Τα παιχνίδια του ΟΠΑΠ

Έψαχνα να βρω παλιές διαφημίσεις για το Μουντιάλ (ποδοσφαιρόφιλος γαρ) και έπεσα πάνω σε κάτι που μου φάνηκε παράξενο.

Στις 29 Μαρτίου η Επιτροπή Αξιολόγησης του ΟΠΑΠ επέλεξε την εταιρεία Adel/Saatsi προκειμένου να διαφημίσει τα παχνίδια γνώσης (Πάμε Στοίχημα, Προπό, Προπογκόλ) εν όψει Μουντιάλ. Μάλιστα οι υπεύθυνοι της διαδικασίας με ψήφους 9-2 αποφάσισαν να αναθέσουν στην εν λόγω εταιρεία το συγκεκριμένο κομμάτι του λογαριασμού που ανέρχεται στα 11 εκατομμύρια ευρώ. Οι διαγωνιζόμενες εταιρείες ήταν τρεις, ανάμεσά τους και η UpSet η οποία ήταν υπεύθυνη για τη μέχρι τότε διαφημιστική καμπάνια του ΟΠΑΠ (περισσότερα δείτε εδώ). Μερικά μέλη όμως του Δ.Σ.  είχαν ενδοιασμούς για το αν θα έπρεπε τελικά ο διαγωνισμός να ανατεθεί στη νικήτρια εταιρεία. Τι έγινε τελικά;

Αντιγράφω από το Δελτίο Τύπου του ΟΠΑΠ με ημερομηνία 31 Μαρτίου 2010:

» […] Ως προς την Ενότητα (Α), η οποία αφορά στο σχεδιασμό και στην υλοποίηση της διαφημιστικής προβολής των παιχνιδιών γνώσης (Πάμε Στοίχημα, ΠΡΟΠΟ και ΠΡΟΠΟΓΚΟΛ), το Διοικητικό Συμβούλιο, αφού μελέτησε τα πρακτικά της Επιτροπής, τη στρατηγική επικοινωνίας, καθώς επίσης και τις δημιουργικές προτάσεις ανά παιχνίδι όλων των εταιρειών οι οποίες συμμετείχαν στην εν λόγω ενότητα, έκρινε ότι, ασχέτως σειράς κατατάξεως, καμία από τις εταιρείες δεν προσέγγισε ικανοποιητικά στο σύνολό τους τα εν λόγω παιχνίδια, τόσο ως προς τη στρατηγική επικοινωνίας, όσο και ως προς τις δημιουργικές προτάσεις και κατόπιν τούτου, κήρυξε άγονο ως προς την ενότητα Α΄τον διαγωνισμό […]»

Αφού λοιπόν, κήρυξε άγονο το διαγωνισμό αποφάσισε  «την παράταση για χρονικό διάστημα τριών (3) μηνών από την λήξη της (ως 31.7.2010), της σύμβασης μεταξύ της ΟΠΑΠ Α.Ε. και της διαφημιστικής εταιρείας Upset A.E., με τους ίδιους ακριβώς όρους και με μονομερές δικαίωμα της ΟΠΑΠ Α.Ε. να καταγγείλει την ανωτέρω σύμβαση οποτεδήποτε, κατόπιν  έγγραφης προειδοποίησης δέκα (10) ημερών.»

Το Δ.Σ. δηλαδή, έδωσε το διαγωνισμό σε μια εταιρεία που δεν είχε επιλεγεί από την Επιτροπή Αξιολόγησης και μάλιστα με σύμβαση μέχρι το τέλος του Μουντιάλ.

Πείτε μου τώρα τι καταλαβαίνετε απ’ αυτό; Βέβαια η ΕΔΕΕ  (Ένωση Εταιρειών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδας)  ζήτησε πειστήρια από τον Υπουργό Πολιτισμού προκειμένου να διαπιστωθεί ότι τηρήθηκε η νόμιμη διαδικασία στο συγκεκριμένο spec (δείτε εδώ). Από κει και πέρα δε γνωρίζω τι έχει συμβεί.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: