Οι φίλοι μας, οι αναρχικοί!

«Έχω φίλους αναρχικούς και αντιεξουσιαστές» δήλωσε ο κ. Χρυσοχοΐδης. Αυτοί άραγε τον έχουν φίλο; Τι θέλει και λαϊκίζει ο νέος υπουργός. Αφού μια χαρά τα έλεγε στην ομιλία του. Δεν μπορώ να φανταστώ τον κ. Χρυσοχοΐδη να κάθεται και να συζητάει περί αναρχισμού, περί θεωριών του Μπακούνιν, του Προυντόν κλπ.

Μπορεί από την άλλη, οι φίλοι του να τον βοηθούν στην κατάργηση του «άβατου» των Εξαρχείων. Εξάλλου, είναι και διακαής πόθος του υπουργού: «Η αστυνομία θα είναι διαρκώς παρούσα σε κάθε γειτονιά, που είναι άντρο ανομίας. Δεν είναι ανεκτό να γίνονται γειτονιές ορμητήρια εγκληματικότητας. Θα μπορούν να κυκλοφορούν παντού γυναίκες και παιδιά άφοβα«.

Τι μου θυμίζουν, τι μου θυμίζουν τα λόγια του;

Θέλει να κυκλοφορούν στους δρόμους άφοβα γυναίκες και παιδιά (παππούδες και γιαγιάδες;), όπως και όλοι οι υπόλοιποι το επιθυμούμε. Προφανώς, θα θεωρεί τα Εξάρχεια (και όχι μόνο) άντρο ανομίας και παραβατικότητας. Βέβαια, η ανομία δεν εξαντλείται στους γραφικούς αναρχικούς που δεν το ‘χουν σε τίποτα εκεί που πίνουν τις μπύρες τους να ρίξουν και καμιά μολότοφ.

Δεν είμαι φαν της περιοχής. Μου βγάζει ένα αναίτιο εφηβικό «τσαμπουκά» που έχει καταντήσει lifestyle, δημιουργώντας μία καταπιεστική ομοιομορφία (πολύ μαυρίλα βρε παιδί μου). Ούτε αντιτίθεμαι στην αντιμετώπιση με το δέοντα τρόπο παράνομων δραστηριοτήτων.

Αλλά αλήθεια, μόνο τα Εξάρχεια ή ο Αγ. Παντελεήμονας είναι περιοχές υψίστου κινδύνου και ανεξέλεγκτης παρανομίας; Στο Γκάζι δηλαδή ή στην παραλιακή δε γίνεται διακίνηση ναρκωτικών, όπλων, δεν οργιάζει η εγληματικότητα; Θεωρούνται κι αυτές περιοχές άκρατης παρανομίας; Δε νομίζω. Έχουν, βλέπετε, περιτύλιγμα πολυτελείας.

Β.Λ.

15 Σχόλια

  1. > Στο Γκάζι δηλαδή ή στην παραλιακή δε γίνεται διακίνηση ναρκωτικών, όπλων, δεν οργιάζει η εγληματικότητα…

    Gia sto stoma sou!

  2. Μένω στα Εξάρχεια αρκετό καιρό. Είναι από τις ασφαλέστερες περιοχές της Αθήνας για ‘να κυκλοφορούν στους δρόμους άφοβα γυναίκες και παιδιά – παππούδες και γιαγιάδες’. Και όλοι βρίσκουμε τον τρόπο να συνυπάρχουμε.

    Εκτός και κάποιος αμολήσει τα ΜΑΤ. Τότε, δεν τολμάει γυναίκα να περάσει μόνη της από μπροστά (επειδή κάθε φορά ακούγεται κανονικός βόθρος), και τα παιδιά μπορεί και να φάνε ξύλο ‘επειδή κοίταξαν’.

    Το μεγαλύτερο πρόβλημα στα Εξάρχεια ειναι τα ζώα με τα κράνη που καπνίζουν και ρουφάνε καφέδες στη Χ. Τρικούπη και την Καλλιδρομίου.

  3. Και εμένα φιλαράκι Σταύρε Μαρτίνε που μου ζητήσαν ταυτότητα στα εξάρχεια και αυτοί που μου την ζήτησαν ήταν αναρχικοί, τι να πω??? Ποιος είναι το ζώο τελικά; Οι μπατσοι η οι αναρχικοί.
    Οχι και απο τις ασφαλεστερες περιοχες της Αθηνας. Που στα καλα καθούμενα εκει που πινεις μπύρα, τρως δακρυγόνα επειδη καμια 40ρια μαλάκες εριξαν μολοτωφ και ξαμοληθηκαν οι μπάτσοι… ΕΛΕΟΣ.

    Συμφωνώ με το αρθρο απο το φελεκι…

  4. Το να οπλοφορείς είναι φυσικό αν έχεις Cayenne, καταλάβετέ το επιτέλους. Άλλο η πρέζα, άλλο η κόκα.
    Μην είστε απλοϊκοί.
    Έχετε δει ποτέ τα ΜΑΤ στη Μύκονο?

  5. Και εμένα φιλαράκι Σταύρε Μαρτίνε που μου ζητήσαν ταυτότητα στα εξάρχεια και αυτοί που μου την ζήτησαν ήταν αναρχικοί, τι να πω???

    Μεγάλο φίδι μου φαίνεται, ωστόσο εάν ισχύει θα σου συνιστούσα ως αθλητικός δημοσιογράφος να μην ακολουθείς το fashion statement των συναδέλφων σου και να μην ντύνεσαι σαν wannabe ασφαλίτης.

    Το δε μεγαλύτερο πρόβλημα στα Εξάρχεια το έχουν οι κοπέλες και δη του εναλλακτικού χώρου, όπου η σεξουαλική παρενόχληση από την αστυνομία πάει σύννεφο.

  6. θα τους βρουν σύντομα μπροστά τους, τους αντιεξουσιαστές, και ο Γεωργάκης και ο χρυσοχοίδης…!!!
    Άλλωστε δεν έχουμε ξεχάσει όλοι ποιο είναι το πραγματικό πασοκ…20 χρόνια δεν ήταν και λίγα.

  7. Εσένα σου φαίνεται φίδι, εμένα μου φάνηκε νεται μαλακία όμως μεγάλε. Γκε-γκε..?

    Οσο για την ενδυμασία, εσύ ρε φιλαράκι δηλώνεις σερβιτόρος, δηλαδή ενδυματικά ανήκεις στους wanna be bartender… Οταν θα φτάσεις σε εκεινο το επίπεδο, τα ξαναλέμε… επειδή εγώ υπήρξα επι πολλά έτη bartender στα εξαρχεια.

  8. Μίλησε η μεγάλη του Καραγιαννίδη σχολή, ο χώρος της αθλητικής δημοσιογραφίας είναι γνωστός για διασπορά ψευδών ειδήσεων και συκοφαντικές δυσφημίσεις, τις αποφάσεις των δικαστηρίων να κοιτάξει κανείς καταλαβαίνει. Θα έλεγα να μείνετε στα σώβρακα και τις φανέλες και να αφήσετε τις κοινωνικοπολιτικές αναλύσεις, αρκετά γελάμε με τις ακροδεξιές καφρίλες του Πανούτσου στο Π.Θ.

  9. Εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω τί ακριβώς προσφέρει η παρουσία της αστυνομίας – στην πράξη – στα Εξάρχεια. Φοβάμαι ότι έχουμε γίνει θέμα στα δελτία για να τρέμουν οι νοικοκυραίοι ανά την επικράτεια. Αυτό αρκεί ώστε να εκδηλώνεται κάθε λίγο πολιτική εντολή, και στη συνέχεια, η αστυνομία να κάνει τους γνωστούς της τραμπουκισμούς (μερικές φορές, με αποτελέσματα τραγικά, όπως συνέβη πέρσι τον Δεκέμβρη).

    Ο Μ. Χρυσοχοϊδης μού φαίνεται ιδιαίτερη περίπτωση πολιτικού που δεν ‘έπαιξε’ τόσο πολύ το παιχνίδι της τηλεόρασης, απεναντίας, ήταν πολύ αποτελεσματικός στην δουλειά του, πριν το 2004. Είναι κρίμα που ξεκίνησε την καινούρια του θητεία διαλέγοντας να κάνει κάτι τόσο ‘εύκολο’ όσο και κενό περιεχομένου (αμόλησε τα ‘όργανα’, για να κάνουν προληπτικό χτύπημα).Το εάν ήταν δική του ‘ιδέα’ ή οδηγία από τα κεντρικά, με αφήνει αδιάφορο. Όπως και να το δει κανείς, τελικά υπεύθυνος για την συμπεριφορά (και την σύσταση) της αστυνομίας, είναι αυτός.

  10. Δηλαδή, εγώ ευθύνομαι ρε σερβιτόρε για τις αποφάσεις των δικαστηρίων…? Η μήπως ευθύνομαι εγώ που οι «αναρχικοι» στα εξάρχεια κάνουν κουμάντο στη νύχτα και παίρνουν προμήθεια πουλώντας προστασία…
    Μπατσοι και αναρχικοι, βραζουν στο ιδιο το ζουμί. Απλά, οι αναρχικοί είναι σωστοί στην ιδεολογία. Αυτη ειναι η διαφορά. Μονο στα λογια και οχι στα εργα.

    Οσο για τον Πανουτσο, οταν θα φτάσεις στο επίπεδο του και καταλαβαίνεις τι θέλει να πει, τότε, ξαναμιλάμε για αυτόν. Δεν ειναι δικό μου θεμα τι ψηφίζει ο Πανουτσος, παντως ακροδεξιός φιλαράκι μου, το ξερω καλά, δεν είναι… Δεξιος και του κεφαλαίου, γενικά λιγο αμερικανοποιημένος, είναι. Αλλα με άποψη φίλε. Οχι χαβαλές…

  11. Οι αποφάσεις των δικαστηρίων έχουν κάνει ρόμπα τον χώρο σας, ο Καραγιαννίδης μόνο έχει μια ντουλάπα καταδικαστικές αποφάσεις. Την δε εξυπνακίστικη ομοφοβική, ρατσιστική, φασιστική, μισογυνιστική και μικροαστική σκέψη του Πανούτσου την καταλαβαίνω απόλυτα, ο Dr Strangelove της αθλητικής δημοσιογραφίας. Το ποίος κάνει κουμάντο στα Εξάρχεια την Νύχτα είναι γνωστό, δεν είναι αναρχικός και τα σουβλάκια του είναι μέτρια.

  12. «Το ποίος κάνει κουμάντο στα Εξάρχεια την Νύχτα είναι γνωστό, δεν είναι αναρχικός και τα σουβλάκια του είναι μέτρια.»
    Επιβεβαιώνω!

    Ο coachp προφανώς είναι πολύ βαθειά νυχτωμένος, ακούς εκεί του ζήτησαν ταυτότητα. Σε καμία ταινία το είδες ρε φίλε η στον ύπνο σου? Σε λίγο θα μας πεις πως σου έκαναν και προσαγωγή στο πολυτεχνείο για να ταχτοποιήσουν τα στοιχεία σου…

  13. Στο ξαναλέω επειδη μαλλον θες παραπάνω απο δυο φορές για να το καταλάβεις… ΚΑΙ ΤΙ ΕΥΘΥΝΟΜΑΙ ΕΓΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΜΟΥ??? Εσύ, δηλαδή, ως σερβιτόρος, είσαι τέλειος και δεν κλέβετε κανέναν… Αρα, ολοι οι σερβιτόροι είναι κλέφτες? Αρα και όλοι οι αναρχικοί είναι το ιδιο μαλάκες με αυτούς που κάνουν κουμάντο και ζητάνε ταυτοτητες…? Μην βαζεις πινακιιδες. Μηνν με πιστευεις εαν μου ζητησαν ταυτοτητα η οχι. Εγώ δεν υα βαζω με τους αναρχικούς αν αυτο πιστεύεις. Επειδη απλά, οι αναρχικοι ειναι πολύ λιγοι. Ολοι οι αλλοι, νομιζετε πως ειστε…

    Οσο για το κουμαντο στα μπαρ, κατι ξερω και εγω αδερφε, χρονια δουλευα εκεί… Και δεν ειναι μονο ο σουβλατζης, ειναι και καποιοι με συναυλιακούς χώρους… Που θα μου μάθεις και τι συμβαινει στα εξαρχεια.. Μαλλον με περνας για κανα παιδακι…

  14. μήπως ευθύνομαι εγώ που οι “αναρχικοι” στα εξάρχεια κάνουν κουμάντο στη νύχτα και παίρνουν προμήθεια πουλώντας προστασία…

    Οσο για το κουμαντο στα μπαρ, κατι ξερω και εγω αδερφε, χρονια δουλευα εκεί… Και δεν ειναι μονο ο σουβλατζης, ειναι και καποιοι με συναυλιακούς χώρους…
    ====
    τελικά τι από τα δυο ισχύει ή είναι ανάλογα με το πως ξυπνήσεις;

  15. Εσυ ανεφερες τον σουβλατζή… Οχι εγώ. Η’ ειναι επειδη ετσι ξυπνησες…? Ασχετο που κοιμασαι ακόμη…

Σχολιάστε

