Διαφάνεια και προχειρότητα

Δε σταματάει ο κόσμος να συμπληρώνει τις αιτήσεις στελέχωσης των θέσεων Γραμματέων στα Υπουργεία και στις Περιφέρειες (απορώ γιατί εκπλήσσονται τα στελέχη του ΠΑΣΟΚ). Διάβασα λοιπόν, χτες στο Βήμα ότι «περίπου 2.000 από τις αιτήσεις (5.000 μέχρι χτες) που έχουν υποβληθεί φαίνεται ότι προέρχονται από ενδιαφέροντες ανθρώπους«. Τι σημαίνει «ενδιαφέροντες» ανθρώπους; Και οι υπόλοιποι 3.000 γιατί δεν προκαλούν ενδιαφέρον; Θα ήθελα λοιπόν να εκφράσω μερικές απορίες για το ζήτημα:

  1. Γιατί μια εφημερίδα έχει πληροφόρηση για τα στοιχεία των υποψηφίων;
  2. Ποιο είναι το κριτήριο που τους διαχωρίζει σε ενδιαφέροντες και μη; Με ποιο τρόπο δηλαδή, θα γίνει η αξιολόγηση και από ποιους;
  3. Πώς διασφαλίζεται το ιδιωτικό απόρρητο σε μια τέτοια είδους διαδικασία;
  4. Γιατί δεν περιγράφονται με επάρκεια οι σχετικές θέσεις και τα προσόντα που πρέπει να έχει ο υποψήφιος;
  5. Γιατί ο υποψήφιος πρέπει να συμπληρώσει το πεδίο «κοινωνική δραστηριότητα»; Σε τι διαφέρει από τη συνέντευξη της Ν.Δ.;
  6. Πώς διασφαλίζεται η αποτροπή δήλωσης ψευδών στοιχείων με σκοπό τη δυσφήμηση ή ακομά και τη φάρσα;

Είναι μερικά από τα ερωτήματα που μου γεννήθηκαν, επισκεπτόμενος και το https://apps.opengov.gr/. Διαβάζοντας κάποιος τις γενικές αρχές της προσπάθειας που έχει ξεκινήσει ο ΓΑΠ, δύσκολα διαφωνεί. Όμως η βιασύνη και η προχειρότητα που ακολουθεί τη διαδικασία συμπλήρωσης των αιτήσεων προκαλούν και δεύτερες σκέψεις. Ας μην προτρέχω όμως, οι απαντήσεις θα δίνονται όσο περνάει ο καιρός και το ΠΑΣΟΚ θα κληθεί να εφαρμόσει τις εξαγγελίες του.

Β.Λ.

Advertisements

7 Σχόλια

  1. Μήπως θα έπρεπε να μας απαντήσει Το Βήμα?

  2. τώρα αλήθεια περιμένετε η όλη διαδικασία να είναι όλα αυτά που υποστηρίζουν περί διαφάνειας και αξιοκρατείας….???

    Νέο στυλ βολέματος το λές…καλύτερα!!!

  3. > πρέπει να συμπληρώσει το πεδίο “κοινωνική δραστηριότητα”;
    > Σε τι διαφέρει από τη συνέντευξη της Ν.Δ.;

    Ti lete vre eggathetoi, valtoi, ferefona!
    To idio einai? Fisika kai diaferei! To ena einai anaxronistiko katalipo mias kathetopiimenis theorisis pou antitithete stin yparksiaki proodo pou os stoxo exei tin optounistiki theorisi mias sferika anerxomenis aneliksis, eno to allo einai o apolitos ekmondernismos pou einai se thesi na themeliosei tin oloklirotiki isotita pou me pliros aftomatopiimenes diadikasies tha tekmirionei to apolito kai oxi to sxetiko mias poliepipedis isotitas i opia stin nea epoxi pou kathimerina emfanizete iserxomeni stin kathimerinotita mas tha fotizei to orama gia mia koinonia aneliksis kai anodou mesa apo tis ifes alla kai diastroseis tis poliplokotitas pou i idia presvevei!

    Opos lipon *poli kathara* apediksa, ta dio diaferoun oso i mera me tin nixta!

    PS. Extra credit se opion kataferei kai to diavasei olo… :-)

  4. Tora pou ksanadiavasa tin «apodiksi mou» kai to entrifisa perisotero, nomizo oti i diafora perisotero paromiazei me tin mera kai to proi… H tin nixta kai to vradi an to protimate…

  5. κ. Κατσαρέ ομολογώ ότι μ’ αφήσατε άφωνο. Καιρό είχαν να διαβάσω μια τέτοια μεστή ανάλυση. Μου λύσατε όλες τις απορίες. Σας ευχαριστώ εκ βάθους καρδίας.
    Β.Λ.

  6. Γιώργο αν θες να πείσεις, κάντο με επιχειρήματα. Ο Β.Λ. έθεσε 6 ουσιαστικά ερωτήματα και δεν απάντησες σε κανένα. Απλά έγραψες την άποψή σου, χωρίς να την τεκμηριώσεις στο ελάχιστο και αυτό σε καμμία περίπτωση δεν ονομάζεται «απόδειξη».

    Φιλικά,
    Αλέκος

  7. File Aleko, lipame alla tha diafoniso.
    1) I apantisi mou epikentronotane sto erotima #5 kai monon. Opiadipote sxesi me ta alla erotimata einai entelos tyxaia kai simptomatiki. (Episis na diloso anepifilakta oti kanena (simpathes H mi) melos tou zoikou vasiliou den vlaftike kata kanenan tropo apo tin apantisi mou).

    2) Ta epixirimata pou ethesa itane *safi*. Ep’aftou den tithete kamia amfivolia. (Ektos an kapios apo esas mporei na diafonisei me to oti «H optounistiki theorisi mias sfairikis pragmatikotitas, erxete se amesi antidiastoli me tin kathetopiisi tou orizontiou anaxomatos pou i tropopiimeni koinoniki taksi thetei san ameso aksona mias anadomimenis (kai oposdipote aftousia oloklirotikis) theorisis oti o genikoteros sxediasmos tis texnologikis ypodomis den erxete se singrousi me tin ypovoskousa antidrasi pou tekmirionei ta koinonika kektimena!)

    3) O singrafeas tou arthrou k.k. Β.Λ. ikanopiithike pliros apo tin apantisi mou.

    4) Einai (pistevo ston kathena) profanes to pnevma tis (epanalamvano) *poli katharis* apopsis mou, opos to omologoun peritrana kai ta thetikotata sxolia tou singrafea tou arthrou k.k. Β.Λ.

    5) Einai episis profanes oti o stoxos mou, den itan na peiso kanenan! O stoxos mou itan na stilitefso ton aparadekto sxoliasmo tou singrafea kai tin yponomefsi (ek vathron, veveos, veveos) tis prospathias pou ginete (apo oles tis dimokratikes dinameis tou topou mas) gia tin kaliteri pliroforisi kai simplirosi stoixion tis trapezas pliroforion pou (oi dinameis aftes) diathetoun.
    Tetiou idous protovoulies prepei na stirizontai (aplos min to pite pouthena, den mas ftanei o ker@t@s o Orwell pou mas ksemprostiase!).

    6) Ti elega? A, nai… Afou thelete lipon 6 apantiseis, tha sas doso 6 apantiseis (an kai nomizo oti den einai aftes pou thelete). To simantiko ston dialogo einai na proagete. Oson afora stin ousia (tou sigekrimenou 5ou erotimatos tou arxikou arthrou), einai profanes oti einai ritoriko. Einai episis profanis i thesi mou pros afto to (ritoriko) erotima. (Ups… edo mou ksefige… o daimon tou pliktrologiou mou to sovarepse).

    (ftanoun ta 6 H na vro ki alla?)

    PS#1 (bonus) Den mou ipate ti protimate? Oti to «πεδίο “κοινωνική δραστηριότητα” διαφέρει από τη συνέντευξη της Ν.Δ.» oso:
    A) i mera apo to proi
    H
    B) to bradi apo ti nixta

    PS#2 (I am on fire!) Signomi an sas gemisa to hard-disk…

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: