Επιστολή-απάντηση του μπαρμπα-Μήτσου

Ο γρεβενιώτης μπαρμπα-Μήτσος μας έχει βομβαρδίσει (και όχι μόνο εμάς) με ηλεκτρονικές επιστολές.

Δεν μπορούμε παρά να δημοσιεύσουμε τη λιγότερο οργίλη

«Θα ήθελα να διαμαρτυρηθώ έντονα για το χθεστινό κείμενο του κ. Μανδραβέλη, ο οποίος διαπράττει ακριβώς το ίδιο σφάλμα που καταλογίζει στους διανοούμενους! Μιλάει εξ ονόματός μου και αποφασίζει ότι εγώ ως επαρχιώτης ούτε τον Πάουντ είμαι σε θέση να γνωρίζω, ούτε στη Λυρική, για παράδειγμα, να πηγαίνω (αφού κι αυτή από το κράτος επιχορηγείται). Επομένως, ο πολυπράγμων επιφυλλιδογράφος της «Καθημερινής» αποφάσισε ότι εγώ το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να αρμέγω αγελάδες και να μαζεύω ραδίκια! Να τον πληροφορήσω λοιπόν ότι κι εγώ και η γυναίκα μου Γκόλφω τα βράδια διαβάζουμε ανελλιπώς τα Cantos του αμερικανού ποιητή (εκείνη προτιμάει βέβαια τις μεταφράσεις του τού Cavalcanti) και ότι αντί να ακούμε δημοτικά στο Radio Grevena προτιμούμε να σιγοτραγουδάμε μαζί τα χορωδιακά μέρη του Tannhäuser.»

Μπάρμπά Μήτσος

4 Σχόλια

  1. Μπάρμπα Μήτσο γείτονα, με τα χρήματα που δίνεις μέσω φόρων για να ΜΗΝ ακούς την Κρατική Λυρική σκηνή, θα αγόραζες 100 CDs για να ακούς τους αγαπημένους σου λυρικούς στο σπιτι σου! Φυσικά όταν θα ήθελες θα μπορούσες να ακούσεις τη Λυρική σκηνή πληρώνοντας το αντίτιμο του εισητηρίου!

    Εγώ που είμαι από Καστοριά και ουδεμία σχέση έχω με τη Λυρική σκήνή, να απαιτήσω από το Κράτος να μου φέρει για συναυλία, με δικά σας έξοδα, τους αγαπημένους μου καλλιτέχνες από Ευρώπη και Αμερική? Και να τραγουδήσουνε που? στο ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ Πνευματικό Κέντρο της πόλης μου?

    Έτσι που λες Μπάρμπα Μήτσο μου.

  2. Thomas, γιατί δεν απαιτείς από το Δήμο να αναβαθμίσει την πνευματική ζωή της πόλης από το να κάνει ηχηρές εκδηλώσεις για την απελευθέρωση π.χ. της πόλης από τον τούρκικο ζυγό, αφού εσύ και οι συνδημότες τις πληρώνουν.

  3. Γιατί ότι και να απαιτήσεις σε αυτή τη χώρα, αυτό ποθυ έχει σημασία είναι η εκδήλωση που θα γίνει, να έχει κομματικό χαρακτήρα για αναβάθμιση του πολιτικού μορίου του άμμεσου ενδιαφερομένου.

    Η πνευματική – πολιτιστική διάσταση έρχεται τελευταία και χωρίς ενδιαφέρον. Ξέρεις…. όταν κάποτε κάναμε κάποιες εκδηλώσεις σαν κίνηση πολιτών ο εκάστοτε Δήμαρχος έπιανε το μικρόφωνο και το κρατούσε πιο πολύ από τον Πανταζη σε σκυλάδικο! Και αυτό με το τρέξιμο και τον χρόνο των πολιτών.

    Βέβαια δεν είανι αυτό το θέμα μας, και δεν ήθελα να καταλήξουμε εδώ, παρά μόνο να αοπαντήσω στον μπαρμπα μήτσο που ήθελε να μιλήσει ως επαρχιώτης.

  4. Eυχαριστούμε τον Χάρη Βλαβιανό που μας προώθησε την επιστολή.

Σχολιάστε

