Ενισχυτική διδασκαλία: ο μόνος τρόπος για την αντιμετώπιση των φροντιστηρίων

Θέλησε να καταργήσει την ενισχυτική διδασκαλία η κ. Διαμαντοπούλου, όμως μετά τις αντιδράσεις έκανε πίσω. Απλά να σας θυμίσουμε τι έλεγε σε συνέντευξή της στις 28/2/2008 για τα ολοήμερα σχολεία και την ανάγκη να χτυπηθεί το φροντιστήριο:

«[…]Το θέμα των φροντιστηρίων δεν είναι κάτι που προέκυψε σήμερα, αλλά επιδεινώνεται συνεχώς. Η δική μας πρόταση είναι ότι με τη λειτουργία ενός Ολοήμερου σχολείου, που θα περιλαμβάνει και ενισχυτική διδασκαλία και θα λειτουργεί μέχρι τις 5, με την πιστοποίηση ξένης γλώσσας και πληροφορικής στο δημόσιο σχολείο, με την αλλαγή των εξετάσεων, δημιουργούμε όλες εκείνες τις προϋποθέσεις, ώστε να μειωθούν στο ελάχιστο οι ιδιωτικές δαπάνες, να απαλειφθούν οι ιδιωτικές δαπάνες που ταλαιπωρούν την ελληνική κοινωνία και δίνουν ταξικά χαρακτηριστικά στη λειτουργία της[…]

[…] ΕΙΡ. ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΥ: Κυρία Διαμαντοπούλου τόσο η ενισχυτική διδασκαλία, όσο και το ολοήμερο σχολείο έχουν θεσμοθετηθεί από εσάς, απ? τις δικές σας κυβερνήσεις. Ωστόσο σε πολύ σπάνιες περιπτώσεις λειτούργησαν κανονικά. Το ολοήμερο σχολείο έγινε τις περισσότερες φορές πάρκινγκ παιδιών και η ενισχυτική διδασκαλία εάν υπήρχαν Καθηγητές θα μπορούσε να λειτουργήσει. Τι θα αλλάξει τώρα; Δηλαδή μιλήσατε για ολοήμερο σχολείο. Είναι το ίδιο ουσιαστικά, είναι ένας θεσμός ο οποίος λειτουργεί εδώ και πολλά χρόνια χωρίς να λειτουργεί ουσιαστικά.

Α. ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: Η μόνη συνεπής στάση της Νέας Δημοκρατίας ήταν ότι υλοποίησε τη δέσμευσή της, που είχε τη μορφή καταγγελίας επί ΠΑΣΟΚ, για το θέμα του πάρκινγκ. Το ολοήμερο σχολείο ήταν ένας θεσμός, ο οποίος όπως είπατε ξεκίνησε τότε. Είχε πιλοτικά χαρακτηριστικά και πειραματικά χαρακτηριστικά. Και τώρα αφέθηκε τελείως.

Έχουμε κάνει ένα νέο σχέδιο λειτουργίας του, που είναι στη διάθεσή σας αν το θέλετε, είναι και στο διαδίκτυο στο programma.pasok.gr Είναι ένα μεγάλο κείμενο, που μιλάει για ενιαίο πρόγραμμα, όχι γι? αυτό που συμβαίνει σήμερα, δηλαδή που τελειώνει στις 13.30 και μετά έχει διάφορες ώρες με ωρομισθίους καθηγητές, οι οποίοι δεν προσλαμβάνονται, δεν πληρώνονται. Υπάρχει μια απαράδεκτη κατάσταση.

Εμείς μιλάμε για ενιαίο  πρόγραμμα, το οποίο διαρκεί μέχρι τις 16.30, με δραστηριότητες οι οποίες αφορούν αθλητισμό, εικαστικά και ενισχυτική διδασκαλία και ξένη γλώσσα. Βεβαίως, μπαίνει ένα σοβαρό θέμα χρηματοδότησης. Το ολοήμερο σχολείο έχει ένα διαφορετικό κόστος. Γι’ αυτό και έχουμε πει για τη δέσμευσή μας για 5% και 1 δις την πρώτη χρονιά για την παιδεία.

Υπενθυμίζω ότι είναι η πρώτη φορά που έχουμε μία μείωση, το 2002 είχαμε κατά μέσο 3,5% δαπάνες μεσοσταθμικά, τώρα έχουμε 3,1%, ήταν η πρώτη φορά που έπεσαν τόσο πολύ οι δαπάνες για την παιδεία. Επομένως θέλει χρηματοδότηση, θέλει σχεδιασμό, σύμφωνα με την ανάλυση των οικονομικών δεδομένων που έχουμε κάνει, υπολογίζουμε ότι μπορούν να γίνουν μέσα σε μία τετραετία 1.450 επιπλέον Ολοήμερα σχολεία, απ’ αυτά που υπάρχουν σήμερα, επαναλαμβάνω με αυστηρό προϋπολογισμό και για τις υποδομές και για την αντιμετώπιση των καθηγητών.

Θεωρούμε ότι η λειτουργία Ολοήμερου Δημοτικού και ολοήμερου Γυμνασίου είναι ο μόνος πειστικός τρόπος για την αντιμετώπιση των φροντιστηρίων. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος αντιμετώπισης της παραπαιδείας, γιατί η ενισχυτική διδασκαλία ξέρετε ότι σχεδόν δεν λειτουργεί πια σήμερα, έχει εγκαταλειφθεί τελείως[…]»

Πηγή: pasok.gr

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: