχασες τους SEX PISTOLS:

      • Για κοιτάχτε τι γράφεται στο ερώτημα ποιοί είστε Αδυνατούμε να ενταχθούμε στις υπάρχουσες συλλογικότητες-ομάδες-κόμματα. Είμαστε επιρρεπείς σε συναισθηματικές εξάρσεις. ( σαν το Μίκη) Δύσκολα ξεφεύγουμε από τα εγωκεντρικά μας αδιέξοδα.( σαν το Μίκη) Δεν μπορούμε ν’ αποφύγουμε τα λάθη. Και το ξέρουμε! (σαν τον Μίκη)Δηλαδή κατηγορείται τον Μίκη για λάθη που κανετε και εσείς, και εγώ και τόσοι άλλοι. Τι τρέχει;….πάτε καλά;

  11. Μίκη σε σεβόμαστε για το τεράστιο μουσικό έργο που έχεις παραγάγει. Σταμάτα πια τις πολιτικλες σου ενασχολήσεις γιατί οι σλυγχρονες «προδίσουν» τις παλαιότερες και το προδίδουν σε εισαγωγικά γιατί η προδοσία έχει πάρα πολύ μεγάλαο βάρος κι δεν σου αρμόζει.

  12. Έχω την εντύπωση ότι όταν εγώ άκουγα σεξ μπιστολς εσύ δεν θα είχες γεννηθεί

  13. Λάμπρο, άσε κατά μέρος την ψυχανάλυση και το διδακτισμό. Ο «Σπίθας» εδώ και χρόνια έχει πάρει το δρόμο του λαικισμού, του εθνικοκομπλεξισμού (όπως γράφει και ο Βαγγέλης παραπάνω) και κάθε φορά που η χώρα βρίσκεται σε δύσκολη θέση, τσουπ παρουσιάζεται ως εθνοσωτήρας. Από δαύτους έχουμε χορτάσει.

  14. Η διαφορά ανάμεσα σε τόσους αντιστασιακούς και στον Μίκη βρίσκεται στο ότι
    α) Προσπαθησε να εκμεταλλευτεί όσο παίρνει την αντίσταση που έκανε
    β)στα γεραματα του το γύρισε στο φασιστο – εθνικισμό.
    Κρίμα… – γιατί τελικά θα μείνει στην ιστορία σαν καιροσκόπος…

    • Τώρα κατάλαβα από που βγήκε η έκφραση: «έκανε και η μυίγα κόλο και έχεσε τον κόσμο όλο..» Πάρτε το ρε χαμπάρι ότι μπροστά στον Μίκη (και στον κάθε Μίκη που ύψωσε το ανάστημα του φανερά, επώνυμα και όχι πίσω από blog και ανωνυμίες) είστε μύιγες που το μόνο που κάνετε είναι να χέζετε το ν κόσμο και να μας αφήνετε την δυσωδία σας…
      Παράσιτα είστε και τίποτα άλλο.. Μόνο καλό δεν κάνετε στον τόπο… Ανόητα ανθρωπάρια

  15. Βρε Αντωνάκη, θα σε μαλώσω. Εκεί στου Παπάγου δε σας έχουν μάθει καλούς τρόπους;

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: