Το ομοφοβικό ΚΚΕ

Του Βασίλη Λυρίτση

Δε θα είχα ασχοληθεί με τους ομοφυλόφιλους αλλά έπεσα τυχαία σ’  ένα δημοσίευμα του Ριζοσπάστη του 1982:

ggay

37 χρόνια μετά οι ομοφοβικές απόψεις του ΚΚΕ ζουν και βασιλεύουν.

Από τη συζήτηση στη Βουλή (16-10) με θέμα την επέκταση του συμφώνου συμβίωσης στα ομοφυλόφιλα ζευγάρια:

Αν. Σκυλλάκος, βουλευτής ΚΚΕ:

«Εμείς είμαστε ενάντια στο γάμο των ομοφυλόφιλων. Δεν έχουμε καμία προκατάληψη ή ρατσιστική διάθεση….. Άλλο αυτό και άλλο να εφαρμοστούν ίδια μέτρα και ίδιες ρυθμίσεις με το σύμφωνο συμβίωσης. Είμαστε αντίθετοι για τον εξής λόγο: Διότι είτε πρόκειται για γάμο είτε για ελεύθερη συμβίωση, ο θεσμός του γάμου προέκυψε από την ανάγκη της προστασίας των παιδιών και της γυναίκας και της εξασφάλισης της αναπαραγωγής και της διαιώνισης του είδους. Αυτή είναι η βασική λογική.»

Κ. Αλυσανδράκης, βουλευτής ΚΚΕ:

» Έχει γίνει μόδα τα τελευταία χρόνια να μιλάμε για τον γάμο των ομοφύλων ζευγαριών και να το προβάλλουμε ως δικαίωμα. Βεβαίως, εδώ επιτρέψτε μου να εντοπίσω σε αυτούς που το προβάλλουν ένα κενό: Γιατί να μιλάμε μόνο για ζευγάρια και όχι για τρίο, κουαρτέτο, κουιντέτο, σεξτέτο, οκτέτο κ.λπ.; »

«Υπάρχουν και άλλες μόδες. Υπάρχει η μόδα να μιλάμε για τα δικαιώματα των ζώων, για δικαιώματα μειονοτήτων, τα οποία όμως τα θυμόμαστε όταν θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε τις μειονότητες για να δικαιολογήσουμε στρατιωτικές επεμβάσεις, π.χ. στα Βαλκάνια. Πιστεύω ότι αυτές οι μόδες δεν είναι καθόλου τυχαίες. Έχουν ως στόχο να παραμερίσουν πραγματικά δικαιώματα, όπως π.χ. το δικαίωμα της εργασίας.»

Πηγή: Indymedia.

Advertisements

15 Σχόλια

  1. Βρε παιδιά, μήπως οι άνθρωποι είχαν πρόβλημα με τα 3 κιλά ρύζι;

  2. Χαχαχα! Καλό! Ο καταναλωτισμός, άλλη πληγή της δυτικής κοινωνίας.
    Β.Λ.

  3. Φοβερό Βασίλη αυτό το κείμενο που ξέθαψες. Πάλι καλά που χώρες όπως η Αλβανία θάβουν το κομμουνιστικό παρελθόν τους και υιοθετούν «δυτικές» αντιλήψεις περί ισότητας και ανεκτικότητας στο θέμα των ομοφυλόφιλων. Ακολουθούν τη «μόδα» υποθέτω…

  4. Τρομερή η αλίευσή σου Β.Λ. και μάλιστα εν μέσω θέρους και ημικαύσωνα, αποδυκνύεται ότι το προσφιλές φελέκι χωρίς συμβιβασμούς και αργομισθίες κρατάει ψηλά τον πήχη της ποιότητας και της υπεύθυνης παράθεσης γεγονότων. Και κάτι άσχετο, ο Kolon Toure δεν είναι από τους μόνιμους συνεργάτες σας; απλά ρωτάω γιατί έχει καιρό να ακουστεί…

  5. Dimi, ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Ο Kolon Toure αυτό τον καιρό είναι στη νότια Λακωνία για προετοιμασία.
    Β.Λ.

  6. ακουσα προσφατα οτι στην ΚΝΕ του Παντειου ‘απαγορευονται’ οι γκει..κι ενα γνωστο τον εδιωξαν απτην ιδια κομματικη νεολαια της σχολης γιατι, λεει,ταχε με πολλες ταυτοχρονα..Παιζει,δηλαδη,να ισχυουν αρκετα τα παραπανω

  7. Ανώνυμε, μήπως οι πολλές δεν ήταν από τη ΚΝΕ και είχε ξεστρατίσει το παιδί;

  8. Θα μου επιτρέψετε, ως gay να εκφράσω τις δικές μου σκέψεις στο θέμα:
    καταρχήν, θέλω να πω ότι είμαι εναντίον κάθε γκετοποίησης. Με την έννοια αυτή, θεωρώ φυσιολογικό το ότι είμαι gay, και όχι κάποιο «κατόρθωμα» ή κάτι για το οποίο οι άλλοι πρέπει να μου δώσουν ιδιαίτερη προσοχή. Με την ίδια έννοια λοιπόν, θεωρώ όλες αυτές τις οργανώσεις που υποτίθεται ότι προστατεύουν τα δικαιώματα των gay, μάλλον εκ του πονηρού ορμώμενες. Αν λέμε ότι έχουμε ίσα δικαιώματα με όλους, πως περιχαρακωνόμαστε πίσω από οργανώσεις, κλπ;
    Στο θέμα του γάμου, αφού σας υπενθυμίσω ότι ακόμη και ο Τσε ήταν κατά των ομοφυλοφίλων και τους δίωκε κιόλας, θα σας πω ότι το θεωρώ εντελώς βλακώδες θέμα.
    Λύσαμε δηλαδή όλα τα προβλήματα που έχουμε ως gay, και καταλήξαμε στο ότι θέλουμε να παντρευόμαστε κι εμείς κατά τα μικροαστικά πρότυπα των straight; Γιατί τόση υποκρισία; Δηλαδή τι ακριβώς εμποδίζει 2 ανθρώπους του ίδου φύλλου, να ζήσουν μαζί; Χρειάζεται δηλαδή να ικανοποιηθεί η ματαιοδοξία κάποιων υπεφύλαλλων να βάλουν βέρες ή ακόμη και νυφικά και τέτοιες αηδίες;
    Τα δικαιώματα κατακτούνται με την συμπεριφορά μας κάθε μέρα. Θέω να με σέβεται ο άλλος γι’αυτό που είμαι, όχι για το ότι είμαι gay.

    • Όντας και γω ομοφυλόφιλος συμφωνώ απόλυτα με όσα είπες.

    • Παλικάρι μου γλυκό, μάλλον είσαι πολύ μικρός και δεν έχεις ζήσει πράγματα.. Ωφείλεις και δικαιούσαι να έχεις ίσα δικαιώματα με έναν στρ8… Όπως ένας στρ8 έχει τόσα δικαιωμάτα, όπως μετά γάμου περιουσιακά κοινής ωφέλειας με σύντροφο κτλ , έτσι κι εγώ θέλω η περιουσία μου όταν πεθάνω να πάει στην γυναίκα μου, όπως όταν αρρωστήσω θέλω να μου κρατά το χέρι η γυναίκα μου κια όχι ο κανένας ή ο γείτονας όποτε μπορεί και όποτε γουστάρει… κατάλαβες;;;; αυτή είναι η διαφορά .. μάλλον δεν έχεις κάνει πολλά χρόνια γκέι και συμβιβάζεσαι με ό,τι σου προσφέρουν… ζήσε λίγο ακόμη στο περιθώριο, αρρώστησε καμιά φορά, να σε διώξουν και οι γονείς σου απτο σπίτι, να μην έχεις να φάς, να είσαι 10 χρόνια με την σχέση σου να αρρωσταίνει και να μην μπορείς να πάς να την δείς, μόνο με άδεια των γονιών της που δεν ξέρουν για εσάς , και να σε προξενεύουν ένα σωρό μαλακισμένες για γκόμενα και για γάμο να σου πω εγώ μετά..

  9. Το θέμα είναι τόσο ιστορικό-κοινωνικό-σημειολογικό όσο και πρακτικό. Δεν έχεις ελπίδα να αποδομήσεις ένα θεσμό όντας αποκλεισμένος από αυτόν. Είναι σαν να λες οτι θα καταρρίψεις τη μισθωτή εργασία χωρίς να έχεις πρώτα δικαίωμα σ’αυτήν. Δηλαδή η νομική αναγνώριση του γάμου έχει τεράστια εντακτική σημασία ως πρώτο βήμα, αλλά και πιο βραχυπρόθεσμα ως προς την προκατάληψη ενάντια των ομοφυλοφίλων, και την ψυχολογία των ίδιων των ομοφυλόφιλων σχέσεων, γιατί ο τρόπος που εσωτερικεύουμε τι πάει να πει σχέση (αν είναι δηλαδή υπόγειες αρπακτές ή μια πιο σταθερή σχέση την οποία αναγνωρίζει και υποστηρίζει ο κοινωνικός περίγυρος) είναι άρρητα συνδεδεμένος με το κοινωνικό πλαίσιο. Αλλά και πέρα από αυτό, τίθενται πολλαπλά, πρακτικά, οικονομικά και νομικά θέματα ως προς ιατρική περίθαλψη, κληρονομιά, υιοθεσία κλπ που σε ορισμένες χώρες, όπως π.χ. η Αγγλία θεωρούνται πλέον δεδομένα αλλά στην Ελλάδα δεν είναι.

  10. αηδίες από τον υπόνομο του indymedia… αντί να ασχολούμαστε με τα του κρεβατιού δεν κοιτάμε καλύτερα το ότι υπάρχουν άλλες διαχωριστικές γραμμές στην κοινωνία; Υπάρχουν ομοφυλόφιλοι που είναι αφεντικά και ομοφυλόφιλοι εργάτες, όπως και ετεροφυλόφιλοι αφεντικά και εργάτες. Το κοινό που έχουν οι ομοφυλόφιλοι ως τέτοιοι είναι σημαντικότερο από το κοινό που έχουν ετεροφυλόφιλοι και ομοφυλόφιλοι εργάτες μαζί ως τάξη στην κοινωνία; Μήπως στην παραγματικότητα τέτοιοι διαχωρισμοί είναι ΙΔΙΟΙ με αυτούς που κάνουν οι φασίστες μεταξυ Ελλήνων και ξένων εργατών; Εκτός του σεξουαλικού προσδιορισμού υπάρχουν χιλιάδες άλλες κατηγορίες που μπορούμε να χωρίσουμε να δεν βλέπουμε το κύριο (πχ τα μουσικά/πολιτιστικά γούστα) αλλά ποιος επωφελείται τελικά;

    • Φίλε μια συμβουλή, αν θες να συμμετάσχεις σε πολιτική συζήτηση, το «αηδίες από τον υπόνομο του Indymedia» δεν είναι ο καλύτερος τρόπος να εισέλθεις σε αυτήν.

  11. http://leninreloaded.blogspot.gr/2013/11/blog-post_3365.html

    έτσι για να σπάζει λιγάκι η αντικομμουνιστική προπαγάνδα…

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: