Η δασκάλα «τουρκοφάγος»

Πριν από μία εβδομάδα βραβεύτηκε στη Νομαρχία της Θεσσαλονίκης η Χαρά Νικοπούλου, δασκάλα στο πομακοχώρι Μεγάλο Δέρειο. Ίσως να τη θυμάστε από το αριστείο που είχε λάβει για τη δουλειά της πριν από λίγο καιρό από την κα Διαμαντοπούλου. Σύσσωμα λοιπόν, όλα τα εθνικιστικά ιστολόγια έσπευσαν να πλέξουν εγκώμια για τη «δασκάλα του Έβρου» που «φοράει παραγματικά παντελόνια».

Ρίχνοντας μια ματιά στο λόγο που εκφώνησε στη Θεσσαλονίκη, έντρομος διαπίστωσα ότι η εν λόγω κυρία εκστασιασμένη παραληρούσε. Παραθέτω μερικά αποσπάσματα:

«[…] Ο κάθε ΕΛΛΗΝΑΣ του χθες και του σήμερα ΦΩΝΑΖΕΙ «τι ειναι η Πατρίδα μας»:
Μέσα από τα βάθη των αιώνων το θρυλικό <<ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ>> του Λεωνίδα και των 300 ορίζει τι είναι η Ελλάδα….
Ο ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ είναι η ΕΛΛΑΣ του χθες και του σήμερα , έτσι όπως θα θέλαμε όλοι να είναι. ΟΙ ΕΠΙ 400 ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΚΛΑΒΩΜΕΝΟΙ ΜΑ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΟΚΡΑΤΙΑΣ […]
[…] Ελλάδα είναι ο Κολοκοτρώνης, ο Μακρυγιάννης, ο Μιαούλης,η Μπουμπουλίνα […]
[…] ΟΙ ΙΕΡΕΙΣ ΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ ΠΟΥ ΑΚΟΥΡΑΣΤΑ ΣΤΑ ΚΡΥΦΑ ΣΧΟΛΕΙΑ διατήρησαν στους αιώνες ΤΟ ΟΜΟΓΛΩΣΣΟΝ, ΤΟ ΟΜΟΤΡΟΠΟΝ, ΤΟ ΟΜΟΘΡΗΣΚΟΝ […]

[…] Αντίθετα ΣΕ ΚΑΘΕ ΞΕΝΟ Ή ΕΓΧΩΡΙΟ ΠΟΥ ΕΠΙΒΟΥΛΕΥΕΤΑΙ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ , στον Αλβανό που εγείρει θέμα Τσάμηδων,
στον σκοπιανό που προκλητικά οικειοποιείται τη ΓΗ των Μακεδόνων,
και στον Τούρκο που καταδυναστεύει την Κύπρο και επιβουλεύεται τη Θράκη και το Αιγαίο αφιερώνουμε μέσα από τα βάθη της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΨΥΧΗΣ μας το τραγούδι που ακούστηκε στη φετινή επέτειο της 25ης Μαρτίου:
ΑΡΝΙΕΜΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ,
ΠΟΥ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΜΟΙΡΑ ΔΙΑΦΕΝΤΕΥΕΙΣ ΜΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΓΗ ΚΑΙ ΤΟ ΝΕΡΟ
ΑΡΝΙΕΜΑΙ ΣΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΝΑ ΔΗΛΩΣΩ ΥΠΟΤΑΓΗ.
ΑΡΝΙΕΜΑΙ ΣΕ ΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΝΑ ΔΩΣΩ , ΑΠ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΓΗ ΜΙΑ ΣΠΙΘΑΜΗ!!!»
(πηγή: Ελεύθερος Κόσμος, 15/4).

Αν συγκεκριμένη κυρία σε μια επίσημη εκδήλωση δεν έχει πρόβλημα να κάνει κηρύγματα μίσους σκεφτείτε τι μπορεί να λέει μέσα στη τάξη (μπρρρρ!!).

Θα μου πείτε με τον Πανίκα ήταν μαζί, ταιριάζουν τα χνώτα τους.

Αυτό όμως που μου φαίνεται αδιανόητο είναι το αριστείο που πήρε από το Υπουργείο για τη δουλειά της στη Θράκη.

Υποτίθεται ότι εν έτει 2010 αγωνιζόμαστε για ένα σχολείο διαπολιτισμικό, χωνευτήρι πολιτισμών που θα παραµερίζει την κοινωνική ανισότητα και αδικία και θα προάγει τον σεβασµό στην πολιτισµική ετερότητα˙ ένα σχολείο που θα εξαλείψει τον εθνικιστικό τρόπο σκέψης και θα αποτελέσει ένα από τα βασικά μέσα επικοινωνίας των διαφορετικών λαών˙ ένα σχολείο που όλοι οι µαθητές ανεξάρτητα από  την εθνική και πολιτισµική τους προέλευση, θα πρέπει να αναπτύσσουν τις γνώσεις, τις δεξιότητές τους, την κριτική σκέψη.

Αντ’ αυτού βλέπουμε να βραβεύεται η ξεπερασμένη αφομοιωτική εκπαιδευτική προσπάθεια που έχει ως στόχο την απόκτηση γνώσεων ανεξάρτητα από  την εθνική και πολιτισµική προέλευση των μαθητών, την ολοκληρωτική αφομοίωση και ομογενοποίηση.

Το καλύτερο το κρατάω για το τέλος. Δείτε στο βίντεο που ακολουθεί, τη γιορτή που διόργανωσε η καλή μας πατριώτισσα. Προσέξτε τα λόγια, το όλο σκηνικό, τη δασκάλα να δίνει το ρυθμό. Άλλες εποχές, που ευτυχώς δεν τις ζήσαμε!

Advertisements

19 Σχόλια

  1. Μάθημα αριθμητικής…
    Στο μεταξύ -αυτός ο «εγχώριος που επιβουλεύεται την πατρίδα μας» ποιος μπορεί νάναι δηλαδή;

  2. @Δύτη, παντού υπάρχουν εχθροί για την πατρίδα μας. Έσω έτοιμος!

  3. τρομαχτική γιορτούλα. Σαν εφιαλτης που ξυπνά απ το μαύρο παρελθόν

  4. @Μάτα τρομακτική όντως. Ενδιαφέρον έχει ωστόσο στο βίντεο η κυριούλα στη μέση που λικνίζεται ελαφρά, αν και σε στάση προσοχής, όπως και οι στρατιωτικοί που περήφανα προτάσουν τα στήθη τους. Ολα, λαλα λαλα ΛΕΥΤΕΡΙΑ

  5. μπρρρρ… σκέτη ανατριχίλα…
    άραγε ο Μίκυ να έχει εγκρίνει τη …διασκευή? Λέτε να του την έχει βαρέσει τόσο πολύ πια?

  6. και γαμώ τα σουξέ!!! Ειδικά το ρεφρέν θα ακουστεί παντού το καλοκαίρι!!! Από τον Έβρο θα πετάξει κατ’ ευθείαν στην Αγία Λαύρα να συναντηθεί με τον άλλο μεγάλο κότσυφα. (για αητός δε μου κάνει)

  7. Καλά αυτή η κυρία σε λάθος χώρα διδάσκει!
    Φαντάζομαι ότι της ταιριάζει η Β.Κορέα, ή η Υεμένη αν ήταν άντρας!!!!

  8. Όχι μόνο διδάσκει αλλά παίρνει και βραβεία! Τέλος πάντων, δεν έχω καμιά πρόθεση να στοχοποιήσω άτομα. Εμένα (με αφορμή τη δασκάλα) μ’ ενδιέφερε το αφομοιωτικό σύστημα εκπαίδευσης που ακολουθεί και όπως φαίνεται δεν είναι καθόλου ξεπερασμένο.

  9. Απλά παραθέτω την Performance «Απαγγελία» της Αγγελικής Αυγητίδου!
    http://florina-school.blogspot.com/2009/07/performance.html

  10. Το ότι μια δασκάλα, σε ένα πομακοχώρι, προσπαθεί να κρατήσει χρόνια τώρα τους πομάκους, που είναι Έλληνες, μακριά από την βουλημία του τουρκικού φασιστικού κράτους και τους «γκρίζους λύκους», ενώ οι διάφορες Δραγώνες θέλουν να τους παραδώσουν στους Τούρκους, η ελαστική σας εθνική συνείδηση, είναι δύσκολο να το καταλάβει;
    Μια δασκάλα που διδάσκει ελληνικά σε Έλληνες, σας ενοχλεί. Φυσικά, αφού για εσάς είναι πρώτυπο μια «δασκάλα» που σε ελληνικό σχολείο, διδάσκει τους μαθητές όχι τη γλώσσα της χώρας στην οποία είναι δασκάλα, αλλά τη γλώσσα των χωρών καταγωγής των μαθητών. Το καταλάβαμε ρε παιδιά. Σας αρέσει το σεξ με ξένους. Αλλά μη το δείχνετε τόσο πια…

  11. πρέπει επιτέλους να σταματήσουμε να αρχαίζουμε και να οικειοποιούμαστε τα κατορθώματα των αρχαίων ελλήνων. Ας φανούμε άξιοι στο μέλλον να μνημονεύουνε τα δικά μας μεγαλεία, αλλά έτσι είναι ο έλληνας. αρέσκεται στο να κατηγορεί τους άλλους και να αθωώνει το εαυτό του.
    (κεμάλ α τα τουρκ: Η Ελλάδα έχει έξυνο λαό και χαζούς πολτικούς, η Τουρκία έχει χαζό λαό αλλά έξυπνους πολιτικούς.)
    ε.δ 17ετών

  12. ntroph……mono afto exw na pw! meta anarwtiomaste giati kaliergeitai to aisthima misous sta pedia mas?! h apanthsh einai afth h aparadekth giwrth,aparadekth oxi giati milage gia thn ellada kai gia tous endoksous agwnes mas alla giati daskales san kai afth prospathoun na dioxeteysoun stis psyxes twn mikrwn paidiwn to misos pou exei h idia gia tous ksenous sympolites mas. ntroph kai thlipsh m genna afto pou akousa………

  13. Μα φυσικα ειναι εθνικιστρια.Αποδειξη η εκπομπη του χαρδαβελλα στο ALTER την Τριτη 01/06/2010

  14. Κύριε Ραφτόπουλε, είστε εκτός τόπου και χρόνου. Που είδατε εσείς να έχει μίσος για τους «ξένους συμπλολίτες» μας η Χαρά Νικοπούλου; Προφανώς τα greeklish τα χρησημοποιείτε και στον τρόπο που σκέφτεστε και μπερδευτήκατε. Τα γεγονότα είναι απλά: η δασκάλα προσπαθεί να διατηρήσει στους Πομάκους την Ελληνική συνείδηση, γιατί Έλληνες είναι, και το Κράτος θέλει να τους πουλήσει στους Τούρκους. Εσείς τι από τα δύο θέλετε;

    • Το θέμα είναι αν οι Πομάκοι δεν νοιώθουν Έλληνες τι γίνεται;
      Εγώ δεν χρειάζομαι κανενός τη βοήθεια για την Ελληνκότητά μου.
      Αν το θέλουν πργαματικά την δασκάλα χρειάζονται;
      Εδώ 500 χρόνια υπό πίεση Τούρκων δεν χάσαμε την ταυτότητά μας.
      Όποιος δεν θέλει να χάσει κάτι το παλεύει μόνος του γιατί το πιστεύει…
      Το θέμα είναι, αν δεν συμμερίζονται τις απόψεις ττης κ. Νικοπούλου οι Πομάκοι τι γίνεται; Τότε ποιός επιβάλλεται σε ποιόν;
      Για φανταστείτε μια Τουρκάλα δασκάλα να έλεγε τα ίδια πράγματα στην Τουρκία στους Έλληνες εκεί;

  15. Η ξενολαγνεία είναι το ίδιο,αν όχι περισσότερο, επικίνδυνη με την εθνικολαγνέια και την αρχαιολαγνεία. Τελικά στον τόπο ετούτο θα είμαστε των άκρων; Δεν υπάρχει μεση λύση;
    Για ποιο λόγο θα πρέπει να αρνηθώ την ιστορία μου και τον πολιτισμό μου; Επειδή στη χώρα μου φιλοξενώ, και καλώς κάνω, μετανάστες; Θα γνωρίσω τον πολιτισμό τους θα γνωρίσουν το δικό μου και η καθημερινότητα θα συγκεράσει αυτά που μπορούν. Η ιστορία έδειξε ότι η διάχυση των πολιτισμών δε γίνεται ούτε με υπουργικές αποφάσεις περι διαπολιτισμικής εκπ/σης ούτε με εξοστρακισμό των πολιτιστικών παρακαταθηκών των λαών.
    Η πολυπολιτισμικότητα και τα συναφή είναι ιδεολογήματα της ιδεολογίας της παγκοσμιοποίησης προκειμένου οι λαοί να χάσουν την ταυτότητά τους και να προσαρμοστούν πιο εύκολα στον άνθρωπο της μάζας.
    Και επιτέλους αυτή η μαλθακότητα ορισμένων κρατικοδίαιτων »ταγών» μας οδήγησε στα Ίμια, στις γκρίζες ζώνες, στα σχέδια Ανάν, στο Δ.Ν.Τ. και μη μου πείτε ότι όλα αυτά δεν έχουν σχέση μεταξ’υ τους.

  16. Θανάση, για να γίνει όπως λες, ο συγκερασμός των πολιτισμών πρέπει ν΄ αλλάξει ο τρόπος και η μέθοδος με την οποία μαθαίνεις την ιστορία της Ελλάδας, μιας και το κείμενο αναφέρεται στην εκπαίδευση. Όταν γίνεται λοιπόν, μια προσπάθεια χτισίματος του εθνικού «εαυτού» με την παρωχημένη αντίληψη της προβολής των αρνητικών χαρακτηριστικών του εθνικού «άλλου» και την εφαρμογή μιας αφομοιωτικής πολιτικής, τότε ο μετανάστης θα παραμείνει ξένος και δυστυχώς στο περιθώριο.

  17. Εβαλα το λινκ του παρόντος άρθρου ως σχόλιο στο άρθρο του οποίου το λινκ παραθέτω εδώ:http://www.protagon.gr/Default.aspx?tabid=75&smid=400&ArticleID=2741&reftab=37

    Δεν είμαι ισορροπιστής αλλά πάντα μου άρεσε να αντιπαραβάλω αντίθετες απόψεις .
    Καταδικάζω την παραπληροφόρηση και την βία των φανατικών είτε αυτή είναι ατομική είτε είναι θεσμική!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: